Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine blaasproblemen HELP

Ketamine blaasproblemen HELP

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijnverhaal.. zei:
ja merkte dat ik gister heeel vaak moest en enorme pijn had. nu moet ik al wat minder plassen, maar is mijn maag enorm van slag.

dankje voor je tips
Klik om te vergroten...
Misschien dat kruidenthee met verse gember kan helpen?
Wel echte kruidenthee want daar zit geen cafeine in.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja heb vannochtend kopje verse gember thee genomen, werkt niet😔
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer wat kamillethee. Geen koude of koolzuurhoudende dranken nemen.

Eventueel nog een kamillewikkel of een warme kruik. Puur voor de ontspanning. En heel licht verteerbaar voedsel eten.

Sterkte en succes!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon?
En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon?
En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer?
Klik om te vergroten...
ik gebruikte het wel elk weekend, vrijdag en zaterdag. toen eigenlijk geen last gehad tot ik het door de weeks ook begon te gebruiken
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijnverhaal.. zei:
ik gebruikte het wel elk weekend, vrijdag en zaterdag. toen eigenlijk geen last gehad tot ik het door de weeks ook begon te gebruiken
Klik om te vergroten...
Goed om te weten, ook voor anderen. Deze problemen wil je voorkomen.
Veel beterschap!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Goed om te weten, ook voor anderen. Deze problemen wil je voorkomen.
Veel beterschap!
Klik om te vergroten...
jaa!! dankje
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb helaas ook blaasproblemen gekregen na ketamine gebruik. En ik heb het in totaal nog geen 10 keer gebruikt over 2 jaar tijd.
Wel had ik al een overactieve blaas en was ik mij er niet van bewust dat ik al een blaas of prostaat ontsteking had toen ik de laatste keer ketamine heb gebruikt.

Uitgebreide reactie van mijn klachten kan je terugvinden in dit topic waar ik ketamine lig te prijzen terwijl er ironisch genoeg toen ernstige klachten aan het ontwikkelen waren: https://drugsforum.nl/threads/wat-ketamine-voor-mij-heeft-betekend.70415/#post-1591852
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Ik had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat :wink:.
Klik om te vergroten...
ja... dankje
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het over met men omgeving praten over men problemen of verslaving.
Niet de arts , die hebben toch zwijgplicht.
En zoals je zegt , die zijn er om je ge helpen.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Klik om te vergroten...
klopt! jullie ook ervaring mee?
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#14
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
met ziekenhyis etc
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stop met Ketamine > bel je huisarts, leg het uit. Die sturen je eventueel door.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijnverhaal.. zei:
klopt! jullie ook ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
Klik om te vergroten...
wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zeker
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijnverhaal.. zei:
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
Klik om te vergroten...
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.
m
mijnverhaal..Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.
Klik om te vergroten...
jaa zeker! ben al gestopt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."