Hey
Als je eenmaal ooit een keer verslaafd bent geweest aan ghb dan vergeten de receptoren en je lichaam dat niet meer.
Dus zodra je weer gaat gebruiken, ook met tussen pauzes er tussen bouwt de verslaving zich weer op.
Ghb is een aparte drugs met een handleiding.
Iedere dag gebruiken is geen goed idee.
Dat is met geen een harddrugs zo maar met ghb helemaal niet.
Ghb elke dag gebruiken brengt veel risico's met zich mee. Ook hoe jij het gebruikt.
Vind je het toch fijn om af en toe te gebruiken?
Gebruik het dan een weekendje eens in de zoveel tijd.
Met die Diazepam kan je na je laatste dosis er makkelijk er van afkicken.
Zorg er voor dat je ze niet samen slikt want dat is volgens mij niet de bedoeling en kan zelfs ademhalingsproblemen veroorzaken.
Hou het recreatief en probeer de tussen posen zo lang mogelijk uit te stellen.
Net als met Mdma waar je het beste op gaat 1x in de 3 maanden.
Een weekendje ghb 1x in de maand kan.
Maar stop er dan ook mee en ga over op de Diazepam.
Er zijn verschillende topics hier bij ghb grbruik waar meerdere tips worden gegeven.
Zoals baclofen als hulpmiddel of andere dingen.
Lees dat maar eens aandachtig door en ik denk zelf dat je er genoeg informatie uit kan halen om te weten waar je mee bezig bent.
![:handfist2:]()