#1
Hey allemaal!
Ik dacht ik zal eens een topic aanmaken ook voor mezelf en voor geïnteresseerden in de zelfde boot.
Ik ben nogal verslaafd geraakt aan blowen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik erg vroeg ben begonnen, net 14 jaar oud.
De eerste keer was het puur nieuwsgierigheid door wat video's die ik destijds met mijn beste maat op YouTube tegen kwam. Maar het bleef erg interessant..
Het eerste jaar was het zo nu en dan elke week wel 1/2X.
Sinds mijn 15e is het elke dag geworden tot nu toe, 18 jaar.
Sinds mijn 16e waren de remmen al totaal eraf, elke mogelijkheid die ik had om te blowen nam ik, voor school tijdens de pauze na school, in de avonden etc.
Afgelopen paar maanden is het nog meer geworden dan heb ik het over 5/10 jointjes per dag, de meeste rook ik met mijn hechte vrienden of met schoolvrienden, maar ook zeker alleen. Mijn vriendenkring bestaat eigenlijk alleen maar uit blowers dat maakt het nog lastiger om eruit te komen.
Toch heb ik besloten te stoppen nu 3 dagen geleden, met mijn beste maat, die ik overigens meer als broer zie, dat maakt het voor mijn idee een stuk makkelijker.
Alleen de enorme verveling en niet wetende wat te doen zonder te blowen. En emotioneel ontstabiel. Maakt het erg lastig ook droom ik heftig en word ik meerdere keren soms zwetend wakker. Toch weet ik bijna zeker dat het me gaat lukken omdat ik er echt genoeg van heb gehad voor mijn gevoel... Teveel nadelen die ik goed ben gaan merken, zoals geldproblemen, ongemotiveerd, mijn moeder die het erg vind, het idee dat ik niets leuk vind zonder de wiet, zoals met vrienden zijn etc.
Dusja bij deze dit topic wel chill om het te delen ergens.. Ik geef wel een update met hoe het stoppen ervoor staat.
Bedankt voor het lezen! en verder een fijne dag gewenst (:
Ik dacht ik zal eens een topic aanmaken ook voor mezelf en voor geïnteresseerden in de zelfde boot.
Ik ben nogal verslaafd geraakt aan blowen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik erg vroeg ben begonnen, net 14 jaar oud.
De eerste keer was het puur nieuwsgierigheid door wat video's die ik destijds met mijn beste maat op YouTube tegen kwam. Maar het bleef erg interessant..
Het eerste jaar was het zo nu en dan elke week wel 1/2X.
Sinds mijn 15e is het elke dag geworden tot nu toe, 18 jaar.
Sinds mijn 16e waren de remmen al totaal eraf, elke mogelijkheid die ik had om te blowen nam ik, voor school tijdens de pauze na school, in de avonden etc.
Afgelopen paar maanden is het nog meer geworden dan heb ik het over 5/10 jointjes per dag, de meeste rook ik met mijn hechte vrienden of met schoolvrienden, maar ook zeker alleen. Mijn vriendenkring bestaat eigenlijk alleen maar uit blowers dat maakt het nog lastiger om eruit te komen.
Toch heb ik besloten te stoppen nu 3 dagen geleden, met mijn beste maat, die ik overigens meer als broer zie, dat maakt het voor mijn idee een stuk makkelijker.
Alleen de enorme verveling en niet wetende wat te doen zonder te blowen. En emotioneel ontstabiel. Maakt het erg lastig ook droom ik heftig en word ik meerdere keren soms zwetend wakker. Toch weet ik bijna zeker dat het me gaat lukken omdat ik er echt genoeg van heb gehad voor mijn gevoel... Teveel nadelen die ik goed ben gaan merken, zoals geldproblemen, ongemotiveerd, mijn moeder die het erg vind, het idee dat ik niets leuk vind zonder de wiet, zoals met vrienden zijn etc.
Dusja bij deze dit topic wel chill om het te delen ergens.. Ik geef wel een update met hoe het stoppen ervoor staat.
Bedankt voor het lezen! en verder een fijne dag gewenst (: