#1
Nou ik ga jullie vertellen ik ben er zo niet goed van misselijk tot en met lijk wel dood ziek ga het idd alleen voor de eerste dagen doen
Ben niet echt zo'n fan van afbouwen, maar je zou ook van 5, naar 2,5 naar 1, naar niks kunnen gaan. Om het "Ietsje" te verzachten
Ja ik had ook geen moeite met stoppen met blowen maar ik kan wel begrijpen dat mensen het er heel moeilijk mee kunnen hebben vanwege onderliggende problemen. En ik ken iemand die ook legit heel erg ging zweten dagenlang en flauw was gevallen na een paar dagen stoppen met blowen. Sommige mensen reageren er schijnbaar heftiger op dan andere.Nee dat zegt ook echt niemand. Misschien heb je ook gelijk, hoor. Maar hoeveel moet je dan wel niet blowen? Ik zat in mijn blowperiode echt op het punt dat ik niet meer kon blowen, omdat mijn blow uren vrijwel vol stonden met blowen.
Dan komt het goed uit als je in een Hans en Grietje huis woont. Anders moet je wel echt naar de tandartsDaarna zo'n honger dat ik m'n huis wel kon opeten.
Als je van de regen in de drup wil geraken is dit een perfect planKan xanax me de eerste paar dagen helpen bij de zwaarste afkick verschijnselen voor wiet mvg
Vind het erg bijzonder dat jou dokter voor het afkicken van wiet xanax voorschrijft. Dit middel is namelijk echt wel erg verslavend heb ik gemerkt. Vorige jaar had ik 8 echte xanax bars weten te fixen via een dealer. Had er 4 gehad in een paar dagen tijd heb de rest weg gegeven aan maatje van me omdat het me te goed beviel. Had hem dag later weer gevraagt of ik er nog 1tje mocht hij merkte al dat dat niet pluis zat dus hij zei nee. Blij ook van(opdat moment niet). Realiseerde me ook dat dat niks voor mij is. Iets geven aan iemand en dan iets ervan terug vragen. Dat was de eerste alarmbel al.Dankjewel dan ga ik er zo halen bij de dokter want dit is niet te doen en nog maar eerste dag gek
Ligt eraan hoe je erger defineert. Benzo afkick kan echt enorm lijden zijn maar vanuit ervaring kan ik vertellen dat van opiaten afkicken veel heftiger is.Hoor overal op dit forum dat de afkick verschijnselen van benzoโs erger zijn dan die van opiaten bij lamgdurig gebruik dus pas op met die shit
Had de gedachte omneen keer morfine te proberen recreatief. Vond de effecten wel leuk toen ik vorige jaar inziekenhuis lag toen me blinde darm eruit werd gehaald. Nu ik dit lees laat ik het toch maar bij voor wat het is ๐Ligt eraan hoe je erger defineert. Benzo afkick kan echt enorm lijden zijn maar vanuit ervaring kan ik vertellen dat van opiaten afkicken veel heftiger is.
Wel is zo dat je van een benzo afkick dood kunt gaan en dit bij opiaten bijna niet voorkomt.
Wat opiaten het zwaarst maakt is het lichamelijke lijden je word echt letterlijk doodziek. Enorme pijn in heel je lichaam in spieren en botten. Geen minuut stil kunnen liggen, schokbewegingen met je benen hele dag en nacht door. 0 slaap. Kotsen, diaree, enorm koud en in bed liggen met 2 truien en een broek aan en een muts op je hoofd + 2 dekens. En dan komt nog het mentale aspect erbij kijken.
Die mentale klachten overheersen juist weer bij benzo's vergeleken opiaten en is de lichamelijke ongemak wat milder. Dat is het verschil in afkick tussen die 2.
Maar aan een opiatenontwenning ga je niet 123 dood en aan een benzo ontwenning gebeurt dat veel sneller. (Maar bij opiaten kun je ook door een te hoge bloeddruk overlijden)
Wat je moet onthouden is dat ontwennen bij bepaalde middelen vaak het omgekeerde effect is van wat het middel geeft.Had de gedachte omneen keer morfine te proberen recreatief. Vond de effecten wel leuk toen ik vorige jaar inziekenhuis lag toen me blinde darm eruit werd gehaald. Nu ik dit lees laat ik het toch maar bij voor wat het is ๐
Die afkick verschijnselen klinken vreselijk om mee te maken. Ik sla over
bedankt voor de reminder
je hebt 1 iemand voorkomen drugs te gebruiken ๐๐
Ja, erger is lastig. Het is gewoon anders.Ligt eraan hoe je erger defineert. Benzo afkick kan echt enorm lijden zijn maar vanuit ervaring kan ik vertellen dat van opiaten afkicken veel heftiger is.
