#1
Het klinkt @blac alsof er sinds je eerste bericht (partner probeert te stoppen) en je laatste bericht (partner een paar maanden gestopt) niet zoveel veranderend is. Je was het pispaaltje en dat ben je nog steeds. Jouw partner was prikkelbaar en veeleisend en is dat nog steeds. Klinkt niet als een fijne situatie.
Wellicht dat de spanning in jouw partner zit en dat blowen vooral een manier was om te ontspannen. De verslaving verhulde misschien onderliggende psychologische problemen en die problemen lossen niet zomaar op door te stoppen met blowen. Professionele hulp lijkt me een goed idee maar het klinkt alsof jouw partner daar niet echt voor open staat.
Weet je wel zeker dat je verder wilt met deze persoon? Want het klinkt allemaal niet echt eerlijk naar jou toe.
Wellicht dat de spanning in jouw partner zit en dat blowen vooral een manier was om te ontspannen. De verslaving verhulde misschien onderliggende psychologische problemen en die problemen lossen niet zomaar op door te stoppen met blowen. Professionele hulp lijkt me een goed idee maar het klinkt alsof jouw partner daar niet echt voor open staat.
Weet je wel zeker dat je verder wilt met deze persoon? Want het klinkt allemaal niet echt eerlijk naar jou toe.