#1
Ik neem aan dat je dit aan mij vraagt..?hoe gaat ie zo nu ?
Het gaat vrij goed met me de laatste tijd. Vorige week weer begonnen met werken na ruim vijf weken thuiszitten. Dat was al een groot pluspunt. Veel roken en veel te veel tijd op social media doorbrengen doe ik helaas nog steeds. Maar daar ga ik mee aan de slag. Ik neem morgen ook contact op met een therapeute bij mij in de buurt voor een afspraak. Gelukkig geen wachttijden bij haar als ik zo op haar website kijk. Maar wel hoge kosten voor een sessie die niet worden vergoed, ik heb geen aanvullende CZ verzekering.. En ik zit een beetje op zwart zaad de laatste tijd. Toch wil ik een afspraak maken.
Oh, ik drink ook teveel koffie. Dus het streven is minder koffie drinken en helemaal stoppen met roken. Van teveel koffie kan je ook hyper worden.