#1
Gaat best goed, heb weer rond de 8 a 9 uur kunnen slapen met een 5mg diazepam. Ga vanavond proberen om zonder een pam te slapen. Wie weet lukt dat. Want aan een pam kan je ook snel verslaafd raken en wil niet van de een naar de andere springen. Ik praat regelmatig al met een mede verslaafde we zoeken steunen bij elkaar en bellen regelmatig. Toch misschien met een deskundige gaan praten om het probleem aan te pakken. Jij nog tips of tools waar ik iets aan heb?Lekker bezig man. Hoe gaat ie nu? En ga je nog stappen ondernemen om het probleem van je verslaving aan te pakken? Afkicken is 1, van de g afblijven is 2 en een stuk lastiger.