#1
Misschien hou ik het nog wel langer vol, maar 3 weekjes was mooi. Ik weet nu hoe lang de ergste ontwenning duurt en dat ik best zonder kan. De crux zit hem natuurlijk in het 'willen'.
Nu vraag ik me af of dat door de ontwenning van cannabis komt, of dat ik 'normaal' ook zo'n last van neerslachtigheid zou hebben, maar dat ik dat altijd met cannabis heb vermeden.
Geniet er van, dat mag zekerInmiddels heb ik bijna 3 dagen niets anders dan koffie en melatonine gebruikt. Ik voel me verradelijk goed, maar ben realistisch en weet dat dit waarschijnlijk tijdelijk zal zijn en ik weldra met 'normale' ups en downs te maken krijg. Voor nu geniet ik toch maar mooi van een goed humeur.
Ik probeer te stoppen met THC wiet vanwege de loterij die ik krijg wat voor effect ik krijg als ik het oprook. Als het goed valt is het hemels. Als het niet goed valt, valt het ook echt verkeerd. En als ik onder invloed ben moet alles ook perfect zijn. Ben zeer selectief in wat ik op dat moment wil waardoor het soms dan toch niet goed valt. Dan zit ik eigenlijk met tegenzin de zoveelste keer raggae te luisteren of een adult cartoon. Leuk voor je eerste keren blowen, na tien jaar wil ik eigenlijk meer diepgang in mijn leven.Hoe staan andere mensen hier op het forum tegenover? Is er een voorkeur bij stoppen met blowen om geen enkel cannabis product te nemen of zijn er mensen die daarvoor in de plaats CBD producten nemen?
Maar hoe kan het veganistisch zijn als het is getest op dieren?Het lastige met verslaving is dat het vaak een reactie is vanuit een ander “probleem”. Wat er precies mis zit kan lastig op te sporen zijn, maar er zijn gelukkig diverse hulpinstaties die daar bij kunnen helpen. Wat eerder al gezegd wordt, het ene middel inruilen voor het andere is vaak niet de oplossing. Toen ik zelf probeerde te stoppen met wiet roken, wilde ik in eerste instantie CBD gummies nederland proberen. Dat heb ik toen toch kunnen laten en nu kan ik zo goed als zonder. Wel neem ik als ik echt heel erg zin heb in wiet inmiddels wel zo’n gummie. Zo heb ik toch een beetje het effect wat ik zoek, maar dan zonder de nadelige effecten van het roken.
Ja, ik denk dat 1 maand echt helemaal geniaal zou zijn. Ik zit er bijna en merk nu echt wel dat mijn dagen gevuld beginnen te raken met mooie momenten. En structuur begint te komen en gezond eten etc... PushUps en PullUps die ik dagelijks laat afwissen begin ik nu te zien in de spiegel.. en net weer een oefening geleerd om tot rust te komen.. 4 minuten/ zo lang mogelijk de vuisten dichtknijpen.. daarna voel je relaxation.Misschien hou ik het nog wel langer vol, maar 3 weekjes was mooi. Ik weet nu hoe lang de ergste ontwenning duurt en dat ik best zonder kan. De crux zit hem natuurlijk in het 'willen'.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."