Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbelgedrukte Mayas

Dubbelgedrukte Mayas

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubbelgedrukte maya's zijn toch de gewone maya's? Met elk zegeltje een andere kleur op de voorkant en rode lijnen op de achterkant? Ik heb die zegels nu namelijk zelf en ik heb een halfje genomen zaterdag. Ik ga even een schatting doen van hoe sterk maya's zouden kunnen zijn, gebaseert op hofmann millenium zegels die ik had. Ik moet vooraf zeggen: ik basseer alles op alles en ik heb dus geen idee wat de waarheid écht is, alleen dat ik wellicht in de buurt kan zitten.

Ik ga beginnen met de vorige zegels die ik had: hofmann millenium zegels. Daar heb ik zowel een halve als een hele van genomen. Een halve was redelijk visueel; alles bewoog, met patronen, en overal die typische felle reegnboog kleuren. Een hele was overweldigend met volledige fractal art, hele diepe patronen, lange effecten en extreme vervormingen, de meest vreemde waarnemingen. Nu had ik van de maya een halve genomen. Dat kwam meer overeen met een hele hofmann dan een halve hofmann, terwijl de hofmann millenium zegels de beste waren die ik ooit gehad heb. De maya gaf diepgaande patronen, fractal art, overal felle kleuren en een vrij lange werking.

Nu zouden de hofmanns 250 ug moeten zijn volgens sommigen. Daar geloof ik niks van, ik denk dat ze eerder 180-200 zijn, al is het alleen maar omdat mensen ze lang bewaren. Een halve hofmann is dus 90-100 ug als dat klopt, en dat komt overeen met beschrijvingen die ik heb gehad van 100 ug: flink visueel, maar niet overweldigend. Gewoon dat alles beweegt, golft en patroont, maar tocn heel anders dan het dubbele ervan.
Een maya voelde dus echt als veel meer dan dat. Het voelde als iets dat er een beetje tussenin zat, maar meer neigend naar een hele dan een halve. Dat zou mij laten denken dat een halve maya tussen de 140 en 170 ug zou moeten zitten, wat een hele rond de 300 maakt. Iniedergeval de zegels die ik heb.

Ik denk dat test resultaten váák lager uitvallen omdat mensen in de testlaberatoria er niet al te zorgvuldig mee omgaan.


Nogmaals: dit is allemaal een schatting. Het zou ook kunnen dat de hofmanns 150 waren als een hele, en dat een halve hofmann 75 was; dat de maya's 200 zijn en een halfje 100. Maar ik denk dit.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk ook minstens 300.. kzou zelfs zeggen 350-400

maarja rond LSD wordt er nogal veel gezeverd dus ik wee niet wat ik moet geloven.. meestal komen de ug's van verschillende personen wel overeen en als ik van de ene hoor dat een rolling stone 100ug is en dan hoor ik van de andere dat een shiva 200ug is dan is de shiva ook wel 2 kr zo sterk en komt een halve dus overeen met een rolling stone..

Ik heb ook wel eens gehoord van een bekende goa-artiest uit Griekenland (Zik - Matutero) dat de meeste LSD uit LSA zaden is gemaakt, maar dat Mayas uit moederkoren zijn gemaakt, dus dat dat echte LSD is en daarom is da straffer. Ik heb hier echter wel mijn twijfels over, heeft er iemand hier meer info over?
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#3
inderdaad, er zijn meerdere mogelijkheden tot synthese, als het resultaat maar hetzelfde is.

1200mics past op/in een blotter, maar of iemand die verkoopt? Het lijkt onwaarschijnlijk want de kans op fout gaan is groter als je het niet verwacht en mensen die lsd maken zijn toch graag voorzichtig.

Dubbele mayas zullen in elk geval 2x zoveel inkt bevatten :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
Ik denk ook minstens 300.. kzou zelfs zeggen 350-400

maarja rond LSD wordt er nogal veel gezeverd dus ik wee niet wat ik moet geloven.. meestal komen de ug's van verschillende personen wel overeen en als ik van de ene hoor dat een rolling stone 100ug is en dan hoor ik van de andere dat een shiva 200ug is dan is de shiva ook wel 2 kr zo sterk en komt een halve dus overeen met een rolling stone..

Ik heb ook wel eens gehoord van een bekende goa-artiest uit Griekenland (Zik - Matutero) dat de meeste LSD uit LSA zaden is gemaakt, maar dat Mayas uit moederkoren zijn gemaakt, dus dat dat echte LSD is en daarom is da straffer. Ik heb hier echter wel mijn twijfels over, heeft er iemand hier meer info over?
Klik om te vergroten...
maakt het veel uit waarvan het gemaakt is???
het is uiteindelijk toch dezelfde stof??? :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maya's voelde precies als alle LSD die ik eerder heb gehad, gewoon alsof er wat meer ug's op zaten. Maar ik denk zéker niet boven de 300, maar iniedergeval wel meer dan de meeste zegels.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
Jeller zei:
Ik denk ook minstens 300.. kzou zelfs zeggen 350-400

maarja rond LSD wordt er nogal veel gezeverd dus ik wee niet wat ik moet geloven.. meestal komen de ug's van verschillende personen wel overeen en als ik van de ene hoor dat een rolling stone 100ug is en dan hoor ik van de andere dat een shiva 200ug is dan is de shiva ook wel 2 kr zo sterk en komt een halve dus overeen met een rolling stone..

