Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB probleem !!! Dit zonder 24 uur cyclus, hoe??

GHB probleem !!! Dit zonder 24 uur cyclus, hoe??

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen verstand van GHB verslaving, maar wat jij 'apart' vind is heel normaal, je hebt je lichaam ingesteld op iets, en als je je daar van onthoudt dan krijg je problemen op het moment dat je lichaam gewend is het te krijgen, das geen hogere wiskunde.

Succes met de afkick!
D
DoubleTrouble26Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!

Ik houd het voor nu even kort want heb enorme pijn in al mijn spieren en gewrichten al maanden lang! Ik ben helaas in mijn 2e ghb verslaving terecht gekomen.
1 jaar geleden heb ik er 6 weken 24/7 aan gezeten. Dit heb ik toen netjes met een schema afgebouwd tot 1.0 ml en laatste stukje cold turkey , 3 dagen drama maar toen was ik snel weer op de been.

Nu het volgende, zonder het door te hebben zit ik alweer bijna een half jaar elke dag aan de ghb...
Graag wil ik informatie van ervaren mensen, ik ben namelijk achter iets heel aparts gekomen wat ik nooit had verwacht. omdat ik 24/7 verslaafd ben geweest , ben ik iets van 7 maanden gestopt geweest, daarna maar weer eens geprobeerd en owwww wat lekker! Alleen wist ik wel als ik 24 uur gebruik ben ik hooked! Dus ik bedacht mijn eigen schema: elke dag , 3x 3.2 ml heeel soms 4 x.
Altijd om 11:00 - 14:30 - 18:00. Al een half jaar lang, vanaf 18;00 pak ik niks meer en dit lukt mij tot 11:00.. nu komt het gekke, vanaf 11:00 word ik ziek, trillerig, zweterig etc en moet ik me dopje hebben.. Hoe is dit mogelijk?? Ik ben inprincipe 9 uur per dag onder invloed, en 14 uur niet.. die 14 uur red ik prima, ja ik voel me niet super super maar wel oke... pas vanaf 11:00 vaste inname tijd raak ik helemaal van slag, en ook nog het volgende, ik zit al 2 maanden met ernstige spier en gewricht pijn, maar ook echt heel erg! Vingers, benen, armen.. pffff...
Ik heb bewust gekozen niet 24/7 te gebruiken om dit te voorkomen.. hoe kan dit tog want grotendeels zit ik zonder G de hele dag.

Ik heb nu een doos diazepam, des ondanks tog nog die 3 dossisen per dag, stom, omdat ik heel bang van voor de afkick verschijnselen..
Mijn vraag nu ook, is het verantwoord om cold turkey te stoppen? Ik gebruik maar maximaal 9 tot 12 ml per dag in 6 uur tijd en dan nog een doorwerking van 3 uur wat 9 maakt..

Aangezien ik toch grote periodes er tussen laat kwa gebruik, kan ik nou nog cold turkey stoppen zonder schade?? Ik weet het ff niet meer, en dat maar met 9-12 ml per dag over een tijdspanne van 6 (9) uur..

Advies is welkom! Misschien is me verhaal wat verwarrend maar ben zelf ook beetje chaotisch momenteel.

Groetjes!
Doubletrouble
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey

Als je eenmaal ooit een keer verslaafd bent geweest aan ghb dan vergeten de receptoren en je lichaam dat niet meer.
Dus zodra je weer gaat gebruiken, ook met tussen pauzes er tussen bouwt de verslaving zich weer op.
Ghb is een aparte drugs met een handleiding.

Iedere dag gebruiken is geen goed idee.
Dat is met geen een harddrugs zo maar met ghb helemaal niet.
Ghb elke dag gebruiken brengt veel risico's met zich mee. Ook hoe jij het gebruikt.

Vind je het toch fijn om af en toe te gebruiken?
Gebruik het dan een weekendje eens in de zoveel tijd.
Met die Diazepam kan je na je laatste dosis er makkelijk er van afkicken.
Zorg er voor dat je ze niet samen slikt want dat is volgens mij niet de bedoeling en kan zelfs ademhalingsproblemen veroorzaken.

Hou het recreatief en probeer de tussen posen zo lang mogelijk uit te stellen.
Net als met Mdma waar je het beste op gaat 1x in de 3 maanden.
Een weekendje ghb 1x in de maand kan.
Maar stop er dan ook mee en ga over op de Diazepam.

Er zijn verschillende topics hier bij ghb grbruik waar meerdere tips worden gegeven.
Zoals baclofen als hulpmiddel of andere dingen.
Lees dat maar eens aandachtig door en ik denk zelf dat je er genoeg informatie uit kan halen om te weten waar je mee bezig bent.

