#1
Knap van je dat geeft de burger moed. Ben nu zelf bezig met afbouwen oxycodon . Allereerst op vaste tijden gezet nu. Krijg niets in de nacht. Maar voor het slapen gaan wel een diazepam.
LSD of zoiets? dat is wel wat anders dan diazepam, probeer wat mdma is niet zo verslavend.Hoi lieve Allemaal,
Heb echt heel veel aan dit forum gehad en blijf hier ook wel rond spoken.
Wilde mijn verhaal niet onder de tips zetten, want de één is de ander niet. Het kan best wel link zijn, wat mij helpt, kan een ander juist nog meer in de problemen helpen. Dus bedoel maar, niet na doen, tenzij er een echt hele diepe wilskracht is. Dan raad ik het nog af, ik zit gewoon een beetje raar in elkaar
Was erg lang diazepam verslaafd. Het was maar 20 mg per dag, maar heb het wel over jaaaaaren. Weet niet meer precies in welk jaar ik er ook nog kort een oxy probleem bij kreeg, 2017 zoiets. Heb mijn dokter vorig jaar kunnen overtuigen dat ik kortwerkende oxy 20 mg per dag nodig heb. Diazepam en Oxycodon om de 2 weken in de brievenbus, hoe fijn is dat, zou je denken.
Maar dat ben ik, die confrontatie met mezelf, alsof ik een chemobak ben. Mijn dokter wist niets van mijn plan, wist ook niet of ik wel sterk genoeg ben. Begon dus gelijk 10 mg diazepam eraf te halen. Als ik het heel moeilijk had deelde ik die 10 mg oxy in 5 mg en dit hielp aardig tegen het trillen, huilen, zweten, hartklachten enz. Valium is echt een héél gemeen middel, wist zeker daar kom ik nooit meer vanaf. Oxy ook, ik wist al heel goed hoe gevaarlijk ik bezig was. Dacht wel, ach kom, een hele oxy is toch wel lekker? Ja dat is ook lekker, maar dat ga je dus echt niet doen. Dit heb ik een hele tijd zo gedaan en had soms 10 mg oxy per dag. Best netjes. Weer 5 mg eraf en weer een tijd zo gelaten. Gewoon rustig, nam me de tijd. Toen ging ik naar 0. En idd. het begon al, 15 mg oxy. Dit vond ik wel zo link en alles bleef maar in de brievenbus vallen.
Was er 5 maand mee bezig en begon de oxy in de lengte te trekken tot ik de griep kreeg. Toch ging dit vrij snel, want de griep begon pas na 10 uur. En steeds langer en gewoon heel relaxed. Ook al was ik vrij hard, als ik de deur niet uitmoest dan maar de griep. Janken over de meest domme reclames op tv en zweten..pfff. Heel soms wel hele onrustige benen en aargh 5 mg oxy. Heb er in totaal 10 maand over gedaan, want zonder diazepam is er echt alléén nog maar één groot gapend niets. En de oxy was ook al niet om echt vrolijk van te worden, maar het heeft me wel geholpen om af en toe tenminste visite te kunnen ontvangen.
Achteraf weet ik eigenlijk niet eens zo gek veel meer. Behalve dat gezweet en bah. Ben een vrouw en zo wil ik ook ruiken en eruit zien haha..
Opeens krijg ik wel tranen, met een brede lach erbij. Ik heb het geflikt, het plan ging op, ik heb geen pil meer nodig. Geen gestress meer, geen gebedel om diazepam als de huisarts er niet was, ik ben helemaal vrij !!! Niemand en niets heeft nu nog de macht over mij, geen pil, geen arts, niets...En wat is dit een fijn gevoel ondanks de covid shit. Heb wel testen gehad, omdat ik nooit zeker was, is dit nu de oxy, de dia, een griepje of corona. Altijd negatief
En waar ik helemaal niet aan dacht, was het ziekenfonds. Ik heb er nooit zo op gelet, maar vanaf dat ik stopte met bestellen heb ik wel aan de 100 euro meer in de maand.. Toen ik helder was, zag ik pas dat ik het niet meer per maand kreeg, zoals altijd, maar om de 2 weken. De zelfde kosten als eerder voor een maand. Al tel ik de oxy er nu wel bij op, anders waren het 50 euro. Vraag me af of ik dit kan declareren. Wat een geld, daarvoor kan ik ja ook bij een huisdealer gaan lopen. Weet iemand dit toevallig?
Maar goed, ik ben echt zoooo blij en soms, echt soms, een halve oxy als ik niet kan slapen, maar nooit en never geen diazepam meer. Als ik daar één van neem ben ik terug bij af. En daarom heb ik deze ook niet meer in de kast liggen. Dit is mijn gedachte, zoals een droge alcoholist die nooit meer een mon cherry mag eten bijvoorbeeld.
