#1
Knap van je dat geeft de burger moed. Ben nu zelf bezig met afbouwen oxycodon . Allereerst op vaste tijden gezet nu. Krijg niets in de nacht. Maar voor het slapen gaan wel een diazepam.
Mag ik je PB doen?Knap van je dat geeft de burger moed. Ben nu zelf bezig met afbouwen oxycodon . Allereerst op vaste tijden gezet nu. Krijg niets in de nacht. Maar voor het slapen gaan wel een diazepam.
LSD.....verslavend?!LSD of zoiets? dat is wel wat anders dan diazepam, probeer wat mdma is niet zo verslavend.
Je mag zeker pb doen...zit op dit moment in kliniek. Gebruik per dag 200 mg dus 20 tabletten van 10 mg kortwerkend ivm mijn maagverkleining. Heb nu onder toezicht buprenorphine opgebouwd ( deze zou op dezelfde receptoren moeten zitten als waar de oxy op zat. Vanaf a.s maandag dus alleen de buprenorphine we gaan t zien...Mag ik je PB doen?
ik neem oxy voor chronsiche pijn, en daardoor gewoon "normaal" geworden, en de huisarts schrijft wel, ik neem wel.
Toch ..,, veel onrust, werkt niet meer goed. En voel me grieperig. Maar wil niet bijnemen.
Hoe doe jij t ? Mag ik dat via PB met je bespreken? Mega respect ! Ik wil wel. Maar er is altijd wel weer een reden of situatie waardoor ik het uitstel.
Ik wil niet als een zeur overkomen maar Zandman ik zie best op tegen a s zondag. Dat is de laatste dag dat ik 200 mg oxycodon krijg. En maandag moet ik dan verder op 8 mg buprenorfine. Jij hebt het ook over de buprenorfine dus je bent er mee bekend ? Weet je ik zou zo graag willen weten wat me staat te wachten. Maar kan nergens verhalen vinden over deze combi en hoe mensen dat ervaren. Ik kan men niet voorstellen dat ik maandag daar geen last van krijg. Terwijl hun het doen voorkomen als ws lichte klachten. Tot nu toe met opbouwen buprenorfine meer hoofdpijnklachten dat is t.Maak je borst alvast nat...die ontwenning gaat niet zonder pijn en moeite.
Maar als de buprenorphine hoeveelheid goed berekend is en je wil er echt ( van de oxcycodon) vanaf cdan gaat dat je lukken!alle sterkte toegewenst
Tabletten twee keer per dag 4 mg. Maar had ik tijdens de opbouw met buprenorphine dan al niet iets moeten merken. Ik merkte nu alsof ik bezopen wasHet is moeilijk te zeggen hoe je lijf gaat reageren omdat iedereen anders reageert...
Buprenorphine was voor mij niet bepaald een succes formule....
Maar alles goed berekenend is vastgesteld dan zal het wel goedkomen.
Wat krijg je, tabletten of een pleister?
Ze horen je pas buprenorfine te geven als je van de oxycodon af bent?Tabletten twee keer per dag 4 mg. Maar had ik tijdens de opbouw met buprenorphine dan al niet iets moeten merken. Ik merkte nu alsof ik bezopen was
Ja dat bedoel ik met bezopen. De verslavingsarts heeft duidelijk uitgelegd dat deze juist wel beide moeten. Dit omdat de buprenorphine op de opiaatreceptoren gaan zitten van de oxycodon. En dat de oxycodon dus zijn werk niet meer kan doen. Zondag krijg ik om 23:00 mijn laatste gift van 4 tabl van ieder 10. En dan stopt de dagelijkse hoeveelheid van 20 tabl totaal 200 mg. Ik ga dan verder met 8 mg buprenorphine die ik nu inmiddels erbij opgebouwd heb. En die wil ik vervolgens ook af gaan bouwen in kleine stapjes. Maar dat kan zelfs per 0.2Ze horen je pas buprenorfine te geven als je van de oxycodon af bent?
Je neemt nu bijde tegelijk neem ik aan?
Dat is niet goed hoor voel je je niet extra vd kaart bedoel je daar bezopen mee?
Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.Ja dat bedoel ik met bezopen. De verslavingsarts heeft duidelijk uitgelegd dat deze juist wel beide moeten. Dit omdat de buprenorphine op de opiaatreceptoren gaan zitten van de oxycodon. En dat de oxycodon dus zijn werk niet meer kan doen. Zondag krijg ik om 23:00 mijn laatste gift van 4 tabl van ieder 10. En dan stopt de dagelijkse hoeveelheid van 20 tabl totaal 200 mg. Ik ga dan verder met 8 mg buprenorphine die ik nu inmiddels erbij opgebouwd heb. En die wil ik vervolgens ook af gaan bouwen in kleine stapjes. Maar dat kan zelfs per 0.2
Maar dan is het juist toch fijn dat het niet cold turkey is. Zou het dan ook kunnen dat ik straks....uhm morgen als ik stop met de oxycodon dat ik dan geen ontwenning krijg mss ?Klopt en daarom dat ik zeg dat ze je het niet tegelijk horen te geven omdat de buprenorfine de oxycodon wegstoot heeft buprenorfine eigenlijk alleen zin om je eerst cold turkey een dag geen oxycodon te laten gebruiken en dan op buprenorfine te zetten en direct oxycodon te staken.
Of direct op methadon overzetten zonder oxycodon ipv hoe ze het nu doen.
In wat voor instelling zit je als ik vragen mag?
Toen ik een kliniek inging gebruikte ik alleen nog tramadol en codeine maar dat wouden ze toen ook naar methadon omzetten en niet nog eens extra erbij geven (had wel lekker geweest😂)
Maar ik was tegen de methadon en vervolgens tijdens me behandeling kreeg ik methadon van een mede patiënt en combineerde t met de tramadol en codeine en diazepam die ik aant afbouwen was na 5 dagen geen slaap en overdoseerde ik en kreeg ik een spuitje naloxon om uit me 'nod' te komen
Ja echt smokkelen was het niet ik zat met iemand die daar voor een crack en alcohol verslaving zat, en al jaren met heroine gestopt was maar nog wel methadon slikte. Maar hij had al redelijk lang zelfstandig de methadon van 80/90 naar 40mg per dag afgebouwt waar de ggd niks vanaf wist waardoor hij die restante methadon verkocht op straat wsl voor extra alcohol en crack. In de kliniek wisten ze ook niet beter dat ie 80mg per dag slikte dus had ie daar een aardig stash in ze sok bewaard🤣 niet iets om trots op te zijn maar was opzich wel een goeie vent verder.Dat zijn geen waardepunten voor die kliniek...!
Toen ik in een kliniek zat, werd de methadon vloeibaar uitgereikt, en dit één voor één aan diegenen die dit voorgeschreven hadden gekregen...onder toezicht werden alle medicijnen per persoon uitgereikt en ingenomen...
Smokkelen was on mogelijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."