#1
Ja, zoiets als letterlijk gezegd dat je ergens door de stad loopt met een bepaald doel om ergens heen te gaan.Maar dat komt dus omdat je constant een tijdslijn bedenkt waar je op zit. Een pad met een bepaalde directie/richting.
Als je op een plein gaan zitten en in alle rust mensen gaat observeren kun je precies eruit pikken welke met een doel ergens naar toe gaan, welke gewoon rondlopen om rond te lopen enz.
Vind vaak als ik ergens ben, zonder doel, niets anders als gewoon daar te zijn, me vaak de leukste en onverwachtere dingen overkomen.
Alsof de mensen om je heen door hebben dat je ‘vrij’ rondloopt. Wordt dan veel sneller aangesproken als ‘normaal’( dat je met een doel rondloopt)