Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond Allen, Even een vraagje.. Ik ben al jaren bekend met recreatief gebruik van ghb, dat betekent alleen gebruik op een feestje zo 1 a 2x in de maand. Het gebruik was door vervelende omstandigheden de afgelopen periode sterk toegenomen tot zelfs 3 weken lang 24/7 iedere 2 tot 3 uur 2ml. 1,5 week terug ben ik mbv Phenibut in één keer gestopt en ik moet zeggen, dat werkt super! Ik lees overal dat je moet stoppen na 3 dagen maar is het ook echt zo slecht voor je als je eenmaal daags 1 capsule (500mg) blijft slikken? Of kan zo'n kleine dosis niet zo veel kwaad? Alvast bedankt voor een reactie!"
"Met onnodig bedoel je dat 1 capsule geen werking heeft? Voor mijn gevoel word ik er net iets rustiger van, of zit ik mezelf echt zo in de maling te nemen?? 🙈"
"Bedankt trouwens voor je snelle reactie!"
"Spyro zei: Ja, heel merkbaar is 500 niet. Het heeft wel een Ãets dempende werking hoor! Maar tolerantie gaat snel hiermee en lichamelijke verslaving ook. Dus ik zou het echt bij max. 2 keer houden! Dan kom je sowieso niet in de problemen. Geen dank! Klik om te vergroten... Oké thnxx, duidelijk! 😄"