#1
Het is natuurlijker leuker om lsd te gebruiken met iemand anders erbij.
Zo kan je elkaar ervaringen delen, en kan je elkaar zo nodig in de gaten houden![:)]()
Als je besluit om in je eentje te trippen zou ik je adviseren om een half zegeltje te nemen! Je kan altijd later bijpakken
Have fun!
Zo kan je elkaar ervaringen delen, en kan je elkaar zo nodig in de gaten houden
Als je besluit om in je eentje te trippen zou ik je adviseren om een half zegeltje te nemen! Je kan altijd later bijpakken
Have fun!