Daarbij weet ik nu ook hoe sterk ik ben, dit is bijna niet normaal meer haha. Sorry mocht die zin een beetje arrogant over komen. Dit is niet mijn bedoeling, ik bedoel aleen, dat ik mijzelf heb overtroffen !!! 20mg diazepam per dag over jaaaaaren heen, is precies zo heftig als 160 mg oxy in een paar weken. Relatief gezien dan.
Verslaving aan de realiteit is ook best fijn..
Maar soms wil ik toch echt wel iets hebben, waar ik een beetje anders van word. LSD of zoiets...
Groetjes Lizz![]()
Mag ik je PB doen?Knap van je dat geeft de burger moed. Ben nu zelf bezig met afbouwen oxycodon . Allereerst op vaste tijden gezet nu. Krijg niets in de nacht. Maar voor het slapen gaan wel een diazepam.
LSD.....verslavend?!LSD of zoiets? dat is wel wat anders dan diazepam, probeer wat mdma is niet zo verslavend.
Je mag zeker pb doen...zit op dit moment in kliniek. Gebruik per dag 200 mg dus 20 tabletten van 10 mg kortwerkend ivm mijn maagverkleining. Heb nu onder toezicht buprenorphine opgebouwd ( deze zou op dezelfde receptoren moeten zitten als waar de oxy op zat. Vanaf a.s maandag dus alleen de buprenorphine we gaan t zien...Mag ik je PB doen?
ik neem oxy voor chronsiche pijn, en daardoor gewoon "normaal" geworden, en de huisarts schrijft wel, ik neem wel.
Toch ..,, veel onrust, werkt niet meer goed. En voel me grieperig. Maar wil niet bijnemen.
Hoe doe jij t ? Mag ik dat via PB met je bespreken? Mega respect ! Ik wil wel. Maar er is altijd wel weer een reden of situatie waardoor ik het uitstel.
Ik wil niet als een zeur overkomen maar Zandman ik zie best op tegen a s zondag. Dat is de laatste dag dat ik 200 mg oxycodon krijg. En maandag moet ik dan verder op 8 mg buprenorfine. Jij hebt het ook over de buprenorfine dus je bent er mee bekend ? Weet je ik zou zo graag willen weten wat me staat te wachten. Maar kan nergens verhalen vinden over deze combi en hoe mensen dat ervaren. Ik kan men niet voorstellen dat ik maandag daar geen last van krijg. Terwijl hun het doen voorkomen als ws lichte klachten. Tot nu toe met opbouwen buprenorfine meer hoofdpijnklachten dat is t.Maak je borst alvast nat...die ontwenning gaat niet zonder pijn en moeite.
Maar als de buprenorphine hoeveelheid goed berekend is en je wil er echt ( van de oxcycodon) vanaf cdan gaat dat je lukken!alle sterkte toegewenst
Tabletten twee keer per dag 4 mg. Maar had ik tijdens de opbouw met buprenorphine dan al niet iets moeten merken. Ik merkte nu alsof ik bezopen wasHet is moeilijk te zeggen hoe je lijf gaat reageren omdat iedereen anders reageert...
Buprenorphine was voor mij niet bepaald een succes formule....
Maar alles goed berekenend is vastgesteld dan zal het wel goedkomen.
Wat krijg je, tabletten of een pleister?
Ze horen je pas buprenorfine te geven als je van de oxycodon af bent?Tabletten twee keer per dag 4 mg. Maar had ik tijdens de opbouw met buprenorphine dan al niet iets moeten merken. Ik merkte nu alsof ik bezopen was
Ja dat bedoel ik met bezopen. De verslavingsarts heeft duidelijk uitgelegd dat deze juist wel beide moeten. Dit omdat de buprenorphine op de opiaatreceptoren gaan zitten van de oxycodon. En dat de oxycodon dus zijn werk niet meer kan doen. Zondag krijg ik om 23:00 mijn laatste gift van 4 tabl van ieder 10. En dan stopt de dagelijkse hoeveelheid van 20 tabl totaal 200 mg. Ik ga dan verder met 8 mg buprenorphine die ik nu inmiddels erbij opgebouwd heb. En die wil ik vervolgens ook af gaan bouwen in kleine stapjes. Maar dat kan zelfs per 0.2Ze horen je pas buprenorfine te geven als je van de oxycodon af bent?
Je neemt nu bijde tegelijk neem ik aan?
Dat is niet goed hoor voel je je niet extra vd kaart bedoel je daar bezopen mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."