Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkick baclofen+lyrica help tips!

GHB afkick baclofen+lyrica help tips!

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen, ik ben ghb verslaafd en heb besloten om te stoppen, heb er lang aan gezeten 0.5l per week. want ik zit er helemaal doorheen en g maakt mij kapot. Kon er zelfs niet meer mee slapen.

Vandaag mijn laatste dosering gehad om half 11 en om half 12 begonnen met 25mg baclofen en 150 mg lyrica. Om kwart voor 2 nog eens 12.5mg baclofen gepakt en 75 mg lyrica en 5 mg diazepam. Maar mijn lichaam shaked/trilt heel erg, heb het koud en voel me wat onrustig.

Iemand enig advies of dat ik eventueel de dosering misschien moet verhogen? Want lees op forums verschillende methodes. Dankjewel !
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Odin69 zei:
Iemand enig advies of dat ik eventueel de dosering misschien moet verhogen? Want lees op forums verschillende methodes. Dankjewel !
Klik om te vergroten...

Kijk dit redelijk hoge dosissen hoor en het is in principe niet slecht om lichamelijke kwalen te voelen want G blijft een aanslag op het lichaam. Je situatie lijkt me stabiel.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je doet 't toch wel onder medische begeleiding hoop ik?
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is me gelukt mensen! Dag 1. Was beven en trillen als een malle en zo tering koud.Maar mentaal was het redelijk goed te doen. Geen gekke gedachtes , angsten of iets dergelijks. Bloeddruk constant blijven meten en foto's van maken.
Eerste dag was het soms wat hoger dan het zou moeten zijn.
Doseringen schrijf ik ook strict op dat ik me niet zou vergissen hoeveel ik heb gepakt en wanneer.
100 baclofen gehad en 375 lyrica en 15 mg diazepam verdeeld over 24 uur. Eerste nacht heel even mijn ogen kunnen sluiten.

Dag 2 100 baclofen en 300 lyrica en voor het slapen 5mg diazepam. 8 uur geslapen! Had in die 2 dagen heel veel last van mijn rug en benen voelde aan als beton en ik kwam erg moeizaam omhoog vanaf de bank/bed.

Dag 3 voel ik me een stuk meer mens en beweeg ik een stuk beter en gemakkelijker. 2x met mijn hond een heel stuk gefietst.
Zit nu op 50 baclofen en 225 lyrica. Ga max tot 75 mg baclofen. En zo afbouwen de komende dagen!
Ongeveer 60 uur geleden mijn laatste dosering gehad! Ben zo blij met het resultaat en trots op mezelf dat het is gelukt. Wat een verademing om weer uren achter elkaar te kunnen slapen!!🥰
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Je doet 't toch wel onder medische begeleiding hoop ik?
Klik om te vergroten...
He Dupont, Nee heb je een keer eerder gesproken. Ik werd niet gehoord en was het beu. Hoop onderzoek gedaan en hulp gehad van iemand en dit schijnt de beste combi te zijn om een ghb afkick op te vangen. Ik kon zelfs niet slapen van de g moest steeds meer doseren zelfs 10ml werkte niet meer. Werd er helemaal moedeloos van. Sliep nog maar 2 uur per nacht met geluk. Dus besloten om het erop te wagen en aan de baclofen met lyrica te gaan en dat heeft me tot nu toe echt geholpen. Heb me maandagochtend ziekgemeld en zie wel wanneer ik weer ga werken
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Odin69 zei:
Het is me gelukt mensen! Dag 1. Was beven en trillen als een malle en zo tering koud.Maar mentaal was het redelijk goed te doen. Geen gekke gedachtes , angsten of iets dergelijks. Bloeddruk constant blijven meten en foto's van maken.
Eerste dag was het soms wat hoger dan het zou moeten zijn.
Doseringen schrijf ik ook strict op dat ik me niet zou vergissen hoeveel ik heb gepakt en wanneer.
100 baclofen gehad en 375 lyrica en 15 mg diazepam verdeeld over 24 uur. Eerste nacht heel even mijn ogen kunnen sluiten.

