#1
Ik heb geen goed antwoord, maar ik vind het verschrikkelijk eng klinken
Zo eng is het eigenlijk niet. Ik ben iemand die alles analyseert, berekend en herberekend. Als ik ga trippen dan kan ik vooraf mijn hele gedachtestelsel inrichten op “Ik ben aan het trippen.” Zo verlies ik gecontroleerd de grip op werkelijkheid, tijdelijk, op een prettige manier.Ik heb geen goed antwoord, maar ik vind het verschrikkelijk eng klinken
Hmm, ja daar heb je gelijk in. Toch betwijfel ik of dat een slecht kenmerk is. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn zonder iemand om mij heen, ook zonder drugs.Het mijden van menselijk contact kan wel degelijk aan het blowen liggen vind ik zelf.
Ik gebruik het omdat ik wil weten of er in mijn geest nog geheimen schatten zijn begraven. Ik zie mezelf als iemand die zo ongeveer ieder horrorverhaal in het leven heeft meegemaakt en daardoor beschadigd is maar ook levenservaring heeft opgedaan. Ik heb het idee dat het leven mij niets meer kan laten meemaken dat mijn verleden kan overtreffen. Daarom ga ik op onderzoek uit in mezelf. Ik wil weten of de dingen die ik denk en voel ook echt waar zijn, want dat kan niemand mij vertellen. Alleen ikzelf.Ik ben wel benieuwd waarom je salvia gebruikt en hoe je trips eruitzien?
Truffels zijn apart voor mij in verband met medicatie. Ze slaan niet altijd aan. Truffels zijn voor mij meer een “happening”. Dan zorg ik voor wat lichtjes in huis en neem ik de hele avond de tijd en ruimte voor me alleen. Lekker relaxed. Vaak gebruik ik na een paar uur wat salvia om dan nog een keer hard te gaan of om toch te kunnen trippen als het tegenviel.Wat is het verschil voor jou persoonlijk tussen salvia en truffels in gebruik?
DIt is niet helemaal volledig. Salvia werkt op de k-opioide receptoren en daarnaast nog op de dopamine D2 receptor:Salvia werkt daarentegen wel heel erg goed omdat het zich hecht aan dopamine en deze niet in de weg zit met mijn medicatie.
Wikipedia zei:Research has shown that salvinorin A is a potent and selective κ-opioid (kappa-opioid) receptoragonist.[10][46] It has been reported that the effects of salvinorin A in mice are blocked by κ-opioid receptor antagonists.[10][52] However, it is an even more potent D2 receptor partial agonist, and it is likely this action plays a significant role in its effects as well.[53] Salvinorin A has no actions at the 5-HT2A serotonin receptor, the principal molecular target responsible for the actions of 'classic' hallucinogens, such as mescaline and LSD, nor is it known to have affinity for any other sites to date.[10]
Ik ben op dit moment 30 jaar en nooit verslaafd geweest aan iets.
Ik rook elke dag wiet en doe een aantal keer per week Salvia
mijn dagelijks leven er niet onder lijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."