#1
ja... dankjeIk had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat.
ja... dankjeIk had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat.
Ik heb het over met men omgeving praten over men problemen of verslaving.Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
klopt! jullie ook ervaring mee?Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
met ziekenhyis etcklopt! jullie ook ervaring mee?
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.klopt! jullie ook ervaring mee?
wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zekerOnze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
jaa zeker! ben al gestoptMaar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.
Oké, succes!jaa zeker! ben al gestopt
Geen probleem... Hopelijk komt het goed met jouw blaas ook!dankje nog voor je verhaal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."