aha in je grote lap
![:wink:]()
dextekst , jaja ik herken het wel, lees ik al een paar antwoorden op vragen die ik ging stellen,
hoe je er in slaagde om zo lang zo'n lage dosis pep te gebruiken naar tolerantie toe.
maar we zitten al met het feit dat pep anders werkt bij ons aangezien ik geen adhd heb.. zou ik daarom sneller grotere dosissen van pep nemen? of mss ben ik gewoon graag erg strak
lees zelden eens een enkeling die meer doet dan mij , en dat is dan vaak iemand die al jaren gebruik en bij wijze van spreken al een gram nodig heeft eer ie het een beetje voelt.
voordal van je bescheiden dosissen is dan weer wel dat het mss kan meevallen qua klachen behalve het niet eten das altijd een lastige, dan kun je langer energie en vermoeidheidsklachten krijgen
je lichaam moet terug leren haar energie uit voeding halen, en je beloningssysteem moet weer afgericht geraken op de gangbare zaken. sport, sex, klusjes/
idem bij mij dat ik het ook moet doorspoelen hoor, maar als er dan kort even echt goede is heb je dan toch weer eens in een verdwaasd moment 25 gr ofzo , vrijwel gratis maar daar gaat het niet om.
het is die aanwezigheid... en ook herken ik dat bordje ... ook hier telkens weer dat bordje, o nee vandaag kan ik nu niet de vermoeide klap uitzitten moet deze brief nog schrijven en dat karwei nog doen.
allemaal leugens, ik heb een paar keer lange periodes dagelijks gebruikt en dat was om een onmenseilijk ploegensysteem te doen, ik offerde me op voor mijn vrouw zodat zij kon thuis blijven
ik werd riant vergoed maar kreeg van nature door de constante wisseling in shiften zeker twee nachten insomnia, los van pep enz
dan begin je naar domme dingen te grijpen hee, je wilt niet falen (terwijl wat ik dan deed het grijpen naar drugs juist falen was, maar dat begreep ik toen nog niet)
op de piek van mijn stommiteit ging ik werken met capsules mee me tussen de 500 eb soms een gram verdeeld in drie capsules
nooit had ik een capsule over, nadien bekeken was functioneren niet genoeg, ik wou strak zijn op het werk
ik werd ook bijna aangemoedigd, ploegbazen prezen me tegen de ceo, dat de nieuwe een wonderkind was, ik werd nog net niet het mirakel van belgië genoemd, waar een ander 1 post. aanleerde op 2 weken , had ik drie posten aangeleerd op een week.
niet dat ik een strevertje was hoor, ik was lekker strak en ervaarde arbeidsvreugde een half woord om iemand te helpen en ik veerde reccht, kwinkslagen makend altijd vriendelijk.
wel zeg ik je erbij ik nam s'avonds benzo's , velen waren voor mij zo ten onder gaan, wist ik toen nog niet, oa elvis presley
maar stilaan kwamen er probleempjes , 1 keer had men dealer snertpep, en ik zat op het werk en het leek alsof men benzo's van de nacht werkten en de speed niks deed, alles viel uit mijn handen
ik raakte volledig in de war, ik moest enkele complexe documenten afdrukken met meerdere bijlagen , cmr's enz, , en ik wist niet meer wat bij wat hoorde en niemand hielp, welneen, hun ogen zaten vol pretlichtjes, het gevallen wonderkind zat op zijn knieen te puzzelen met de papieren en wist niet meer hoe het allemaal in de steek zat devermoeidheidsklap, de benzo's het licht ging uit,
vreselijk moment, ze stonden met zen allen rond mij te genieten van mijn lijden en falen.... doodgesmeten met complimentjes van de bazen over mij, geen enkele klootzak die me hielp , ik zat er als een verward kneusje hulpeloos als een vogel met een gebroken vleugel in een tuin vol poezen....
nu kom ik wel woedend als ik dit typ hoor, maar anderzijds was dit goed, zo leerde ik ok, van pep afhankelijk zijn om te werken, dan moetje of onsje liggen hebben van stabiele goede kwaliteit, maar als je driedaaglijks haalt en er is een kutspul val je door de mand...