Bij benzo-afkick komen ook allerlei lichamelijke verschijnselen kijken: misselijkheid, overgeven, hoofdpijn, spierpijn, zweten, koorts, hoge bloeddruk, constipatie / diarree, verminderde motorische controle, verlies van hongergevoel, tintelingen in de huid, tremoren. Twee ontwenningseffecten kunnen met name gevaarlijk zijn: een delier (/psychotische episode) en epileptische aanvallen.Wel is zo dat je van een benzo afkick dood kunt gaan en dit bij opiaten bijna niet voorkomt.
Wat opiaten het zwaarst maakt is het lichamelijke lijden je word echt letterlijk doodziek. Enorme pijn in heel je lichaam in spieren en botten. Geen minuut stil kunnen liggen, schokbewegingen met je benen hele dag en nacht door. 0 slaap. Kotsen, diaree, enorm koud en in bed liggen met 2 truien en een broek aan en een muts op je hoofd + 2 dekens. En dan komt nog het mentale aspect erbij kijken.
Inderdaad zijn die mentale klachten ook zeer aanwezig, en die blijven ook heel lang voortduren na gebruik. Het kan wel een maand duren voordat de ontwenningseffecten weg zijn. En ik ken ook onderzoeken waarbij op langere termijn nog een toename van paniekaanvallen wordt gevonden onder mensen die langdurig benzo's hebben gebruikt.Die mentale klachten overheersen juist weer bij benzo's vergeleken opiaten en is de lichamelijke ongemak wat milder. Dat is het verschil in afkick tussen die 2.
Wel is het zo dat artsen een medische dosis xanax (alprazolam) voorschrijven. Dat is dus niet in รฉรฉn keer gelijk een hele bar van 2 milligram, maar eerder een dosis van 0,25 of 0,5 mg. Met medisch toezicht wordt ook gekeken hoe die dosis dan weer wordt afgebouwd. Als dat goed gemanaget wordt dan kunnen de hoeveelheid bijwerkingen verminderd worden. Een arts is als het goed is vaardig genoeg om de voordelen en de bijwerkingen tegen elkaar af te wegen. Maar ik ben wel met je eens dat als het mogelijk is om gebruik van alprazolam te vermijden, dat dat wel aan te bevelen is. Verslaving aan benzo's is veel erger dan verslaving aan wiet. Vandaar mijn eerdere commentaar over van de regen in de drup geraken.Vind het erg bijzonder dat jou dokter voor het afkicken van wiet xanax voorschrijft. Dit middel is namelijk echt wel erg verslavend heb ik gemerkt. Vorige jaar had ik 8 echte xanax bars weten te fixen via een dealer. Had er 4 gehad in een paar dagen tijd heb de rest weg gegeven aan maatje van me omdat het me te goed beviel. Had hem dag later weer gevraagt of ik er nog 1tje mocht hij merkte al dat dat niet pluis zat dus hij zei nee. Blij ook van(opdat moment niet). Realiseerde me ook dat dat niks voor mij is. Iets geven aan iemand en dan iets ervan terug vragen. Dat was de eerste alarmbel al.
Hoor overal op dit forum dat de afkick verschijnselen van benzoโs erger zijn dan die van opiaten bij lamgdurig gebruik dus pas op met die shit.
Daarvoor weten we te weinig over vraagke, maar het kan zeker.Van het stoppen met wiet? Nah, dat lijkt me nu niet aan de orde.
Idd als je echt af wil kicken dmv benzo's neem dan een benzo met een lange halfwaardetijd zoals Valium (diazepam). Xanax (alprazolam) geeft wanneer te lang gebruikt mogelijk heftige bijwerkingen.Xanax nee, doe maar gewoon diazepam. Twee dagen 1x10mg moet genoeg zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."