Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoor veel privé problemen nieuwe verslaving er hij helpen is lief

Door veel privé problemen nieuwe verslaving er hij helpen is lief

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
Door veel problemen weer een kleine terugval gehad. Naar zelf net weer te kunnen lopen naar een verbrijzelde bovenbeen,kregen we julie te horen dat toen vriendin nu me ex inmiddels omdat ze niet verder wilt omfat ze me leven niet wi kapot maken van iemand die nog jong is en goed in het leven staat. Dit doet me best wel pijn maar at we allemaal hebben meegemaakt in de jaren. Naar een terrug val van 3 weken 24/7 ghb met phenibud nergens last van gehad en toen later lang weekendje weg van woensdag maanfg donderdag waar ik allen vodka en mdma ophad. Nu merk ik dat als ik stop me vodka drinken ik ga hallucinaties kreeg overdag vond ik het wel chil al maar afgelopen nacht was echt een hel net als er allemaal beestjes in me benen zaten leken rt mensen naar binnen te willen en te gluren voor je raam. Moet je gwn je ogen ophouden op dicht doen want dan raak ik redelijk in paniek omdat ik al die gekken dingen doen en hoor piepen en hoor kraken ook voelt het heel erg als kleine naaldjes. Tot ik weer wat vodka pak en is het voorbij

is er buiten een kliniek om nog iets om me te stoppen afbouwe o.id
Ben zo,s dia Tema of oxa50
Phenibud o.i.d

groetjes J

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
F
FerdFatoehausLid
Sober worden en met je problemen dealen. Anders blijf je achter de feiten aan lopen. Succes bro
_
_shikantazaLid
Jay030 zei:
Door veel problemen weer een kleine terugval gehad. Naar zelf net weer te kunnen lopen naar een verbrijzelde bovenbeen,kregen we julie te horen dat toen vriendin nu me ex inmiddels omdat ze niet verder wilt omfat ze me leven niet wi kapot maken van iemand die nog jong is en goed in het leven staat. Dit doet me best wel pijn maar at we allemaal hebben meegemaakt in de jaren. Naar een terrug val van 3 weken 24/7 ghb met phenibud nergens last van gehad en toen later lang weekendje weg van woensdag maanfg donderdag waar ik allen vodka en mdma ophad. Nu merk ik dat als ik stop me vodka drinken ik ga hallucinaties kreeg overdag vond ik het wel chil al maar afgelopen nacht was echt een hel net als er allemaal beestjes in me benen zaten leken rt mensen naar binnen te willen en te gluren voor je raam. Moet je gwn je ogen ophouden op dicht doen want dan raak ik redelijk in paniek omdat ik al die gekken dingen doen en hoor piepen en hoor kraken ook voelt het heel erg als kleine naaldjes. Tot ik weer wat vodka pak en is het voorbij

is er buiten een kliniek om nog iets om me te stoppen afbouwe o.id
Ben zo,s dia Tema of oxa50
Phenibud o.i.d

groetjes J
Klik om te vergroten...
Ga bij de huisarts langs en vertel eerlijk wat er aan de hand is. Dan zal hij of zij een passende aanpak voor je regelen. En ga dat dan maar gewoon doen. Je kunt niet blijven gebruiken als er dingen gebeuren die je vervelend vindt, daar zul je op een gezonde manier mee moeten leren omgaan.
D
DamiusLid
Ha, wat vervelend dit voor je. Alcohol en GHB werken beiden op je GABA systeem. Denk dat het dus de optelsom van gebruik is dat jou nu de nek om draait. Je schrijft dat 3 weken 24/7 met ghb en je kinderen geen probleem was. Dat zie ik anders: levensgevaarlijk namelijk.

Neem contact op met je huisarts en vraag om passende hulp. Niet alleen voor jou, maar ook voor jouw kinderen. Je houdt ongetwijfeld als geen ander van ze, zorg er dan ook voor dat zij niet de dupe worden van jouw gebruik.
B
BelowTheFlowLid
Blijft staan als advies: spoedafspraak huisarts !
J
Jay030Lid
Kinderen moest vrienden zijn waarmee we 5 dagen ruim weg waren geweest. Hahaah
J
Jay030Lid
Damius zei:
Ha, wat vervelend dit voor je. Alcohol en GHB werken beiden op je GABA systeem. Denk dat het dus de optelsom van gebruik is dat jou nu de nek om draait. Je schrijft dat 3 weken 24/7 met ghb en je kinderen geen probleem was. Dat zie ik anders: levensgevaarlijk namelijk.

Neem contact op met je huisarts en vraag om passende hulp. Niet alleen voor jou, maar ook voor jouw kinderen. Je houdt ongetwijfeld als geen ander van ze, zorg er dan ook voor dat zij niet de dupe worden van jouw gebruik.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb hem later aangepast. Maar kan dit zo snel.? Den snel n liter of 6 op en dan zo heftige reactie heeft Moet dan wel heb nog 6 weken de tijd dan is mijn aapje terug die anderen waren van me ex en de man . Eerlijk hoop ik dat iemand toch een snelleren manier heeft . Alvast bedankt 👌👌
D
DamiusLid
Jay030 zei:
Ja ik heb hem later aangepast. Maar kan dit zo snel.? Den snel n liter of 6 op en dan zo heftige reactie heeft Moet dan wel heb nog 6 weken de tijd dan is mijn aapje terug die anderen waren van me ex en de man . Eerlijk hoop ik dat iemand toch een snelleren manier heeft . Alvast bedankt 👌👌
Klik om te vergroten...
Je bent eerder verslaafd geweest aan Gaba middelen toch? Je neurologische circuit heeft die verbinding weer snel gelegd. Binnen no time zit je in dezelfde afkick / afhankelijkheid. Dat is helaas nou eenmaal hoe het werkt.

Ga niet zitten rommelen. Zorgvuldigheid boven snelheid. Zoek professionele hulp. Je probeert de boel nu eigenhandig te redden, maar feit is dat je te ver bent gegaan. Dat is de lelijke consequentie van de terugval. Het enige wat je nu kunt doen is je verantwoordelijkheid nemen voor zowel jezelf als jouw omgeving; door professionele hulp in te schakelen.
_
_shikantazaLid
Jay030 zei:
Klik om te vergroten...
Er is geen shortcut voor herstel. Zoek hulp en accepteer het aanbod. Behandeling of opname zullen wel wachttijd hebben dus regel het zsm.
O
OtherShoreLid
Jay030 zei:
Naar een terrug val van 3 weken 24/7 ghb met phenibud nergens last van gehad en toen later lang weekendje weg van woensdag maanfg donderdag waar ik allen vodka en mdma ophad.
Klik om te vergroten...
Hoe lang zat er tussen je terugval van drie weken en je lange weekendje weg?
F
FerdFatoehausLid
OtherShore zei:
Hoe lang zat er tussen je terugval van drie weken en je lange weekendje weg?
Klik om te vergroten...
Elk weekend
B
Brakka MangLid
Inderdaad huisarts met spoed. Je verhaal is ook niet heel duidelijk maar klinkt wel als een afkick die naar een delier gaat als je zo langer doorgaat nog
D
DamiusLid
@Jay030 hoe gaat het nu?
D
De ZandmanLid
Helaas is de TS kennelijk verdwenen, er is geen verdere informatie meer...
Vaak is dat een slecht teken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."