#1
Ja heb nog meer dan voldoende voorraad over. Kan ik 3 weken mee doen als ik vol doseer zoals dag 1. Maar ben nu al aan het afbouwen dus nog langer in principe.Ben van plan om het in een week af te bouwen per dag en te kijken of ik dan zonder de medicatie door het leven kan. Of denk je dat een week na mijn laatste dosering te vroeg is? Thanks dupont waardeer ik! Ben zo blij dat het tot nu toe zo goed gaat en slapen is heerlijk. Heb nu al veel minder lichamelijke klachten en zie er in mijn gezicht al een stukje beter uit.Ik vraag het omdat GHB afkick zwaar is, en je met medicijnen bezig bent. Heb je voldoende voorraad? Ook om over een tijdje de Diazepam te taperen met 2mg tabletjes? Zo te lezen zijn de eerste paar dagen wel goed verlopen, top. Heel veel sterkte de komende tijd.