#1
Er bestaat ook professionele hulp zonder dat je opgenomen moet worden. Bespreek het met je huisarts en/of een verslavingsarts.
Sterkte!
Sterkte!
Dit is een jaar oud. Ik hoop niet dat het nog relevant isBaclofen 25 mg 3 x per dag doet wonderen maar je moet beginnen met 5 mg en dan twee weken later 10 tot je bij 25 bent, ik vind wel dat je een goede kans maakt mits je gemotiveerd bent. De diazepam zal je alleen maar suffer maken, bespreek baclofen met een verslavingsarts
Ga nou maar naar je huisarts. Hij kan je hiermee helpen. Binnen enige weken ben je er vanaf als je wilt zonder verschijnselen. Schaam je er niet voor, je huisarts zal je goed op weg helpen en zal alleen maar bewondering hebben dat je wilt stoppen met ghb.Hey,
Ik ben nu een jaarverslaafd aan ghb. Ik wil graag stoppen. Niemand in mijn omgeving weet dat ik het gebruik dus niemand kan me helpen. Ik ben wel van plan om het aan mijn vriend te vertellen dat ik verslaafd ben als ik alles heb om te stoppen. Naar een kliniek dat is echt geen mogelijkheid. Ik neem nooit meer dan 2,5 ml en onebepaalde tijden. Ook in de nacht neem ik weer als ik wakker word maar zet geen wekkers. Ik wil graag met diazepam en baclofen stoppen ik probeer er al veel over te lezen maar snap het gewoon niet. Zou iemand mij hier een duidelijk antwoord er over kunnen geven. Over hoeveel ik nodig heb en hoe ik het moet pakken en moet hoeveel g enzv. enzv.
echt super bedankt want ik wil zo graag stoppen.
Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.Het spijt me, maar ik ga je ook geen adviezen geven als je al zo lang verslaafd bent. Dit kun je niet zonder goede begeleiding en toezicht doen.
Mijn enige advies: HA!
@Spyro geeft je toch advies?Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
mijn partner is verslaafd geweest aan G, en zij plaatst dit puur om je te beschermen. Zij zegt dit omdat zij als geen ander weet wanneer je het zelf kan oplossen of wanneer je echt professioneel begeleiding nodig hebt. Dus niet zo aangebrand zijn.Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
... Dit was goed bedoelt. Dit is te riskant om zelf aan te klooien. 😅Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam.
Spyro bedoelt het goed. Goed van je dat je om adviezen vraagt! Let maar op, als je met de HA hebt gesproken valt er een grote last van je schouders.... Dit was goed bedoelt. Dit is te riskant om zelf aan te klooien. 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."