Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslSD gebruiken.

lSD gebruiken.

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo...ik zou graag een x LSD willen gebruiken,,maar ik zou graag willen weten wat de gevolgen er van kunnen zijn,,,en welke plek het beste is om te gaan trippen.
wat zijn jullie ervaringen?.

alvast bedankt,,
bye bye :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erowid
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
http://drugsforum.nl


Zie je de stickies boven aan staan ?
Neem dze door lees ze aandachtig ze zijn rijkelijk gevuld.

Stonie
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
http://drugsforum.nl


Zie je de stickies boven aan staan ?
Neem dze door lees ze aandachtig ze zijn rijkelijk gevuld.

Stonie
Klik om te vergroten...

:grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met de zoekfucntie kom je hier trouwens ook een heel eind, die meeste vragen zijn beantwoord. Maar toch vat ik het even heel kort samen voor je, hoewel je meer kan vinden met bovenstaande links en de zoekfunctie.

Maargoed, de mogelijke gevolgen zijn:
- een herinnering aan een meestal vrij indrukwekkende trip.
- kleine kans op getriggerde psychose als je aanleg had.
- kleine kans op flashbacks, maar dat vooral als je het vaak doet.

Leuke plekken zijn:
- in je eigen huis
- in het huis van vrienden
- in het park
- in het bos
- aan het strand
- overige natuur plekken
- op een goa feestje

Elke plek kan wel wat hebben in principe.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lsd is gewoon het leukste wat er is.
Zorg bij de eerste keer zeker dat je met mensen bent waar je je fijn bij voelt.
Niet teveel mensen.
En maak een prettige sfeer van de omgeving waar jullie je ook fijn voelen. Neem een voor jullie vertrouwde omgeving.
En geniet ervan.
Veel plezier en laat even weten hoe het geweest is! :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Met de zoekfucntie kom je hier trouwens ook een heel eind, die meeste vragen zijn beantwoord. Maar toch vat ik het even heel kort samen voor je, hoewel je meer kan vinden met bovenstaande links en de zoekfunctie.

Maargoed, de mogelijke gevolgen zijn:
- een herinnering aan een meestal vrij indrukwekkende trip.
- kleine kans op getriggerde psychose als je aanleg had.
- kleine kans op flashbacks, maar dat vooral als je het vaak doet.

Leuke plekken zijn:
- in je eigen huis
- in het huis van vrienden
- in het park
- in het bos
- aan het strand
- overige natuur plekken
- op een goa feestje

Elke plek kan wel wat hebben in principe.
Klik om te vergroten...

En min. 18 zijn is wel een pre denk ik
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
TimKGB zei:
En min. 18 zijn is wel een pre denk ik
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het niet mee eens ik denk dat het niet echt uit maakt hoe oud je bent meer hoe volwassen je bent.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, vind ik ook! Als je eraan toe bent, wat let je dan!
Er zijn ook mensen van 16 die al een goede kijk hebben op diverse volwassen zaken! :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Djodjo zei:
Ja, vind ik ook! Als je eraan toe bent, wat let je dan!
Er zijn ook mensen van 16 die al een goede kijk hebben op diverse volwassen zaken! :)
Klik om te vergroten...

En zo mag ik het horen :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
TimKGB zei:
azgaza zei:
Met de zoekfucntie kom je hier trouwens ook een heel eind, die meeste vragen zijn beantwoord. Maar toch vat ik het even heel kort samen voor je, hoewel je meer kan vinden met bovenstaande links en de zoekfunctie.

Maargoed, de mogelijke gevolgen zijn:
- een herinnering aan een meestal vrij indrukwekkende trip.
- kleine kans op getriggerde psychose als je aanleg had.
- kleine kans op flashbacks, maar dat vooral als je het vaak doet.

Leuke plekken zijn:
- in je eigen huis
- in het huis van vrienden
- in het park
- in het bos
- aan het strand
- overige natuur plekken
- op een goa feestje

Elke plek kan wel wat hebben in principe.
Klik om te vergroten...

En min. 18 zijn is wel een pre denk ik
Klik om te vergroten...

Ben ik het totaal niet mee eens, ik ben zelf niet eens 18 (danwel 17, maar goed). Het is niet alsof je op eens bij 18 allemaal dezelfde juiste benodigde ontwikkelingen meemaakt. Sommige mensen zij op hun 16e al heel stabiel en andere voor hun 20ste nog niet. Dat is iets wat je zelf moet aanvullen, ik vind het criteria 'blij met jezelf zijn' wat dat betreft beter dan '18 zijn'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."