#1
Goed bezig!
Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.Ja dat bedoel ik met bezopen. De verslavingsarts heeft duidelijk uitgelegd dat deze juist wel beide moeten. Dit omdat de buprenorphine op de opiaatreceptoren gaan zitten van de oxycodon. En dat de oxycodon dus zijn werk niet meer kan doen. Zondag krijg ik om 23:00 mijn laatste gift van 4 tabl van ieder 10. En dan stopt de dagelijkse hoeveelheid van 20 tabl totaal 200 mg. Ik ga dan verder met 8 mg buprenorphine die ik nu inmiddels erbij opgebouwd heb. En die wil ik vervolgens ook af gaan bouwen in kleine stapjes. Maar dat kan zelfs per 0.2
Maar dan is het juist toch fijn dat het niet cold turkey is. Zou het dan ook kunnen dat ik straks....uhm morgen als ik stop met de oxycodon dat ik dan geen ontwenning krijg mss ?Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.
Of direct op methadon overzetten zonder oxycodon ipv hoe ze het nu doen.
In wat voor instelling zit je als ik vragen mag?
Toen ik een kliniek inging gebruikte ik alleen nog tramadol en codeine maar dat wouden ze toen ook naar methadon omzetten en niet nog eens extra erbij geven (had wel lekker geweest😂)
Maar ik was tegen de methadon en vervolgens tijdens me behandeling kreeg ik methadon van een mede patiënt en combineerde t met de tramadol en codeine en diazepam die ik aant afbouwen was na 5 dagen geen slaap en overdoseerde ik en kreeg ik een spuitje naloxon om uit me 'nod' te komen
Ja echt smokkelen was het niet ik zat met iemand die daar voor een crack en alcohol verslaving zat, en al jaren met heroine gestopt was maar nog wel methadon slikte. Maar hij had al redelijk lang zelfstandig de methadon van 80/90 naar 40mg per dag afgebouwt waar de ggd niks vanaf wist waardoor hij die restante methadon verkocht op straat wsl voor extra alcohol en crack. In de kliniek wisten ze ook niet beter dat ie 80mg per dag slikte dus had ie daar een aardig stash in ze sok bewaard🤣 niet iets om trots op te zijn maar was opzich wel een goeie vent verder.Dat zijn geen waardepunten voor die kliniek...!
Toen ik in een kliniek zat, werd de methadon vloeibaar uitgereikt, en dit één voor één aan diegenen die dit voorgeschreven hadden gekregen...onder toezicht werden alle medicijnen per persoon uitgereikt en ingenomen...
Smokkelen was on mogelijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."