Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashbacks naar drugsgebruik

Flashbacks naar drugsgebruik

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke gebruik. Telkens opnieuw dezelfde flashbacks in dromen. Lijntje maken, smaak, snuiven. Zelfs voor de periode ik het veel gebruikte.

Overmatig xtc gebruik. Als dat door mijn geheugen vliegt krijg ik rillingen en een niet zo lekker gevoel. Alsof mijn geheugen mij op de stommiteiten van vroeger wil drukken. Mij terugbrengen naar dat moment dat ik beter stop had gezegd. Dan krijg ik zelfs kaakklemming.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed geeft vooral flashbacks bij nare gebeurtenissen die ik (achteraf spijt van joe) onder invloed meemaakte, heel scherp beeld kreeg ik daarbij als ik daar aan terug denk.

Verder soms bij glaasjes drinken het idee gehad dat ik in me hoofd dacht ooh oke ja ... ml erbij hoppa dat soort floepjesgedachtes, floepflapflieberdappiedap.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ohja.... en hoe gaan jullie hiermee om?
Welke momenten ervaar je de flashbacks zoal?
Klik om te vergroten...
Op locatie van die gebeurtenissen vaak genoeg sober zijn als dit binnen de muren gebeurt is, of bij buitens huis gevallen heb ik wel eens gehoord dat mensen naar de plaats waar dit gebeurt is gaan om het nuchter mee te maken.

dus stel je voor dat ik junkte op dat ene bankje buiten daar in het park en belde mijn werk daar af, dan kan je daar sober naar toe gaan en denken ohja daar zat ik toen met een kermis aan drugs in me mik en nu loop ik daar just normal.

Soort van nieuw patroon ipv de oude.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonkeyGonz zei:
Op locatie van die gebeurtenissen vaak genoeg sober zijn als dit binnen de muren gebeurt is, of bij buitens huis gevallen heb ik wel eens gehoord dat mensen naar de plaats waar dit gebeurt is gaan om het nuchter mee te maken.

dus stel je voor dat ik junkte op dat ene bankje buiten daar in het park en belde mijn werk daar af, dan kan je daar sober naar toe gaan en denken ohja daar zat ik toen met een kermis aan drugs in me mik en nu loop ik daar just normal.

Soort van nieuw patroon ipv de oude.
Klik om te vergroten...

Ik heb er het meeste last van als ik net wil gaan slapen. Nouja, dat heb ik inmiddels toch alweer vaak nuchter gedaan haha
Wel weer een lekker moment van m'n brein om dan te bedenken; laten we dit eens even terug naar boven halen.

Misschien toch een vorm van verwerking ofzo. Hopelijk gaat zenmeditatie me daar ook bij helpen als ik dat consequent blijf doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."