ik was echt op zeer korte tijd pro junk, om de benzo's sneller te boven te komen als ik midden in de nacht op moest voor de vroege , nam ik een reuzenspiegel , zo een die je in de gang hangt normaal, en legde daar drie lijnen op om boven men benzo's te raken
die lijnen waren wrs al overde halve gram
en tot ik op men werk aankwam gooide ik al mijn eerste capsiule in de keel, en maar gaan als een robot als een speer
het was een kickstart in de vroege shift, een gezellige vriend in de namiddagshift , en een wakkerhoudertje in de nachtshiften
tot ik een enorme griepinslag kreeg en drie dagen geveld lag met de griep op bed, en die ontwensymptomen voelde,...want zolang je bezig bent voel je niks hee pep verdoofd alles als je het hardcore gebruikt, hoe goede speed zo lang je vermoeidheid kan maskeren en je toch blijft doen gaan
maar na zes weken wast licht uit, ziek, depressief, en vooral nadenkend... van wow dit is niet het leven
onder de pep zelf nam ik het toen al zo serieus dat ik gemeend zei nu moet ik er voor het leven aanblijven ik kan niet meer stoppen ik werk zes op zeven, brood moet op de plank
ik heb daar toen collega's die bij mij zaten in de nacht urenlang beraasd en kapotgeluld over duizenden onderwerpen,
zou me niks verwonderen dat er nu nog naar een psycholoog moeten door die nachten met mij
ik bleef lullen tot de uilen er snachts bij vanuit de bomen vielen.... jezus wat schaam ik me, ik moet die mensen beschadigd hebben voor het leven,
1 hooligan racist die met me moest werken vaak, hebben ze me moeten van scheiden of we gingen elkaar de tanden uit de smoel kloppen,
ik praatte de grond vanonder zijn voeten weg met zijn smerige gedachtengoed, hij haatte me zeker hardnekkig.
toen ik nuchter was, kreeg ik enerzijds opmerking dat ik trager werkte dat ze meer gewoon waren van me, maar ik hoorde ook dat de collega's zeer lovend waren over me en iedereen graag met me werkte
![:tongueout:]()
uiteraard deed amper mijn bek nog open
maar daar heb ik de basis gelegd dat ik nooit meer die shizzle kon liggen hebben, stel ik heb vijf gram ga ik elke morgen opstaan en er gewoon weer aan.
heb geen cravings ernaar, normaal ,omdat ik vroeger een wekenlange kater had van een luttel grammetje
ging er enkel halen alsk goed benzodronken was , dan reed ik er altijd om op autopilot,
nu ben ik bevreesder omdat ik er nu heb waar ik geen katers van krijg, hoop dat dit me kan weerhouden het niet meer te doen
maar nu dus half augustus , had ik van een app dealer zomaar tien gram gehad , als tester...
en plots was ik drie weken verder, de pep was op en ik dacht wtf heb jij nu gedaan
maar wat je daar beschrijft over koopgedrag, is niet specifiek een speed effect, maar is een typisch symptoom van een manische episode
zelfs experten kunnen een grote dosis amfetamine moeilijk onderscheiden van een manische vlaag, mss daarmee dat die pep je ook doet kopen en ondoordacht geld doet uitgeven omdat je gevoelig bent in zulke staten te geraken, een neveneffect van je euforie
en wat je ook zegt van dat alleen vallen en corona, wees maar zeker dat dat hier ook een vinger in de pap heeft
ik ging nog nooit moeten geprobeerd hebben tien gram te aanvaarden van een dealer, of ze was het meteen afgetrapt
neen speed en mensen onder invloed huiverde ze van door dat ze een alcoholiekster had als moeder
en dat was goed zo'n vrouw, althans dat kantje, ze had mindere kanten ook zoals iedereen
maar zag haar graag genoeg om zeker niet met haar te spelen en haar te riskeren voor wat stomme speed
de verveling, de eenzaamheid en het jaar vrijgezel zijn >... maakt me dus kwetsbaarder voor riskant gedrag
ik ga met deze informatie aan de slag gaan ook