Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine blaasproblemen HELP

Ketamine blaasproblemen HELP

50 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijnverhaal.. zei:
ja merkte dat ik gister heeel vaak moest en enorme pijn had. nu moet ik al wat minder plassen, maar is mijn maag enorm van slag.

dankje voor je tips
Klik om te vergroten...
Misschien dat kruidenthee met verse gember kan helpen?
Wel echte kruidenthee want daar zit geen cafeine in.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja heb vannochtend kopje verse gember thee genomen, werkt niet😔
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer wat kamillethee. Geen koude of koolzuurhoudende dranken nemen.

Eventueel nog een kamillewikkel of een warme kruik. Puur voor de ontspanning. En heel licht verteerbaar voedsel eten.

Sterkte en succes!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon?
En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon?
En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer?
Klik om te vergroten...
ik gebruikte het wel elk weekend, vrijdag en zaterdag. toen eigenlijk geen last gehad tot ik het door de weeks ook begon te gebruiken
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijnverhaal.. zei:
ik gebruikte het wel elk weekend, vrijdag en zaterdag. toen eigenlijk geen last gehad tot ik het door de weeks ook begon te gebruiken
Klik om te vergroten...
Goed om te weten, ook voor anderen. Deze problemen wil je voorkomen.
Veel beterschap!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Goed om te weten, ook voor anderen. Deze problemen wil je voorkomen.
Veel beterschap!
Klik om te vergroten...
jaa!! dankje
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb helaas ook blaasproblemen gekregen na ketamine gebruik. En ik heb het in totaal nog geen 10 keer gebruikt over 2 jaar tijd.
Wel had ik al een overactieve blaas en was ik mij er niet van bewust dat ik al een blaas of prostaat ontsteking had toen ik de laatste keer ketamine heb gebruikt.

Uitgebreide reactie van mijn klachten kan je terugvinden in dit topic waar ik ketamine lig te prijzen terwijl er ironisch genoeg toen ernstige klachten aan het ontwikkelen waren: https://drugsforum.nl/threads/wat-ketamine-voor-mij-heeft-betekend.70415/#post-1591852
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke daar ga ik.. ik heb hier enorm veel moeite mee.

Ik gebruik nu al bijna een jaar ketamine en het word nu bijna 2 gram per dag... Een half jaar geleden begon het met de wel bekende k-kramp... Guys ik dacht dat ik dood ging, zweten, trillen, gillen van de pijn, geen houding kunnen aannemen. Ik had deze aanval sowieso 3 keer per maand, nu gelukkig niet meer gehad maar toen kwam de blaas... Wat is dit vreselijk! Ik kan niet meer normaal school volgen of werken. Als ik naar de wc ga huilen zoveel pijn heb ik, elke nacht wakker van de pijn in mijn blaas, elk half uur 3 druppels eruit persen met intense pijn.. Ik wil dit niet meer... Ik heb alle moed bij elkaar geraapt om morgen mijn huisarts te bellen en mijn verhaal uit te leggen. Zijn er mensen die mij een beetje kunnen uitleggen wat hieraan gedaan kan worden, volgensmij kan ik nooit meer normaal naar de wc😭 En ik heb nu 24 uur niks gebruikt en ik weet als ik keta neem dat de pijn minder is maar ik moet dit volhouden. Kom alsjeblieft met jullie ervaringen kwa ziekenhuis, medicijnen etc! Dank alvast, dikke kus
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Spyro kan je misschien wat helpen en gerust stellen?

Ik wil je iig heel veel sterkte wensen! De eerste stap naar de dokter heb je al gemaakt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey, ik heb hetzelfde als jij gehad en ik kan je verzekeren dat het veel beter gaat als je stopt met de Ketamine!

Hier ook iemand die zijn blaas verpest heeft door Ketamine. Ik ben nu +- rond de 210 dagen clean en had hetzelfde als jij.

Een halfjaar geleden kreeg ik ook aanvallen en ben toen per direct gestopt ermee. Ook ik heb de dokter meteen gebeld en ben langsgegaan. Werken kon ik ook niet meer... Ik heb aan verschillende medicaties gezeten omdat ik mijn plas ook niet meer kon ophouden en soms wel 30-40 keer naar de wc liep voor een paar druppels.

Na een hel van een paar maanden gaat het stukken beter en ik krijg behandeling in het ziekenhuis iedere week.

Heb je bloed geplast? Het komt met de tijd weer goed, mits je wel stappen onderneemt en inderdaad eerlijk naar je dokter gaat.

Blaas herstel duurt héél lang, zelf ben ik er ook nog niet klaar mee. Wel kan ik weer gewoon normaal plassen. 4 tot 6 keer per dag en soms in de nacht een keertje, zonder medicatie! Terwijl ik ook nachten heb gehad dat ik 9!!! keer moest plassen in 2/3 uur. Ik weet hoe je je voelt en er was toen ook eigenlijk niemand die mij gerust kon stellen of verzekeren dat het goed zou komen.

