#1
Goed dat je het van je afschrijft
misschien als je er een speciale draad van maakt krijg je meer/specifiekere tips. Goed dat je bent gaan sporten en wandelen. Mensen zeggen ook vaak dat je afleiding moet zoeken, vooral in de vorm van nieuwe hobby's. Op de bank zitten is nuchter helaas minder leuk, dat is een fout die mensen wel eens maken. Bij mij was de eerste week het moeilijkst (duh) en daarna ging het merkbaar steeds beter, wat heel erg motiveerde. Na een maand had ik een normaal ritme en kon ik om een normale tijdstip slapen en opstaan zonder angst dat ik niet genoeg slaap. Hoe gaat het bij jou tot nu toe?