Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc Problem i need Help :-(

3-mmc Problem i need Help :-(

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, mijn lieverds. Ik wil je vertellen wat er met mij is gebeurd. Ik was alleen thuis, ik begon meteen 2 dagen lang 3cmc 25 gram te consumeren, ik injecteerde veel, in mijn kamer lag een spuit over de vloer en bloed, ik ging bijna dood. Ik bel mijn zus meteen, om meteen naar huis te komen en een ambulance te bellen. Ik was echt ziek en misselijk. mijn zus kwam en belde meteen de ambulance. ambulance kwam. mijn hartdruk was te hoog, ik zou naar de ambulance worden gebracht. toen ik in de ambulance moest overgeven, kreeg ik plotseling een aanval, ik merkte het niet. de volgende dag word ik wakker in bed ambulance mijn hand en mijn voeten zouden stevig verbonden zijn en met de slang in mijn penisgat alle urine eruit met het giftige. Ik stuurde meteen een bericht om mijn handen en voeten los te laten. Toen kwam de dokter en ik mocht niet weglopen. Ik lag heel naakt in bed. en toen sprak de dokter me aan om een ontwenningscentrum aan te bevelen, ik ben toen daarheen gereden met een ambulance en nu blijf ik daar 2-3 weken en dan zullen we zien of ik een therapieplek kan krijgen of weer naar huis moet . afwachten 😞😞😢 Ik wens je een fijne zondag en belangrijk. aan alle mensen die nog geen injectie hebben gedaan. Begin daar niet aan!!!! 😭
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig heel veel sterkte en beterschap gewenst hopelijk is er een plekje vrij!
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
goedemorgen bedankt voor het antwoord ❤️ nee ik drink geen alcohol en ik rook niet. het probleem ik had seks met iemand en zonder 3mmc kan ik het niet meer. Ik bel maandag de verslavingszorg en maak een afspraak.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
fadi_92 zei:
Hallo, mijn lieverds. Ik wil je vertellen wat er met mij is gebeurd. Ik was alleen thuis, ik begon meteen 2 dagen lang 3cmc 25 gram te consumeren, ik injecteerde veel, in mijn kamer lag een spuit over de vloer en bloed, ik ging bijna dood. Ik bel mijn zus meteen, om meteen naar huis te komen en een ambulance te bellen. Ik was echt ziek en misselijk. mijn zus kwam en belde meteen de ambulance. ambulance kwam. mijn hartdruk was te hoog, ik zou naar de ambulance worden gebracht. toen ik in de ambulance moest overgeven, kreeg ik plotseling een aanval, ik merkte het niet. de volgende dag word ik wakker in bed ambulance mijn hand en mijn voeten zouden stevig verbonden zijn en met de slang in mijn penisgat alle urine eruit met het giftige. Ik stuurde meteen een bericht om mijn handen en voeten los te laten. Toen kwam de dokter en ik mocht niet weglopen. Ik lag heel naakt in bed. en toen sprak de dokter me aan om een ontwenningscentrum aan te bevelen, ik ben toen daarheen gereden met een ambulance en nu blijf ik daar 2-3 weken en dan zullen we zien of ik een therapieplek kan krijgen of weer naar huis moet . afwachten 😞😞😢 Ik wens je een fijne zondag en belangrijk. aan alle mensen die nog geen injectie hebben gedaan. Begin daar niet aan!!!! 😭
Klik om te vergroten...
Als je heen therapie plek krijgt, stuur me even een PB. Er zijn verslavingsklinieken die zonder wachttijd werken. In jouw situatie kan je je geen wachttijden veroorloven.

Voor mij was het niet anders.

Pijnlijke momenten, alles onder het bloed... Niet fysiek, maar mentaal...
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo, ik wilde even contact met je opnemen. Het gaat goed met mij . Ik zat in een tijdelijke faciliteit in de buurt van Frankfurt, helaas heb ik het binnen 1 maand opgezegd omdat ik het zelf moet betalen en het was duur. Ik heb de juiste therapie aangevraagd, die wordt betaald door de Duitse pensioenverzekering. Ik kreeg eindelijk bevestiging van de kosten en kreeg een plek in therapie. Begin juni heb ik een gesprek en dan hoor ik wanneer het begint. De therapie duurt 6 maanden in een verslavingskliniek in Keulen. Ik ben momenteel bij mijn gezin en niet meer alleen thuis. Met vriendelijke groet ❤️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
fadi_92 zei:
De therapie duurt 6 maanden in een verslavingskliniek in Keulen. Ik ben momenteel bij mijn gezin en niet meer alleen thuis. Met vriendelijke groet ❤️
Klik om te vergroten...
Dat is geen half werk :) Fijn! Zet ‘m op!
f
fadi_92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel erg bedankt 🥰 in de verslavingskliniek in Keulen is de enige afkickkliniek voor mannen die seks hebben met mannen en met de groep wordt "chemsex" besproken en waarom we het nemen. Ik wens je een fijne zondag. vriendelijke groet fadi 😃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."