Stop per direct Ketamine en red je lijf... Anders eindig je straks met een katheter zak aan je been.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Stop per direct Ketamine en red je lijf...
Klik om te vergroten...
Moet je ketamine niet afbouwen zoals ghb bvb ?.
Als je 2 of meer gram per dag weg werkt lijkt me cold turkey geen strak plan ?
Oprechte vraag eh , heb alleen ervaring met de analogen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Moet je ketamine niet afbouwen zoals ghb bvb ?.
Als je 2 of meer gram per dag weg werkt lijkt me cold turkey geen strak plan ?
Oprechte vraag eh , heb alleen ervaring met de analogen.
Klik om te vergroten...
Je kunt disso’s per direct stoppen zonder gevaren. Op mijn piek zat ik op 6 gram (soms meer zelfs), en je kan daar gewoon mee stoppen. Ik zweette wel veel en slapen was ook wat onrustig maar na een paar dagen was dat gewoon weer normaal.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Je kunt disso’s per direct stoppen zonder gevaren. Op mijn piek zat ik op 6 gram (soms meer zelfs), en je kan daar gewoon mee stoppen. Ik zweette wel veel en slapen was ook wat onrustig maar na een paar dagen was dat gewoon weer normaal.
Klik om te vergroten...
Thx moest ik even weten.
Wou een kort tapertje doen 8mg naar 0mg op 8 dagen tijd , omdat ik dus idd zwetend en trillend wakker word na GEEN gebruik de dag er voor.
Beter even uitzitten en een paar dagen zweten rillend wakker worden dus ?.
Het gaat over o-pce trouwens geen keta.

Sorry ik kaap iemand zen topic..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Thx moest ik even weten.
Wou een kort tapertje doen 8mg naar 0mg op 8 dagen tijd , omdat ik dus idd zwetend en trillend wakker word na GEEN gebruik de dag er voor.
Beter even uitzitten en een paar dagen zweten rillend wakker worden dus ?.
Het gaat over o-pce trouwens geen keta.

Sorry ik kaap iemand zen topic..
Klik om te vergroten...
Ja, raar is dat hè. Terwijl ik daar online ook niet veel over terug kon vinden. Dan staat er “Ketamine, geen afkickverschijnselen” maar dat is dan met normale dosissen en niet dat misbruik gedrag. 😅

Je kan gewoon stoppen hoor! Ik zweette en trilde vooral in de ochtend en voor het slapen maar dat was echt mijn minste zorg.

Paar daagjes en je bent oké. TS zal hier ook wel wat aan hebben!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Hey, ik heb hetzelfde als jij gehad en ik kan je verzekeren dat het veel beter gaat als je stopt met de Ketamine!

Hier ook iemand die zijn blaas verpest heeft door Ketamine. Ik ben nu +- rond de 210 dagen clean en had hetzelfde als jij.

Een halfjaar geleden kreeg ik ook aanvallen en ben toen per direct gestopt ermee. Ook ik heb de dokter meteen gebeld en ben langsgegaan. Werken kon ik ook niet meer... Ik heb aan verschillende medicaties gezeten omdat ik mijn plas ook niet meer kon ophouden en soms wel 30-40 keer naar de wc liep voor een paar druppels.

Na een hel van een paar maanden gaat het stukken beter en ik krijg behandeling in het ziekenhuis iedere week.

Heb je bloed geplast? Het komt met de tijd weer goed, mits je wel stappen onderneemt en inderdaad eerlijk naar je dokter gaat.

Blaas herstel duurt héél lang, zelf ben ik er ook nog niet klaar mee. Wel kan ik weer gewoon normaal plassen. 4 tot 6 keer per dag en soms in de nacht een keertje, zonder medicatie! Terwijl ik ook nachten heb gehad dat ik 9!!! keer moest plassen in 2/3 uur. Ik weet hoe je je voelt en er was toen ook eigenlijk niemand die mij gerust kon stellen of verzekeren dat het goed zou komen.

Stop per direct Ketamine en red je lijf... Anders eindig je straks met een katheter zak aan je been.
Klik om te vergroten...
Heb wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en daar zat wel bloed in maar zelf kan ik het niet zien. Het ziekenhuis heeft dus niet het probleem kunnen achterhalen omdat ik niet verteld heb dat ik dat gebruik. Welke behandelingen krijg je?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijnverhaal.. zei:
Heb wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en daar zat wel bloed in maar zelf kan ik het niet zien. Het ziekenhuis heeft dus niet het probleem kunnen achterhalen omdat ik niet verteld heb dat ik dat gebruik. Welke behandelingen krijg je?
Klik om te vergroten...
O mijn God... Even serieus. Hoe verwacht je dat het ziekenhuis jou gaat helpen als ze niet weten wat er aan de hand is..?

De bloed sporen die zij gevonden hebben is jouw geïrriteerde, beschadigde blaaswand.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijnverhaal.. zei:
Heb wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en daar zat wel bloed in maar zelf kan ik het niet zien. Het ziekenhuis heeft dus niet het probleem kunnen achterhalen omdat ik niet verteld heb dat ik dat gebruik. Welke behandelingen krijg je?
Klik om te vergroten...
Dude , wat moet ik nu begrijpen uit je tekst ?
Dat je tests laten doen hebt maar nix gezegt hebt over je gebruik??

@Spyro Thx voor je uitleg!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
O mijn God... Even serieus. Hoe verwacht je dat het ziekenhuis jou gaat helpen als ze niet weten wat er aan de hand is..?

De bloed sporen die zij gevonden hebben is jouw geïrriteerde, beschadigde blaaswand.
Klik om te vergroten...
ja nooit geweten dat het daar aan lag is al tijdje geleden hoor... gebruikte toen niet veel namelijk en alleen in het weekend. begin na pas in de te zien dat het de hele slechte kant op gaat
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je wilt hulp, maar je vertelt niet hoe en wat je gebruikt. Geen wonder dat het ziekenhuis het niet begrijpt. En dan verwacht je hier een vrijbrief aan medicijnen of iets wat je stiekem helpt?
ga maar eerlijk zijn tegenover je arts, dan ga je de juiste hulp krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."