#1
Hoi ..ben niet zo goed met computers ..maar ga m'n best doen.
Voel me heel labiel en emo op dit moment ..blow al 37 jaar de hele dag door.. maar wil het passieve blok aan mijn been doorbreken.
Ben daarom nu cold turkey gestopt maar het valt zwaar..hoop dat het me gaat lukken ..maar vraag me af wie ik ga zijn zonder..ken mijzelf niet echt nuchter ..ken veel blowers maar van mijn kaliber zijn er geen duizenden ..heb 37 jaar in een roes geleefd ..stiekem wel bang voor de vele gevoelens die ik braaf verdoofde ..wil het ff van me af schrijven en het liefst van iemand een gerustelling met soortgelijke ervaring dat het goed gaat komen.zit nu pas op mijn derde dag ..dus het rollercoastercircus gaat nu echt op gang komen..heb adhd en borderline ..ook depressieve episodes gekend maar heb ik nu geen last van ..hoe ga ik lief zijn voor mijzelf en dit zelf op kunnen vangen?gebruik van drank en harddrugs is vele malen minder maar als ik het doe ook bijna geen maat te vinden..maar daar gaat het nu niet perse om ..eerst het blowen..heb al moeite als ik langs een coffeeshop kom ..helft van mijn vrienden en kennisen blowen ..ik zelf ben een kind van blowende ouders..ben zo opgegroeid ..je snapt het ..moet ergens een ijzeren wil vandaan halen ..nou ik stop nu ..groetjes
Voel me heel labiel en emo op dit moment ..blow al 37 jaar de hele dag door.. maar wil het passieve blok aan mijn been doorbreken.
Ben daarom nu cold turkey gestopt maar het valt zwaar..hoop dat het me gaat lukken ..maar vraag me af wie ik ga zijn zonder..ken mijzelf niet echt nuchter ..ken veel blowers maar van mijn kaliber zijn er geen duizenden ..heb 37 jaar in een roes geleefd ..stiekem wel bang voor de vele gevoelens die ik braaf verdoofde ..wil het ff van me af schrijven en het liefst van iemand een gerustelling met soortgelijke ervaring dat het goed gaat komen.zit nu pas op mijn derde dag ..dus het rollercoastercircus gaat nu echt op gang komen..heb adhd en borderline ..ook depressieve episodes gekend maar heb ik nu geen last van ..hoe ga ik lief zijn voor mijzelf en dit zelf op kunnen vangen?gebruik van drank en harddrugs is vele malen minder maar als ik het doe ook bijna geen maat te vinden..maar daar gaat het nu niet perse om ..eerst het blowen..heb al moeite als ik langs een coffeeshop kom ..helft van mijn vrienden en kennisen blowen ..ik zelf ben een kind van blowende ouders..ben zo opgegroeid ..je snapt het ..moet ergens een ijzeren wil vandaan halen ..nou ik stop nu ..groetjes