#1
25 jaar 4 pakjes sigaretten per dag gerookt.
Waar haal je de tijd vandaan?
25 jaar 4 pakjes sigaretten per dag gerookt.
Alles wat er in staat klinkt wel logisch
Ik denk dat het toepassen ervan voor veel mensen een probleem is
Ik denk dat het ook met discipline en wilskracht te maken heeft...
Kan je dat kopen?Heb het nog niet gelezen maar wat jij zegt, discipline en wilskracht is alles wat je nodig hebt om alles aan te kunnen !
Kan je dat kopen?
Je doet een beetje boos en dat mag best hoor maar dat is echt niet mijn bedoeling. Maar "ik vind" dat door te zeggen daar is alleen discipline en wilskracht voor nodig je heel veel mensen te kort doet. Er zijn heel veel mensen die dit gewoon niet hebben. Heb je daar wel eens bij stil gestaan? Ik heb gelukkig de wilskracht en/of discipline gehad om niet verslaafd te raken aan vele middelen. Maar dat heeft niet iedereen en dan zeggen dat die twee alles is wat je nodig hebt maak je die mensen die dit niet hebben niet gelukkiger mee.Mensen die dat moeten vragen zullen het nooit kunnen krijgen al hebben ze 100 miljoen
Je doet een beetje boos en dat mag best hoor maar dat is echt niet mijn bedoeling. Maar "ik vind" dat door te zeggen daar is alleen discipline en wilskracht voor nodig je heel veel mensen te kort doet. Er zijn heel veel mensen die dit gewoon niet hebben. Heb je daar wel eens bij stil gestaan? Ik heb gelukkig de wilskracht en/of discipline gehad om niet verslaafd te raken aan vele middelen. Maar dat heeft niet iedereen en dan zeggen dat die twee alles is wat je nodig hebt maak je die mensen die dit niet hebben niet gelukkiger mee.
Heb het nog niet gelezen maar wat jij zegt, discipline en wilskracht is alles wat je nodig hebt om alles aan te kunnen !
Alles wat er in staat klinkt wel logisch
Ik denk dat het toepassen ervan voor veel mensen een probleem is
Ik denk dat het ook met discipline en wilskracht te maken heeft...
Excuus aanvaard en natuurlijk ben ik het er ook mee eens.Ik zie nu dat ik dit heb gezegd.
Mijn oprechte excuses.
Ben het er desondanks nog wel 100% mee eens.
Ik werk te veel! Geen excuus maar wel waarheid. Zorry.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."