#1
Ik ben verslaafd geweest aan etizolam en wiet, beide gebruik ik nu nog maar heel soms. Speed en coke vind ik lekker maar kan ik makkelijk vanaf blijven.
Nee gelukkig niet ik deed het op t laatst wel vaak sws 1 keer in de maand doorhalen. heel soms maar dan echt heel soms 2 keer. Ma soms ook weer niet. Was gewoon nieuwschierig want ik.deed het omdat il het lekker vond. Maar werd er al mre geconfronteerd door me.broer enzv toen was ik 12 . En het heeft me meer problemen meegebracht dan plezier al deed k t laatste tijd niet vaak. Maar de drugs wint 9 vd tien keer altijdVanwaar deze vraag, als ik vragen mag? Kamp je zelf met een verslaving?
Ik heb al wat problemen gehad met mdma en speed, maar dat had niets te maken met een verkeerde situatie ofzo.
Gewoon lekker gaan, én jezelf constant maar blijven goed praten en er geen probleem in zien..
Lees ik dat goed? Op je twaalfde!?Nee gelukkig niet ik deed het op t laatst wel vaak sws 1 keer in de maand doorhalen. heel soms maar dan echt heel soms 2 keer. Ma soms ook weer niet. Was gewoon nieuwschierig want ik.deed het omdat il het lekker vond. Maar werd er al mre geconfronteerd door me.broer enzv toen was ik 12 . En het heeft me meer problemen meegebracht dan plezier al deed k t laatste tijd niet vaak. Maar de drugs wint 9 vd tien keer altijd
Jaa toen gaven ze me dat paar keer ma ik had geen besef alleen n junkiebroer en verkeerde vrienden en k kon t goed verzwijgen tegen over me ouders want was weekends daar ma tis niet zo dst ik het toen elke dag deed ofs hoor datniet heel.soms wat al.erg genoeg is maar heb later wel van alles geprobeerd bijna datwelLees ik dat goed? Op je twaalfde!?
Jaa porazepam ken ik pff k had het 4 maand vond ik al erg genoeg ik kreeg paniekaanvallen toen ik stopte ermee dacht dat ik gek werdIk ben 20 jaar aan verslaafd geweest aan lorazepam. Geen pretje, wat een hel😐
Ik gebruikte het tegen paniekaanvallen en slapeloosheid. En om mij "normaal" te voelen. Dagelijks 7,5 mg. Sinds ik heb kunnen stoppen via een afkickkliniek, heb ik geen angstaanvallen meer en soms nog wel een slapeloze nacht. Maar dat neem ik voor lief.
Gr
Ja, precies. Heel erg verslavend.Jaa porazepam ken ik pff k had het 4 maand vond ik al erg genoeg ik kreeg paniekaanvallen toen ik stopte ermee dacht dat ik gek werd
Jaa wiet ik ook eerder ongev vanaf me 14de tot me 23ste dagelijks wel maar vond dat beter als die uppers allemaal dat walker liggen enzv haate ik en dat ging later ook mis maar beter dat je er van af kan blijfen en het bij af en toe kan latenIk ben verslaafd geweest aan etizolam en wiet, beide gebruik ik nu nog maar heel soms. Speed en coke vind ik lekker maar kan ik makkelijk vanaf blijven.
Jaa egtwell sommige die daar mee.kappen houden er gewoon chronische dingen aan over en hadden n jaar of zelfs langer last van hyperventilatie egt kutJa, precies. Heel erg verslavend.
Ja dat kan zeker, ik ben afgekickt met Diazepam, heel fijn om daar mee af te bouwen. Het ging bijna zonder problemen.Jaa egtwell sommige die daar mee.kappen houden er gewoon chronische dingen aan over en hadden n jaar of zelfs langer last van hyperventilatie egt kut
Zelf niet bekend met hyperventilatie? Want daar kun je beter niet bij geruiken of smoken dat lokt t uitJa dat kan zeker, ik ben afgekickt met Diazepam, heel fijn om daar mee af te bouwen. Het ging bijna zonder problemen.
Jaa maar ben vast niet de enigste al vind ik t al heel erg kijkmaar hierna zo heeft iedereen wat denkikLees ik dat goed? Op je twaalfde!?
Wiet is een beetje een moeilijk geval, het lijkt zo onschadelijk, zelfs een wiet verslaving word vaak licht over gedaan of het bestaan ervan wordt zelfs ontkend.Jaa wiet ik ook eerder ongev vanaf me 14de tot me 23ste dagelijks wel maar vond dat beter als die uppers allemaal dat walker liggen enzv haate ik en dat ging later ook mis maar beter dat je er van af kan blijfen en het bij af en toe kan laten
Niet t zelfde denkik hhHuh? Heb je deze vraag een tijdje geleden ook niet gesteld?
Jaa ene kant klopt het wel. en het onderdrukt alles. Zo.hoorde ik dat van mensen in de detox ook. dat het ook je hartspier / hartslag omlaag haalt.achteraf is dat logisch maar dat is niet best. Lijkt meWiet is een beetje een moeilijk geval, het lijkt zo onschadelijk, zelfs een wiet verslaving word vaak licht over gedaan of het bestaan ervan wordt zelfs ontkend.
Mijn wiet verslaving sloopte me op de lange termijn, ik was nog maar een 30% van de persoon die ik was. En stoppen heeft mijn ogen doen openen over wiet (verslaving)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."