Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag uit nieuwsgierigheid

Vraag uit nieuwsgierigheid

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben verslaafd geweest aan etizolam en wiet, beide gebruik ik nu nog maar heel soms. Speed en coke vind ik lekker maar kan ik makkelijk vanaf blijven.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik was nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die al 10 jaar of langer verslaafd zijn, of veel gebruiken zoals wekelijks of echt jaren vele dagen achter elkaar n lange tijd?. En zoja is daar een reden voor.? Of doe je het omdat je het gewoon lekker vind. of komt het door verkeerde situaties waar je in zat/zit. Ik.deed het altijd omdat ik het lekker vond maarja. Ben benieuwd Groeten j
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanwaar deze vraag, als ik vragen mag? Kamp je zelf met een verslaving?

Ik heb al wat problemen gehad met mdma en speed, maar dat had niets te maken met een verkeerde situatie ofzo.
Gewoon lekker gaan, én jezelf constant maar blijven goed praten en er geen probleem in zien...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Vanwaar deze vraag, als ik vragen mag? Kamp je zelf met een verslaving?

Ik heb al wat problemen gehad met mdma en speed, maar dat had niets te maken met een verkeerde situatie ofzo.
Gewoon lekker gaan, én jezelf constant maar blijven goed praten en er geen probleem in zien..
Klik om te vergroten...
Nee gelukkig niet ik deed het op t laatst wel vaak sws 1 keer in de maand doorhalen. heel soms maar dan echt heel soms 2 keer. Ma soms ook weer niet. Was gewoon nieuwschierig want ik.deed het omdat il het lekker vond. Maar werd er al mre geconfronteerd door me.broer enzv toen was ik 12 . En het heeft me meer problemen meegebracht dan plezier al deed k t laatste tijd niet vaak. Maar de drugs wint 9 vd tien keer altijd
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Nee gelukkig niet ik deed het op t laatst wel vaak sws 1 keer in de maand doorhalen. heel soms maar dan echt heel soms 2 keer. Ma soms ook weer niet. Was gewoon nieuwschierig want ik.deed het omdat il het lekker vond. Maar werd er al mre geconfronteerd door me.broer enzv toen was ik 12 . En het heeft me meer problemen meegebracht dan plezier al deed k t laatste tijd niet vaak. Maar de drugs wint 9 vd tien keer altijd
Klik om te vergroten...
Lees ik dat goed? Op je twaalfde!?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 20 jaar aan verslaafd geweest aan lorazepam. Geen pretje, wat een hel😐
Ik gebruikte het tegen paniekaanvallen en slapeloosheid. En om mij "normaal" te voelen. Dagelijks 7,5 mg. Sinds ik heb kunnen stoppen via een afkickkliniek, heb ik geen angstaanvallen meer en soms nog wel een slapeloze nacht. Maar dat neem ik voor lief.

Gr
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Lees ik dat goed? Op je twaalfde!?
Klik om te vergroten...
Jaa toen gaven ze me dat paar keer ma ik had geen besef alleen n junkiebroer en verkeerde vrienden en k kon t goed verzwijgen tegen over me ouders want was weekends daar ma tis niet zo dst ik het toen elke dag deed ofs hoor datniet heel.soms wat al.erg genoeg is maar heb later wel van alles geprobeerd bijna datwel
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
Ik ben 20 jaar aan verslaafd geweest aan lorazepam. Geen pretje, wat een hel😐
Ik gebruikte het tegen paniekaanvallen en slapeloosheid. En om mij "normaal" te voelen. Dagelijks 7,5 mg. Sinds ik heb kunnen stoppen via een afkickkliniek, heb ik geen angstaanvallen meer en soms nog wel een slapeloze nacht. Maar dat neem ik voor lief.

Gr
Klik om te vergroten...
Jaa porazepam ken ik pff k had het 4 maand vond ik al erg genoeg ik kreeg paniekaanvallen toen ik stopte ermee dacht dat ik gek werd
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaa porazepam ken ik pff k had het 4 maand vond ik al erg genoeg ik kreeg paniekaanvallen toen ik stopte ermee dacht dat ik gek werd
Klik om te vergroten...
Ja, precies. Heel erg verslavend.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
GoldenGrow zei:
Ik ben verslaafd geweest aan etizolam en wiet, beide gebruik ik nu nog maar heel soms. Speed en coke vind ik lekker maar kan ik makkelijk vanaf blijven.
Klik om te vergroten...
Jaa wiet ik ook eerder ongev vanaf me 14de tot me 23ste dagelijks wel maar vond dat beter als die uppers allemaal dat walker liggen enzv haate ik en dat ging later ook mis maar beter dat je er van af kan blijfen en het bij af en toe kan laten
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
BBKING zei:
Ja, precies. Heel erg verslavend.
Klik om te vergroten...
Jaa egtwell sommige die daar mee.kappen houden er gewoon chronische dingen aan over en hadden n jaar of zelfs langer last van hyperventilatie egt kut
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Jaa egtwell sommige die daar mee.kappen houden er gewoon chronische dingen aan over en hadden n jaar of zelfs langer last van hyperventilatie egt kut
Klik om te vergroten...
Ja dat kan zeker, ik ben afgekickt met Diazepam, heel fijn om daar mee af te bouwen. Het ging bijna zonder problemen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
BBKING zei:
Ja dat kan zeker, ik ben afgekickt met Diazepam, heel fijn om daar mee af te bouwen. Het ging bijna zonder problemen.
Klik om te vergroten...
Zelf niet bekend met hyperventilatie? Want daar kun je beter niet bij geruiken of smoken dat lokt t uit
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Lees ik dat goed? Op je twaalfde!?
Klik om te vergroten...
Jaa maar ben vast niet de enigste al vind ik t al heel erg kijkmaar hierna zo heeft iedereen wat denkik
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Jaa wiet ik ook eerder ongev vanaf me 14de tot me 23ste dagelijks wel maar vond dat beter als die uppers allemaal dat walker liggen enzv haate ik en dat ging later ook mis maar beter dat je er van af kan blijfen en het bij af en toe kan laten
Klik om te vergroten...
Wiet is een beetje een moeilijk geval, het lijkt zo onschadelijk, zelfs een wiet verslaving word vaak licht over gedaan of het bestaan ervan wordt zelfs ontkend.

Mijn wiet verslaving sloopte me op de lange termijn, ik was nog maar een 30% van de persoon die ik was. En stoppen heeft mijn ogen doen openen over wiet (verslaving)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Huh? Heb je deze vraag een tijdje geleden ook niet gesteld?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
*.exe2.0 zei:
Huh? Heb je deze vraag een tijdje geleden ook niet gesteld?
Klik om te vergroten...
Niet t zelfde denkik hh
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
GoldenGrow zei:
Wiet is een beetje een moeilijk geval, het lijkt zo onschadelijk, zelfs een wiet verslaving word vaak licht over gedaan of het bestaan ervan wordt zelfs ontkend.

Mijn wiet verslaving sloopte me op de lange termijn, ik was nog maar een 30% van de persoon die ik was. En stoppen heeft mijn ogen doen openen over wiet (verslaving)
Klik om te vergroten...
Jaa ene kant klopt het wel. en het onderdrukt alles. Zo.hoorde ik dat van mensen in de detox ook. dat het ook je hartspier / hartslag omlaag haalt.achteraf is dat logisch maar dat is niet best. Lijkt me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."