Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik vroeg me af, zie je phenibut in je bloed? En kan je een operatie ondergaan van 1-2 uur als je phenibut gebruikt? ik was hier erg benieuwd naar omdat de werking 24 uur is. Ik ben benieuwd of iemand dit weet!! Groetjes"
"Ik neem om de 2 uur 3 ml. Ik neem expres niet meer omdat voor mijn gevoel ik dan altijd meer moet pakken. Ik nam eerst altijd 2,5 maar omdat mijn lichaam daar al zo gewend aan was omdat ik nooit meer nam begon ik te trillen omdat het te weinig is"
"En wat zijn de straat prijzen ongeveer van diazepam? Ik ga dit bij een dealer halen maar weet de prijzen daar echt niet van. Niet dat ik dalijk er echt te veel voor betaal."
"Spyro zei: Prijzen mogen niet worden genoemd op het forum. Klik om te vergroten... Mrloverdj zei: Nog een tip, combineer de phenibut nooit met ghb. Maar gooi je ghb ook niet weg,als je cold Turken zonder zit is dat levensgevaarlijk. Ik heb het topic al vaker genoemd. Maar zoek het topic: " ghb afkicken, de meest humane manier" Even op. Daar ga je denk ik veel aan hebben. Klik om te vergroten... Ik ga de toppic door lezen en super bedankt voor de informatie die je me gegeven hebt. En met 3 capsules bedoel je hiermee in 1 x? Ik ben nu zoveel aan het lezen dat ik er in de war door raak... en ik ga er niet aan beginnen voor dat ik zeker weet dat ik het goed doe. Dankjewel voor je tijd nogmaals"
"Ik ben ook zeker niet van plan hierna ooit nog g te gebruiken. Waarschijnlijk zeg ik dit nu wel heel snel en makkelijk omdat ik het nu nog doe. Maar ik lees van sommige van ja zo gaat het makkelijk, het afkicken en dan kan ik af en toe nog een weekendje. Nee ik wil echt stoppen en iedereen afraden ooit ghb meerdere dagen achter elkaar te gebruiken. En nog een vraagje moet ik dan nu ook diazepam in huis hebben en waarvoor? En wanneer zou ik deze moeten nemen en hoeveel mg. Even ter duidelijk heid zodat ik alles op een rijtje heb."
"Spyro zei: Als je Pheni hebt, kun je Diazepam links laten liggen hoor. Klik om te vergroten... Oke top dankjewel ja nogmaals door zoveel te lezen raak je ook in de war als je er eigenlijk niets van weet. Ik ga nu de hele toppic lezen en als ik erna nog vragen heb zal ik ze hieronder zetten. Zo fijn dat dit forum bestaat en dat er mensen zijn die je willen helpen"
"Mrloverdj zei: In principe eens.. maar soms is de angst zo groot dat slapen niet lukt, dat een benzo dan wel fijn is. Als je het kort gebruikt, heb je niet meer de gedachte in je hoofd dat je alleen kan slapen met g. Maar hoe minder middelen, hoe beter. Phenibut of baclofen zijn de primaire middelen. Een benzo hoeft niet, soms als ondersteuning. Beter is slapen zonder, dan krijg je weer vertrouwen in je lichaam dat je zonder hulpmiddelen kan slapen. Benzo werkt ook tegen spierspanning, maar niet iedereen heeft daar last van. Maargoed to, ga eerst maar lezen haha. Klik om te vergroten... Ik ga dit dan voor de zekerheid in huis nemen ik ga het niet nemen tenzij ik echt denk dat het nodig is. En hoeveel mg moet ik dan pakken? En na hoelang werkt dit?"
"Oke ik ga geen diazepam nemen, met dat ik niet kan slapen ja dat is dan maar zo ik wilde g doen dan is dit het risico dat er bij zit dat ik even paar weken niet goed kan slapen daar had ik zowiezo al rekening mee gehouden. Is phenibut dus het enige dat ik nodig heb"
"Hey, Ik ben nu een jaarverslaafd aan ghb. Ik wil graag stoppen. Niemand in mijn omgeving weet dat ik het gebruik dus niemand kan me helpen. Ik ben wel van plan om het aan mijn vriend te vertellen dat ik verslaafd ben als ik alles heb om te stoppen. Naar een kliniek dat is echt geen mogelijkheid. Ik neem nooit meer dan 2,5 ml en onebepaalde tijden. Ook in de nacht neem ik weer als ik wakker word maar zet geen wekkers. Ik wil graag met diazepam en baclofen stoppen ik probeer er al veel over te lezen maar snap het gewoon niet. Zou iemand mij hier een duidelijk antwoord er over kunnen geven. Over hoeveel ik nodig heb en hoe ik het moet pakken en moet hoeveel g enzv. enzv. echt super bedankt want ik wil zo graag stoppen."
"Spyro zei: Het spijt me, maar ik ga je ook geen adviezen geven als je al zo lang verslaafd bent. Dit kun je niet zonder goede begeleiding en toezicht doen. Mijn enige advies: HA! Klik om te vergroten... Ik ga straks met mijn huisarts bellen. Als je zon reactie plaatst kan je beter niks zeggen vind ik. Ik vroeg hier eerst om hulp omdat ik me schaam."