Dag 2 100 baclofen en 300 lyrica en voor het slapen 5mg diazepam. 8 uur geslapen! Had in die 2 dagen heel veel last van mijn rug en benen voelde aan als beton en ik kwam erg moeizaam omhoog vanaf de bank/bed.

Dag 3 voel ik me een stuk meer mens en beweeg ik een stuk beter en gemakkelijker. 2x met mijn hond een heel stuk gefietst.
Zit nu op 50 baclofen en 225 lyrica. Ga max tot 75 mg baclofen. En zo afbouwen de komende dagen!
Ongeveer 60 uur geleden mijn laatste dosering gehad! Ben zo blij met het resultaat en trots op mezelf dat het is gelukt. Wat een verademing om weer uren achter elkaar te kunnen slapen!!🥰
Klik om te vergroten...
Lekker bezig man. Hoe gaat ie nu? En ga je nog stappen ondernemen om het probleem van je verslaving aan te pakken? Afkicken is 1, van de g afblijven is 2 en een stuk lastiger.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag het omdat GHB afkick zwaar is, en je met medicijnen bezig bent. Heb je voldoende voorraad? Ook om over een tijdje de Diazepam te taperen met 2mg tabletjes? Zo te lezen zijn de eerste paar dagen wel goed verlopen, top. Heel veel sterkte de komende tijd.
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Lekker bezig man. Hoe gaat ie nu? En ga je nog stappen ondernemen om het probleem van je verslaving aan te pakken? Afkicken is 1, van de g afblijven is 2 en een stuk lastiger.
Klik om te vergroten...
Gaat best goed, heb weer rond de 8 a 9 uur kunnen slapen met een 5mg diazepam. Ga vanavond proberen om zonder een pam te slapen. Wie weet lukt dat. Want aan een pam kan je ook snel verslaafd raken en wil niet van de een naar de andere springen. Ik praat regelmatig al met een mede verslaafde we zoeken steunen bij elkaar en bellen regelmatig. Toch misschien met een deskundige gaan praten om het probleem aan te pakken. Jij nog tips of tools waar ik iets aan heb?
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Ik vraag het omdat GHB afkick zwaar is, en je met medicijnen bezig bent. Heb je voldoende voorraad? Ook om over een tijdje de Diazepam te taperen met 2mg tabletjes? Zo te lezen zijn de eerste paar dagen wel goed verlopen, top. Heel veel sterkte de komende tijd.
Klik om te vergroten...
Ja heb nog meer dan voldoende voorraad over. Kan ik 3 weken mee doen als ik vol doseer zoals dag 1. Maar ben nu al aan het afbouwen dus nog langer in principe.Ben van plan om het in een week af te bouwen per dag en te kijken of ik dan zonder de medicatie door het leven kan. Of denk je dat een week na mijn laatste dosering te vroeg is? Thanks dupont waardeer ik! Ben zo blij dat het tot nu toe zo goed gaat en slapen is heerlijk. Heb nu al veel minder lichamelijke klachten en zie er in mijn gezicht al een stukje beter uit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Odin69 zei:
Gaat best goed, heb weer rond de 8 a 9 uur kunnen slapen met een 5mg diazepam. Ga vanavond proberen om zonder een pam te slapen. Wie weet lukt dat. Want aan een pam kan je ook snel verslaafd raken en wil niet van de een naar de andere springen. Ik praat regelmatig al met een mede verslaafde we zoeken steunen bij elkaar en bellen regelmatig. Toch misschien met een deskundige gaan praten om het probleem aan te pakken. Jij nog tips of tools waar ik iets aan heb?
Klik om te vergroten...
Mij heeft groepstherapie bij een kliniek heel erg geholpen. 1-2 per week een paar uurtjes. Was niet voor G maar in principe maakt dat niet uit.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt goed. Ik zou de Diazepam wel taperen na 3 weken dagelijks gebruik. 1mg eraf elke 3-4-5 dagen ofzo tot 0. Wat zijn je plannen om clean te kunnen blijven na de afbouw?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alle middelen redelijk snel taperen, maar natuurlijk naar lichaam blijven luisteren. Baclofen heeft weinig verslavingspotentieel
