Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBepaalde dosis

Bepaalde dosis

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb bijna een jaar ervaring met paddotrips en heb zo'n 10 trips gedaan (hele porties). Binnenkort ga ik LSD proberen en ik kan wat blotters krijgen van 150 microgram per stuk.
Vloeibare LSD, een druppeltje van je hand likken bijvoorbeeld, is natuurlijk een veel hogere dosis, maar omdat ik niet te heftig wil beginnen lijkt 150 microgram me goed... of is dit toch betrekkelijk laag, want ik heb natuurlijk al wat ervaringen met paddestoelen achter de rug?
Wat zou ik dus doen.. 150 mics en het daarbij laten, of is 300 ook goed te doen? Verder weet ik dat de 2 middelen niet te vergelijken zijn, maar ik wilde het graag even gebruiken om de 'heftigheid' te vergelijken.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
150 lijkt mij de perfecte dosis. Meer moet je, vind ik, sowieso niet doen voor de eerste keer.
Minder kan wel, 100 ug is ook niet slecht, maar als je dan toch bezig bent, doe het dan goed! :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
aangezien je redelijk bekent bent met trippen (ligt er wel aan hoe die trips gingen, alle 10 bad is slecht :P) zou je best voor de 150ug kunnen gaan. Je kan ook best 200ug of misschien zelfs 250ug. Dat laatste zou ik je niet aanraden als je paddo's nog niet totaal onder de knie hebt.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dus zo'n 10 paddotrips gehad in zeer verschillende omstandigheden, maar elke trip was een heerlijke belevenis en ben nog nooit bad gegaan. Ik ben een optimist en ik ga lachend het leven door dus dat zal er wel een beetje mee te maken hebben. Plus het feit dat ik altijd voorzichtig ben en niet teveel tegelijk neem. 150 lijkt me dus wel oke dan ja.. kan altijd nog een andere dosering pakken als ik weet hoe ik op 150 mics ging.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan sowieso.
Beter ga je eerst de wateren verkennen. :)
En als het je eerste lsd trip is is 150 microgram al heel magisch, dat kan ik je beloven :grin: .

Have fun! :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
150ug is idd goed om te beginnen als je al met paddo's gewend bent..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."