Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine blaasproblemen HELP

Ketamine blaasproblemen HELP

50 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ik had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat :wink:.
Klik om te vergroten...
ja... dankje
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het over met men omgeving praten over men problemen of verslaving.
Niet de arts , die hebben toch zwijgplicht.
En zoals je zegt , die zijn er om je ge helpen.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
klopt! jullie ook ervaring mee?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
met ziekenhyis etc
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stop met Ketamine > bel je huisarts, leg het uit. Die sturen je eventueel door.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
Klik om te vergroten...
wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zeker
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijnverhaal.. zei:
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
Klik om te vergroten...
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.
Klik om te vergroten...
jaa zeker! ben al gestopt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijnverhaal.. zei:
jaa zeker! ben al gestopt
Klik om te vergroten...
Oké, succes!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijnverhaal.. zei:
dankje nog voor je verhaal
Klik om te vergroten...
Geen probleem... Hopelijk komt het goed met jouw blaas ook!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dankje nog voor je verhaal
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
En, hoe gaat het? Nog steeds Ketamine vrij?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja!! merk wel dat ik er soms aan denk maar hou me sterk. voel wel een erge druk in mijn maag. ik probeer veel water te drinken en afleiding te zoeken
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke daar ga ik.. ik heb hier enorm veel moeite mee.

Ik gebruik nu al bijna een jaar ketamine en het word nu bijna 2 gram per dag... Een half jaar geleden begon het met de wel bekende k-kramp... Guys ik dacht dat ik dood ging, zweten, trillen, gillen van de pijn, geen houding kunnen aannemen. Ik had deze aanval sowieso 3 keer per maand, nu gelukkig niet meer gehad maar toen kwam de blaas... Wat is dit vreselijk! Ik kan niet meer normaal school volgen of werken. Als ik naar de wc ga huilen zoveel pijn heb ik, elke nacht wakker van de pijn in mijn blaas, elk half uur 3 druppels eruit persen met intense pijn.. Ik wil dit niet meer... Ik heb alle moed bij elkaar geraapt om morgen mijn huisarts te bellen en mijn verhaal uit te leggen. Zijn er mensen die mij een beetje kunnen uitleggen wat hieraan gedaan kan worden, volgensmij kan ik nooit meer normaal naar de wc😭 En ik heb nu 24 uur niks gebruikt en ik weet als ik keta neem dat de pijn minder is maar ik moet dit volhouden. Kom alsjeblieft met jullie ervaringen kwa ziekenhuis, medicijnen etc! Dank alvast, dikke kus
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Spyro kan je misschien wat helpen en gerust stellen?

Ik wil je iig heel veel sterkte wensen! De eerste stap naar de dokter heb je al gemaakt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey, ik heb hetzelfde als jij gehad en ik kan je verzekeren dat het veel beter gaat als je stopt met de Ketamine!

Hier ook iemand die zijn blaas verpest heeft door Ketamine. Ik ben nu +- rond de 210 dagen clean en had hetzelfde als jij.

Een halfjaar geleden kreeg ik ook aanvallen en ben toen per direct gestopt ermee. Ook ik heb de dokter meteen gebeld en ben langsgegaan. Werken kon ik ook niet meer... Ik heb aan verschillende medicaties gezeten omdat ik mijn plas ook niet meer kon ophouden en soms wel 30-40 keer naar de wc liep voor een paar druppels.

Na een hel van een paar maanden gaat het stukken beter en ik krijg behandeling in het ziekenhuis iedere week.

Heb je bloed geplast? Het komt met de tijd weer goed, mits je wel stappen onderneemt en inderdaad eerlijk naar je dokter gaat.

Blaas herstel duurt héél lang, zelf ben ik er ook nog niet klaar mee. Wel kan ik weer gewoon normaal plassen. 4 tot 6 keer per dag en soms in de nacht een keertje, zonder medicatie! Terwijl ik ook nachten heb gehad dat ik 9!!! keer moest plassen in 2/3 uur. Ik weet hoe je je voelt en er was toen ook eigenlijk niemand die mij gerust kon stellen of verzekeren dat het goed zou komen.

Stop per direct Ketamine en red je lijf... Anders eindig je straks met een katheter zak aan je been.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."