Weet hij ook dat je eigenlijk niet wil gebruiken?
Ja zeker hij het liefst ook niet maar doet het toch iedere keerWeet hij ook dat je eigenlijk niet wil gebruiken?
Blijf "nee" zeggen. Houd er een open discussie over. Mocht dat niet helpen, overweeg dan bij hem weg te gaan, al is het maar tijdelijk.Ja zeker hij het liefst ook niet maar doet het toch iedere keer
Maar kun je niet het goede voorbeeld geven en niet meedoen? Is er een mogelijkheid dat hij niet gebruikt in je bijzijn?Mijn man wil iedereen week gebruiken en daardoor ik ook mee doe.
Het is al 14j zo en zo doet quasi elke week mee.Maar kun je niet het goede voorbeeld geven en niet meedoen? Is er een mogelijkheid dat hij niet gebruikt in je bijzijn?
Heel veel sterkte en tijdje uit elkaar gaan kan wel eens een oplossing zijn voor beide.
Ik kan het hopelijk wel. In ieder geval kon ik genieten van het samenzijn met mijn vriendin begin van dit jaar terwijl ik stopte met blowen en zij lekker door gaat. Nu ben ik opnieuw gaan blowen, maar niet omdat zij bleef blowen denk ik..Maar brengt me bij de volgende vraag.
Hoeveel verslaafden kunnen het gevoel van mee doen negeren als hun partner gebruikt (al dan niet in bijzijn)
Ik ook. En andersom was dat ook zo. En zo trek je elkaar inderdaad mee in elkaars ellende.Ik haalde mijn vriend vroeger ook vaak over om samen te gebruiken. Ik voelde me dan minder slecht omdat hij meedeed en dan was het in mijn ogen niet zo erg dat ik gebruikte🤷🏻♀️
Bizar wat een verslaving met je kan doen want normaliter respecteer ik het altijd als iemand een grens aangeeft.
Dus blijf je grenzen aangeven en probeer je niet te laten verleiden. Ga erover met hem in gesprek en probeer te vertellen wat het met je doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."