#1
Zolang je het hebt over een verslaving aan LSD, begrijp je dus niet hoe LSD werkt. Geeft niet, ook begrijpelijk als je het nooit gedaan hebt.
Wat @mitchieee zegt, je kunt jezelf behoorlijk leren kennen door een trip op LSD (of andere psychedelica, met elk hun eigen kenmerken). Dat verandert je. M.i. is het wel een belangrijke schakel om inzichten en/of lessen uit een trip om te zetten naar wat dit in het echte leven betekent. Ik zie af en toe mensen die die stap vergeten en dan zo zweverig worden (of zo impulsief, want in een trip gezien dat ze dit of dat moeten doen, dus doen ze dat) dat er geen touw meer aan vast te knopen is. Wat jammer is, want er een touw aan vast knopen zou best helpen om ze een beetje in de buurt van de wereld te houden.
Ja met veel tolerantie!Hoe bedoel je ‘ook al voel je niet echt iets’? Als er wel Ãets is dat je voelt, is het een middel als LSD, haha. Bedoel je met (veel) tolerantie?
Ik zeg ook niet dat verslaving aan een dergelijk middel onmogelijk is, maar wel vrij onwaarschijnlijk en het komt dus ook weinig voor.
nee dat zeg je niet maar ik vind het gewoon leuk om hier over te praten dus vandaar dat ik daarop antwoorde!