Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goedeavond, Wil hier mijn ervaring met jullie delen en hoop dat jullie er wat aan hebben! Ben nu sinds 3 dagen gestopt met blowen en wil morgen ook stoppen met roken van sigaretten. Merk aan mezelf dat ik heel erg onrustig ben als ik niet heb geblowd, slapen gaat ook moeizaam. heb een soort onderbuik gevoel wat ik maar niet kan onderdrukken, hoop dat het met de tijd minder wordt! Ben ook snel geïrriteerd op het moment, ik uit dat doormiddel van, korte reacties tegeven en lichtontvlambaar te zijn, al zie ik in dat het niks opschiet. Wat mijn enorm helpt omdat gevoel te onderdrukken is om even met je hoofd ergens anders mee bezig te zijn bijvoorbeeld : sporten, rondje wandelen of met vrienden even iets leuks te doen. Heb door dat het stoppen met blowen geen negatief effect op mijn heeft, heb ineens veel meer zin om dingen te ondernemen en qua sociaal vlak voel ik me weer de oude worden. ga er weer meer opuit inplaats geblowd te hebben en als 't ware niks meer te ondernemen. Stom hé, je weet dat het geen positief effect op je heeft dat blowen maar als nog bleef je het doen, dat is puur die verslaving waar je overheen moet zien te komen al is dat niet makkelijk! Niemand die ook verwacht, als je verslaafd bent dat het een makkie is om te stoppen met blowen, waar een wil is, is een weg! Denk vooral aan de positieve effecten wat het op je heeft als je gestopt bent, dat helpt enorm tijdens de momenten dat je veel trekt hebt om te roken. Hoop hierbij voldoende mijn ervaring met jullie gedeeld te hebben. Feedback mag altijd, zal ik juist fijn vinden, om ook jullie ervaring hierover te horen. groetjes😁"