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Mij heeft groepstherapie bij een kliniek heel erg geholpen. 1-2 per week een paar uurtjes. Was niet voor G maar in principe maakt dat niet uit.
Klik om te vergroten...
Ik ben al in het verleden naar meetings gegaan maar dat vond ik 3x niks. Maar dat is ook de enige plek waar ik ben geweest dus heb daardoor wel een vertekend beeld.Maar misschien toch een poging wagen want dat is een x aantal jaar geleden. Bedankt voor het advies
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Klinkt goed. Ik zou de Diazepam wel taperen na 3 weken dagelijks gebruik. 1mg eraf elke 3-4-5 dagen ofzo tot 0. Wat zijn je plannen om clean te kunnen blijven na de afbouw?
Klik om te vergroten...
Mijn werk weer oppakken, veel afleiding zoeken. Lange wandelingen maken in het bos met mijn hond. De onderliggende oorzaak aanpakken waarom ik wil gebruiken en hoe ik dat in de toekomst kan voorkomen. Voel me nu echt al een stuk beter en fitter. Dag
4 nu en ben veel vocht/gewicht van de ghb kwijt aan het raken. Dus ook minder druk op mijn gewrichten.
O
Odin69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
GABA-B Bonanza zei:
Alle middelen redelijk snel taperen, maar natuurlijk naar lichaam blijven luisteren. Baclofen heeft weinig verslavingspotentieel
Klik om te vergroten...
Nog enig advies hoelang ik door zou moeten gaan met baclofen+lyrica? Heb al wat afgebouwd qua dosering. Maar wat je zegt luisteren naar je lichaam is de sleutel tot succes.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Odin69 zei:
Mijn werk weer oppakken, veel afleiding zoeken. Lange wandelingen maken in het bos met mijn hond. De onderliggende oorzaak aanpakken waarom ik wil gebruiken en hoe ik dat in de toekomst kan voorkomen. Voel me nu echt al een stuk beter en fitter. Dag
4 nu en ben veel vocht/gewicht van de ghb kwijt aan het raken. Dus ook minder druk op mijn gewrichten.
Klik om te vergroten...
Ga in behandeling, met alleen afleiding zoeken kom je er niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Odin69 zei:
Ik ben al in het verleden naar meetings gegaan maar dat vond ik 3x niks. Maar dat is ook de enige plek waar ik ben geweest dus heb daardoor wel een vertekend beeld.Maar misschien toch een poging wagen want dat is een x aantal jaar geleden. Bedankt voor het advies
Klik om te vergroten...
Meetings is wat anders dan groepstherapie. Verder wat @dupont zegt.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Odin69 zei:
Nog enig advies hoelang ik door zou moeten gaan met baclofen+lyrica? Heb al wat afgebouwd qua dosering. Maar wat je zegt luisteren naar je lichaam is de sleutel tot succes.
Klik om te vergroten...
Lyrica zo snel mogelijk afbouwen naar 0, zien dat je snel normaal kan slapen. Eerste nachten zul je wel lang moeten opblijven en heel bezige dagen hebben zodat je door en door moe bent. Verder zou ik de middelen niet langer dan 7 dagen gebruiken.

Sommige G verslaafden gebruiken baclo als anti trek middel, maar ja zo blijf je natuurlijk bezig..
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi hoi, ik lees het nu pas. Hoe gaat het nu?
Spyro en jumping jack hebben meer kennis dan ik.

Idd noooooi cold turkey stoppen!!
Maar op hoeveel ml zit je nu?

Bouw af zo ver mogelijk naar eigk onder de 1ml.
3dagen phenibut, als je dat nog nooit gebruikt hebt, verrassend goed dat dat werkt vond ik!
ᵖ
ᵖⁱⁿᵏᵐᵃᵏᵉᵐʸᵈᵃʸ♡´・ᴗ・`♡✈︎Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan iemand me helpen met Acuut stoppen ghb en baclofan en lyrica ?? ik zoek echt zsm hulp en advies ! @Spyro @Jumpingjack ??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."