#1
En wat doe je met nicotine, of is dat niet belangrijk?
Ik ben een beetje een bijzondere druif wat dat betreft volgens mij. Ik mix m’n wiet gewoon met tabak maar aan tabak zelf heb ik geen behoefte.En wat doen je met nicotine, of is dat niet belangrijk?
Ik heb hetzelfde, ik blow wel eens maar nog nooit hijsje van een sigaret genomen. Wel vape ik dus wel verslaafd aan nicotineIk ben een beetje een bijzondere druif wat dat betreft volgens mij. Ik mix m’n wiet gewoon met tabak maar aan tabak zelf heb ik geen behoefte.
Maar het maakt wiet uiteindelijk wel verslavender natuurlijk, soms rook ik weleens een paar sigaretten van een maatje op als ik een stimulant in m’n systeem heb maar buiten dat vind ik sigaretten gewoon vies haha. 😜
Heel herkenbaar dit. Ik merk dat ik mijn engineeringswerk ook veel beter uitvoer, omdat ik simpelweg dingen beter onthoud. En minder fouten maak omdat ik gewoon helder en scherper ben.moet dagelijks veel dingen onthouden en technische informatie verstrekken en dat begon echt te moeizaam te worden als ik maar door bleef paffen. Dus ik kapte daar gewoon lekker mee, en zo krijgen je longen ook lekker de rust tijdens de werkweek.
Dagelijks smoken gaf bij mij trouwens ook een negatief zelfbeeld, de wierie begon tegen mij te “praten” zoals je dat weleens bij LSD en truffels kan krijgen. En meestal waren dat allemaal negatieve gedachtes of het begon een aantal persoonlijke problemen aan te kaarten. Dat was trouwens ook één van de redenen waarom ik ermee gestopt ben.
Probeer het voor een poosje zou ik zeggen, misschien bevalt dat wel heel goed! 😁Een negatief zelfbeeld. Daar heb ik de afgelopen tijd vaak feedback over gehad. Ik zie dat zelf als valse bescheidenheid, maar misschien is het toch wel een beetje waar.
Ook vinden sommige mensen me erg cynisch. Ik zie dat als humoristisch realisme.
30 jaar blowen heeft dat misschien ook niet verbeterd.
Goh. Zou dat na een flinke periode van onthouding beter kunnen worden?
Vandaag vond ik mezelf ook cynisch en zelfs negatief. Ik vind mijn werk gewoon echt niet leuk, omdat ik de strategie en beslissingen niet verstandig vind. Subtiel verwoord dit.Probeer het voor een poosje zou ik zeggen, misschien bevalt dat wel heel goed! 😁
Fijn om te zien dat je vooruit wil. Hou je doel voor ogen: leuk, gezond en gezellig oud worden met je gezin toevallig?Vandaag vond ik mezelf ook cynisch en zelfs negatief. Ik vind mijn werk gewoon echt niet leuk, omdat ik de strategie en beslissingen niet verstandig vind. Subtiel verwoord dit.
Ik heb geld nodig om mijn gezin te onderhouden en ik heb gelukkig wel hele fijne collega's.
Ik ga vandaag gewoon weer proberen niet te blowen of op een andere manier THC te gebruiken.
Waar een wil is is is een weg zegt men.Goh. Zou dat na een flinke periode van onthouding beter kunnen worden?
Ik heb momenteel misschien wel 500 gram eigen gekweekte wiet en 150 gram verschillende soorten hasj op voorraad. Die hasj is allemaal netjes in zakjes van maximaal 5 gram bij coffeeshops gekocht.Waar een wil is is is een weg zegt men.
Ik zou zeggen, probeer het te ervaren.
Maar 30 jaar blowen is wel heel veel. Dus zal een hele omslag voor je worden.
Verschilt denk ik ook hoe makkelijk of moeilijk je aan de wiet etc komt.
Je slaat de spijker op zijn kop @StraffeNeel.Fijn om te zien dat je vooruit wil. Hou je doel voor ogen: leuk, gezond en gezellig oud worden met je gezin toevallig?
Elke blow die je niet rookt scheelt weer eurootjes. Elke blow die je niet rookt scheelt weer rommel in je longen. Hoe meer helder je er voor je gezin bent, hoe meer je ervan kunt genieten.
maar kan ik het na verloop van tijd ook alleen af en toe in het weekend
In die gezegdes kan ik mij helaas bijzonder goed vinden. Zou willen dat ik het tegendeel kan bewijzen, maar de behoefte om vanavond te blowen is zeker aanwezig. Volgens mij kan je dat best verslaving noemen.Eens verslaafd, altijd verslaafd.
Een kruimel teveel en 3 gram te weinig.
Twee gezegdes die vaak wel op gaan.
Maar het ligt natuurlijk aan meer factoren. Zolang je niet drugs gaat gebruiken om je emoties te verstoppen etc lukt het op den duur misschien wel. In iedergeval moet dat denk ik niet het doel zijn. Eerst back to earth
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."