:handfist2:
D
DoubleTrouble26Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor de reacties tot nu. Ik gebruik nogsteeds elke dag 3 dopjes, pak hem beet 3.3 ml. Per x

12:00 - 15:00 - 18:00.

Dus 10 ml max per dag, en toch bang om te stoppen.
Heb toevallig nu al vanaf gisteren 16:00 al geen dopje op dus dat betekend 20 uur al -3 uur werkingstijd, dus 17 uur.
Ja me lichaam voelt zich ietwat gespannen, geen echte hartkloppingen ofzo nog.
Toch nog behoefte aan g maar ben het naar beneden schroeven. Probeer elke dag de uren te rekken, en de dosis iets te verlagen.
Vandaag wil ik dus zo om 12:00 me eerste dosis nemen, dan om 16:00 nog 1 x en dan ermee stoppen en dat morgen ook. Dan heb ik nog maar 2 innames per dag en zit ik nog maar op 7 ml. Misschien dan proberen naar die 2 dagen op 7 ml , naar de 2.5 ml te gaan op 2 inname momenten per dag. Dan zit ik nog maar op 5. En dan cold turkey met diazepam, wat ik trouwens nu ook al wel erbij gebruik, ik heb gelukkig maar 1 strip, zodat ik niet nog een verslaving erbij krijg.

Wat ik wel merk is dat ik de hele dag best depressief ben, en dat zorgt voor mij eigenlijk voor de craving naar ghb. Ik heb nu ongeveer een half jaar gebruik maar zoals ik al eerder aangaf, nooit 24/7. Altijd eigenlijk maximaal 9 uur onder invloed, rest van de dag zonder. Rest van de dag dat ik zonder zit red ik opzich prima, totdat het 12:00 word... zal dit dan toch een psychisch iets zijn, mijn geest die me loopt te fucken? Misschien is het beter dat ik gewoon even een midweekje centerparks oid neem? Zodat ik lekker kan onstpannen in het zwembad en in de watten lig. Geen ghb mee neem, en alleen diazepam. Want het zal tog nooit zo kunnen zijn dat ik mijn leven in gevaar breng met een inname van max 10 ml per dag?

Adviesjesss en meningen welkom!!

Gegroet!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga anders eens naar je huisarts en leg hem dit voor.
Ik heb van mijn huisarts baclofen 25mg gekregen.
Het kan de cravings tegen gaan.
Ik gebruik het met afkicken.
Dus dat kan je proberen.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sommige mensen krijgen ghb voorgeschreven tegen bepaalde ziektes ik weet even niet welke nu
Maar die gebruiken ook maar een paar buisjes per zoveel tijd

Google het maar eens
D
DoubleTrouble26Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Avond allemaal!

Even een update,
Gisteren om 11:00 3 ml genomen en om 16:00 3ml.
20 mg diazepam erbij verdeeld over de dag.
Dit doe ik al zo'n 5 dagen met diazepam.

Vannochtend wakker geworden en pas om 16:00 een 3 ml dopje gepakt. De uitwerking was mentaal zo zwaar weer van dat ene dopje, dat ik het nu echt verafschuw en ineens zelfs mijn craving spontaan lijk te negeren jegens de haat om mij zo te moeten voelen. De comedown van de uitwerking van een dopje maakt me extra depressief, loom, slap, geen energie, en neerslachtig.

Heel licht trillerig, klein koortsig gevoel, beetje , zweethandjes.

Ik denk dat ik het zelfs nu bij deze 1e inname houd voor vandaag, en nu cold turkey door ga zetten met diazepam. Ik gebruik nu 5 dagen al 20 mg per dag, nu zit ik op de 15mg vandaag. Hier probeer ik het bij te laten, mocht het niet lukken pak ik nog 5 mg erbij vanavond. Want de afkick verschijnselen van het stoppen met ghb + dia abrupt, dat heb ik er natuurlijk ook nog eens dubbel bij dan.

Morgen wil ik het proberen helemaal zonder G te doen, aangezien ik het nu ook heb gered van 16:00 tm 16:00. 24 uur nu gehad tussen de innames.
Ja ik voel me heel slecht maar nog niet het gevoel dat ik levensbedreigende problemen ga krijgen. Het is puur gwn wat ik hierboven al beschreef een ziek gevoel, gespannen, beetje zweten, onrustig, neerslachtig. Dit noemen ze volgensmij de milde afkick? En heb gelezen dat je onder de 12 ml per dag inprincipe met diazepam het nog zou kunnen redden af te bouwen.

Terug komend op de dia, morgen wil ik zwz niet meer als 15 mg pakken, overmorgen 10, dag erop 5, dag erop 2.5. En klaar ermee, dan mijn lichaam maar volledig laten herstellen weer, hoop dat ik met een paar weken mezelf alweer goed voel.

