Door veel problemen weer een kleine terugval gehad. Naar zelf net weer te kunnen lopen naar een verbrijzelde bovenbeen,kregen we julie te horen dat toen vriendin nu me ex inmiddels omdat ze niet verder wilt omfat ze me leven niet wi kapot maken van iemand die nog jong is en goed in het leven staat. Dit doet me best wel pijn maar at we allemaal hebben meegemaakt in de jaren. Naar een terrug val van 3 weken 24/7 ghb met phenibud nergens last van gehad en toen later lang weekendje weg van woensdag maanfg donderdag waar ik allen vodka en mdma ophad. Nu merk ik dat als ik stop me vodka drinken ik ga hallucinaties kreeg overdag vond ik het wel chil al maar afgelopen nacht was echt een hel net als er allemaal beestjes in me benen zaten leken rt mensen naar binnen te willen en te gluren voor je raam. Moet je gwn je ogen ophouden op dicht doen want dan raak ik redelijk in paniek omdat ik al die gekken dingen doen en hoor piepen en hoor kraken ook voelt het heel erg als kleine naaldjes. Tot ik weer wat vodka pak en is het voorbij
is er buiten een kliniek om nog iets om me te stoppen afbouwe o.id
Ben zo,s dia Tema of oxa50
Phenibud o.i.d
groetjes J
is er buiten een kliniek om nog iets om me te stoppen afbouwe o.id
Ben zo,s dia Tema of oxa50
Phenibud o.i.d
groetjes J