Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine blaasproblemen HELP

Ketamine blaasproblemen HELP

50 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ik had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat :wink:.
Klik om te vergroten...
ja... dankje
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het over met men omgeving praten over men problemen of verslaving.
Niet de arts , die hebben toch zwijgplicht.
En zoals je zegt , die zijn er om je ge helpen.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
klopt! jullie ook ervaring mee?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
met ziekenhyis etc
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stop met Ketamine > bel je huisarts, leg het uit. Die sturen je eventueel door.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
Klik om te vergroten...
wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zeker
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijnverhaal.. zei:
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
Klik om te vergroten...
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."