#1
Dat is de eerste stap (van de 12 zullen sommigen zeggen, haha)!dank je wel broer. Ik besef nu al dat het vooral een psychische marteling gaat worden. Mijn gewoontes doorbreken zeg maar. Ik had een vast stramien⦠Eten, blowen, chillen in de zetel, opnieuw blowen.. rinse & repeat.
Ik heb ook 20 jaar lang (van mijn 13e t/m 33e jaar) dagelijks geblowd. Altijd eigen kweek, onbeperkte voorraad. Maar nu inmiddels al 31 weken niet geblowd en de trek wordt met de dag minder. Je houdt zoveel tijd over. Die moet je echt gaan invullen met sporten, sociale contacten, hobby's etc. Anders gaat het je door de verveling op de lange termijn niet lukken. Je moet je leven echt 'leuker dan met een joint' gaan herindelen.
Heel veel scces! Het is het zwaar, maar het is het uiteindelijk echt waard. En het lukt je sowieso als je het echt wilt!