Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mij met mijn ghb verslaving

Help mij met mijn ghb verslaving

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er bestaat ook professionele hulp zonder dat je opgenomen moet worden. Bespreek het met je huisarts en/of een verslavingsarts.
Sterkte!
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baclofen 25 mg 3 x per dag doet wonderen maar je moet beginnen met 5 mg en dan twee weken later 10 tot je bij 25 bent, ik vind wel dat je een goede kans maakt mits je gemotiveerd bent. De diazepam zal je alleen maar suffer maken, bespreek baclofen met een verslavingsarts
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Packjam zei:
Baclofen 25 mg 3 x per dag doet wonderen maar je moet beginnen met 5 mg en dan twee weken later 10 tot je bij 25 bent, ik vind wel dat je een goede kans maakt mits je gemotiveerd bent. De diazepam zal je alleen maar suffer maken, bespreek baclofen met een verslavingsarts
Klik om te vergroten...
Dit is een jaar oud. Ik hoop niet dat het nog relevant is
K
Kris88xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben gestopt gelukkig! Met phenibut en geen andere rommel nodig gehad of ooit nog gebruikt! Toch bedankt
K
Kris88xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,
Ik ben nu een jaarverslaafd aan ghb. Ik wil graag stoppen. Niemand in mijn omgeving weet dat ik het gebruik dus niemand kan me helpen. Ik ben wel van plan om het aan mijn vriend te vertellen dat ik verslaafd ben als ik alles heb om te stoppen. Naar een kliniek dat is echt geen mogelijkheid. Ik neem nooit meer dan 2,5 ml en onebepaalde tijden. Ook in de nacht neem ik weer als ik wakker word maar zet geen wekkers. Ik wil graag met diazepam en baclofen stoppen ik probeer er al veel over te lezen maar snap het gewoon niet. Zou iemand mij hier een duidelijk antwoord er over kunnen geven. Over hoeveel ik nodig heb en hoe ik het moet pakken en moet hoeveel g enzv. enzv.
echt super bedankt want ik wil zo graag stoppen.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een jaar is gewoon véél te lang om zomaar even op eigen houtje met medicijnen te doen zonder proffesionele hulp
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kris88x zei:
Hey,
Ik ben nu een jaarverslaafd aan ghb. Ik wil graag stoppen. Niemand in mijn omgeving weet dat ik het gebruik dus niemand kan me helpen. Ik ben wel van plan om het aan mijn vriend te vertellen dat ik verslaafd ben als ik alles heb om te stoppen. Naar een kliniek dat is echt geen mogelijkheid. Ik neem nooit meer dan 2,5 ml en onebepaalde tijden. Ook in de nacht neem ik weer als ik wakker word maar zet geen wekkers. Ik wil graag met diazepam en baclofen stoppen ik probeer er al veel over te lezen maar snap het gewoon niet. Zou iemand mij hier een duidelijk antwoord er over kunnen geven. Over hoeveel ik nodig heb en hoe ik het moet pakken en moet hoeveel g enzv. enzv.
echt super bedankt want ik wil zo graag stoppen.
Klik om te vergroten...
Ga nou maar naar je huisarts. Hij kan je hiermee helpen. Binnen enige weken ben je er vanaf als je wilt zonder verschijnselen. Schaam je er niet voor, je huisarts zal je goed op weg helpen en zal alleen maar bewondering hebben dat je wilt stoppen met ghb.

Succes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het spijt me, maar ik ga je ook geen adviezen geven als je al zo lang verslaafd bent. Dit kun je niet zonder goede begeleiding en toezicht doen.

Mijn enige advies: HA!
K
Kris88xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Het spijt me, maar ik ga je ook geen adviezen geven als je al zo lang verslaafd bent. Dit kun je niet zonder goede begeleiding en toezicht doen.

Mijn enige advies: HA!
Klik om te vergroten...
Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kris88x zei:
Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
Klik om te vergroten...
@Spyro geeft je toch advies?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kris88x zei:
Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
Klik om te vergroten...
mijn partner is verslaafd geweest aan G, en zij plaatst dit puur om je te beschermen. Zij zegt dit omdat zij als geen ander weet wanneer je het zelf kan oplossen of wanneer je echt professioneel begeleiding nodig hebt. Dus niet zo aangebrand zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kris88x zei:
Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
Klik om te vergroten...
... Dit was goed bedoelt. Dit is te riskant om zelf aan te klooien. 😅
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
... Dit was goed bedoelt. Dit is te riskant om zelf aan te klooien. 😅
Klik om te vergroten...
Spyro bedoelt het goed. Goed van je dat je om adviezen vraagt! Let maar op, als je met de HA hebt gesproken valt er een grote last van je schouders.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."