#1
mag ik vragen waarvoor je in de afkickkliniek zat? welke middelen?.
En verder is er niet veel meer te zeggen dan speel open kaart richting je ouders en hulpverlening, je bent nu nare gevoelens aan het opkroppen dat werkt niet, hierdoor maak je het alleen maar erger. en die angsten waar je het over hebt, het kan eventueel zo zijn dat je mett het gebruik van wiet en benzo deze angsten in stand houd, waardoor je dus niet vooruit komt.
ik wens je het beste
En verder is er niet veel meer te zeggen dan speel open kaart richting je ouders en hulpverlening, je bent nu nare gevoelens aan het opkroppen dat werkt niet, hierdoor maak je het alleen maar erger. en die angsten waar je het over hebt, het kan eventueel zo zijn dat je mett het gebruik van wiet en benzo deze angsten in stand houd, waardoor je dus niet vooruit komt.
ik wens je het beste