Ik heb tenslotten wel 5 a 6 maanden lang elke dag 3 dopjes genomen, een enkele x ooit een 4e gedaan maar nooit boven de 13ml per dag te komen.

Ik heb hier gewoon ff een beetje steun nodig. En of ik het allemaal goed doe, naar mijn inziens wel, ik wil gewoon echt geen druppel G meer vandaar dat ik nu cold turkey ga.

Meerdere mensen ervaring met deze manier?
En hoelang voordat ik me weer gewoon mezelf ga voelen?

Mvg,
Double trouble!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey jongen,

Je gaat geen problemen krijgen dat levensbedreigend zijn.
Zeker niet met die dia.
Dus even doorzetten.
Succes!
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#9
En ben je er af?
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan er heel kort over zijn. Wat bij mij altijd helpt is de nacht voor je laatse afbouw, in mijn geval is dat in 24 uur 3 ml beginnen en alles daarna om de 2,5 uur 1,5 ml en alleen de laatste op 1 ml met daarna veel koolhydraten en vlees eten met als drinken cranberry sap en een vitamine preperaat met vitamine c en cranberry. Hiervan word ik de volgende dag na een maand of 3 dagelijks gebruik kippetje lekker wakker zonder last te hebben van afkickverschijnselen. Vooral veel sinas drinken of iets dat je maag goed kan hebben met een bult suiker. In mijn geval laat ik tijdens ghb gebruik vaak het eten staan en eet ik zeer minimaal.. 100 gram per dag, en dat is veel te weinig. Als jij dat ook hebt, dan gaan je hersenen zich aanpassen op je gesteldheid en ga je heel moe worden. De ghb breekt dan op, de man met de hamer slaat je ff op je schouders. Dan is het echt tijd om te eten want de kans is aanwezig dat je organen aan het oxideren zijn waardoor ze uitvallen. Vandaar dus de antioxidant, cranberry! Eten eten en nog eens eten.. Kan makkelijk na 1 ml (je laatste afbouw) want je vorige is 3 uur geleden ongeveer en 1 ml ghb zal niet raar doen in je eten. Het werkt aleen iets langer en dat is juist positief de klap is minder heftig maar het lichaam kan de laatste ghb rustiger afbreken dan wanneer je op 2,5 of 3 ml zit. Ik gun je het geluk dat ghb brengt, maar hou pauzes van minimaal een maandje of 2. Dit om te zorgen dat je hormonale huishouding zich weer kan herstellen.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inmiddels dacht ik ook mijn gebruik onder controle te hebben, en ben ik even flink los gegaan op dat spul.
Helemaal in paniek om t feit dat ik 'snachts wakker werd om bij te moeten nemen, ging ik het internet op om een 24 uurs afkickmethode te vinden, en die heb ik gevonden en toegepast en HET WERKT!
Ik nam 's morgens op een gegeven moment als eerst 5 ML, daarna iedere 2.5 uur 3 ml erbij en aan het eind van de dag zat ik op 2 ml. Dit keer om binnen 24 uur af te kicken, heb ik gelezen dat alcohol de GHB versterkt. Dus je hebt minder ghb nodig om de werking te verlengen, waardoor je altijd minder neemt. Aan de andere kant is het doseren van alcohol samen met ghb levensgevaarlijk als je dat niet op de juiste manier doseert. Ik begon dus 's morgens te nemen. De eerste moet ik altijd gewoon 5 Ml hebben om normaal op te kunnen staan en mij lekker te voelen. De tweede werd gelijk 1,5 ml en ik dronk er 1 glas bier bij waar ik een uur over deed. Toen de 2,5 uur voorbij waren, had ik ook al een tweede glas bier op. Ik voelde de afkickverschijnselen niet meer van de G.. dus ik besloot lekker een glas bier erbij te nemen en daar deed ik ook rustig mee. uiteindelijk heb ik na 4,5 uur ghb onthouding 1ml genomen omdat ik weet dat de alcohol niet is afgebroken in mijn lichaam. Die kwam aardig binnen moet ik zeggen, dus het eerste uur liet ik het bier staan, het tweede uur nam ik weer glaasje bier om te zorgen dat de GHb op zijn niveau blijft en verlengd wordt. Ik heb de rest van de dag niet eens in de gaten gehad dat ik nog zou bij moeten tappen. 's avond nadat ik al een paar uur geen bier meer gedronken had, nam ik toch maar 1ml G, want ik ga deze ook even wat verergeren en verlengen met een glas bier, slaaptabletje naar binnen en slapen maar! Als ik morgen opsta hoop ik er van af te zijn en dan gaat alles door de gootsteen! Dus in plaats van gisteren 30 ml nam ik vandaag de helft..en als dit niet helemaal het gewenste afkick effect heeft, doe ik de rest cold turkey want dit is niks meer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."