#1
Hallo, mijn lieverds. Ik wil je vertellen wat er met mij is gebeurd. Ik was alleen thuis, ik begon meteen 2 dagen lang 3cmc 25 gram te consumeren, ik injecteerde veel, in mijn kamer lag een spuit over de vloer en bloed, ik ging bijna dood. Ik bel mijn zus meteen, om meteen naar huis te komen en een ambulance te bellen. Ik was echt ziek en misselijk. mijn zus kwam en belde meteen de ambulance. ambulance kwam. mijn hartdruk was te hoog, ik zou naar de ambulance worden gebracht. toen ik in de ambulance moest overgeven, kreeg ik plotseling een aanval, ik merkte het niet. de volgende dag word ik wakker in bed ambulance mijn hand en mijn voeten zouden stevig verbonden zijn en met de slang in mijn penisgat alle urine eruit met het giftige. Ik stuurde meteen een bericht om mijn handen en voeten los te laten. Toen kwam de dokter en ik mocht niet weglopen. Ik lag heel naakt in bed. en toen sprak de dokter me aan om een ontwenningscentrum aan te bevelen, ik ben toen daarheen gereden met een ambulance en nu blijf ik daar 2-3 weken en dan zullen we zien of ik een therapieplek kan krijgen of weer naar huis moet . afwachten 😞😞😢 Ik wens je een fijne zondag en belangrijk. aan alle mensen die nog geen injectie hebben gedaan. Begin daar niet aan!!!! 😭