Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe ik het deed (diazepam)

Hoe ik het deed (diazepam)

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed bezig!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
LunaRavi zei:
Ja dat bedoel ik met bezopen. De verslavingsarts heeft duidelijk uitgelegd dat deze juist wel beide moeten. Dit omdat de buprenorphine op de opiaatreceptoren gaan zitten van de oxycodon. En dat de oxycodon dus zijn werk niet meer kan doen. Zondag krijg ik om 23:00 mijn laatste gift van 4 tabl van ieder 10. En dan stopt de dagelijkse hoeveelheid van 20 tabl totaal 200 mg. Ik ga dan verder met 8 mg buprenorphine die ik nu inmiddels erbij opgebouwd heb. En die wil ik vervolgens ook af gaan bouwen in kleine stapjes. Maar dat kan zelfs per 0.2
Klik om te vergroten...
Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.
Of direct op methadon overzetten zonder oxycodon ipv hoe ze het nu doen.
In wat voor instelling zit je als ik vragen mag?
Toen ik een kliniek inging gebruikte ik alleen nog tramadol en codeine maar dat wouden ze toen ook naar methadon omzetten en niet nog eens extra erbij geven (had wel lekker geweest😂)
Maar ik was tegen de methadon en vervolgens tijdens me behandeling kreeg ik methadon van een mede patiënt en combineerde t met de tramadol en codeine en diazepam die ik aant afbouwen was na 5 dagen geen slaap en overdoseerde ik en kreeg ik een spuitje naloxon om uit me 'nod' te komen
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.
Of direct op methadon overzetten zonder oxycodon ipv hoe ze het nu doen.
In wat voor instelling zit je als ik vragen mag?
Toen ik een kliniek inging gebruikte ik alleen nog tramadol en codeine maar dat wouden ze toen ook naar methadon omzetten en niet nog eens extra erbij geven (had wel lekker geweest😂)
Maar ik was tegen de methadon en vervolgens tijdens me behandeling kreeg ik methadon van een mede patiënt en combineerde t met de tramadol en codeine en diazepam die ik aant afbouwen was na 5 dagen geen slaap en overdoseerde ik en kreeg ik een spuitje naloxon om uit me 'nod' te komen
Klik om te vergroten...
Maar dan is het juist toch fijn dat het niet cold turkey is. Zou het dan ook kunnen dat ik straks....uhm morgen als ik stop met de oxycodon dat ik dan geen ontwenning krijg mss ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zijn geen waardepunten voor die kliniek...!
Toen ik in een kliniek zat, werd de methadon vloeibaar uitgereikt, en dit één voor één aan diegenen die dit voorgeschreven hadden gekregen...onder toezicht werden alle medicijnen per persoon uitgereikt en ingenomen...
Smokkelen was on mogelijk!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Dat zijn geen waardepunten voor die kliniek...!
Toen ik in een kliniek zat, werd de methadon vloeibaar uitgereikt, en dit één voor één aan diegenen die dit voorgeschreven hadden gekregen...onder toezicht werden alle medicijnen per persoon uitgereikt en ingenomen...
Smokkelen was on mogelijk!
Klik om te vergroten...
Ja echt smokkelen was het niet ik zat met iemand die daar voor een crack en alcohol verslaving zat, en al jaren met heroine gestopt was maar nog wel methadon slikte. Maar hij had al redelijk lang zelfstandig de methadon van 80/90 naar 40mg per dag afgebouwt waar de ggd niks vanaf wist waardoor hij die restante methadon verkocht op straat wsl voor extra alcohol en crack. In de kliniek wisten ze ook niet beter dat ie 80mg per dag slikte dus had ie daar een aardig stash in ze sok bewaard🤣 niet iets om trots op te zijn maar was opzich wel een goeie vent verder.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet te geloven....een stash van een sok vol methadon....
Maar 70 mg methadon is erg hoog.
Kan je niet eens meer normaal een stoelgang plegen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."