Ik heb ook wel eens gehoord van een bekende goa-artiest uit Griekenland (Zik - Matutero) dat de meeste LSD uit LSA zaden is gemaakt, maar dat Mayas uit moederkoren zijn gemaakt, dus dat dat echte LSD is en daarom is da straffer. Ik heb hier echter wel mijn twijfels over, heeft er iemand hier meer info over?
Klik om te vergroten...
maakt het veel uit waarvan het gemaakt is???
het is uiteindelijk toch dezelfde stof??? :)
Klik om te vergroten...
ja maar het was blijkbaar dan ook niet de zelfde stof zei hij.. ikzelf geloof het wel niet echt, want bij mij voelt lsd altijd ongeveer hetzelfde aan
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonie had ze laten testen geloof ik, misschien kan je het vinden in dat grote maya topic?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Stonie had ze laten testen geloof ik, misschien kan je het vinden in dat grote maya topic?
Klik om te vergroten...

Stonie had er een laten testen op 122 ug, en iemand anders in ik geloof utrecht op 175. 175 zou nog net kunnen, maar ik denk dat die testen slordig gedaan zijn en dat ze eigenlijk iets boven de 200 zouden moeten zitten, anders kan ik van een halfje niet zo'n fullblown trip hebben.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf ondertussen ook al een hoffman & een maya gehad ,1 hoffman , 1/2 maya . De maya was duidelijk het sterkst voor mij , maar die maya heb ik wel gepakt toen de hoffman aan het uitwerken was , daarom dat hij mss sterker LEEK. Ik vroeg dit omdat ik wel is had gehoord van dubbelgedrukt blotters , maar aangezien ikzelf hier geen ervaring mee heb , kan ik alleen maar afgaan op wat ik hoor & lees . Daarom vraag ik het jullie :wink:

Maareuh , testlab is misschien wel een idee , dan weten we het idee zeker . Enkel vraag ik me af , is het mogelijk om uit belgië te versturen met de post ? Geen auto , trein is lang & duur . Moet toch niet naar shop fzo...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het wel willen testen maar ik ben bang dat ze het dan slordig behandelen en het toch lager uitvalt. Ik zou het genoeg vinden om het te testen om zeker te weten dat er LSD op zit, maar dat lijkt me wel. 'T voelt precies als LSD.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Ik zou het wel willen testen maar ik ben bang dat ze het dan slordig behandelen en het toch lager uitvalt. Ik zou het genoeg vinden om het te testen om zeker te weten dat er LSD op zit, maar dat lijkt me wel. 'T voelt precies als LSD.
Klik om te vergroten...


euuh . :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lycergic zei:
azgaza zei:
Ik zou het wel willen testen maar ik ben bang dat ze het dan slordig behandelen en het toch lager uitvalt. Ik zou het genoeg vinden om het te testen om zeker te weten dat er LSD op zit, maar dat lijkt me wel. 'T voelt precies als LSD.
Klik om te vergroten...


euuh . :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb gehoord dat ze bij test punten schijnbaar weinig moeite doen de LSD goed te bewaren voor en tijdens het testen, waardoor resultaten toch vaak lager uitvallen.
Daarom zou mijn enige rede om het te testen zijn om te kijken of er wel echt LSD op zit, en er kan bijna niks anders op (behalve bv. DOB dat heel zeldsaam is), en bovendien voelt het precies als gewone LSD dus dat lijkt me niet; dus test ik het niet.
Zo duidelijker?
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet het gewoon goed aanleveren dus lucht en licht dicht, dat het dan een paar dagen/weken eventueel op kamer temp. ligt zal maar een kleine invloed hebben.

Maar die hele discussie over sterktes lijkt me zowiezo zinloos. Ik kan namelijk moeilijk zeggen (jullie mss wel dan) of een trip anderhalf of 2x of 3x zo sterk is al een vorige trip. Als ik een halve zegel neem en dan later een hele lijkt me dit namelijk wel eens veel meer dat 2x zo sterk. Het is dus de vraag of die respons wel linear is. Who knows??
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Pikachu zei:
Stonie had ze laten testen geloof ik, misschien kan je het vinden in dat grote maya topic?
Klik om te vergroten...

Stonie had er een laten testen op 122 ug, en iemand anders in ik geloof utrecht op 175. 175 zou nog net kunnen, maar ik denk dat die testen slordig gedaan zijn en dat ze eigenlijk iets boven de 200 zouden moeten zitten, anders kan ik van een halfje niet zo'n fullblown trip hebben.
Klik om te vergroten...
idd maar 175 geloof ik dus echt niet hoor.. en 122 al zeker niet
moesten mayas 122 zijn dan zou ik al getript hebt hebben op 10ug en daar voel je niets van hé
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Lycergic zei:
azgaza zei:
Ik zou het wel willen testen maar ik ben bang dat ze het dan slordig behandelen en het toch lager uitvalt. Ik zou het genoeg vinden om het te testen om zeker te weten dat er LSD op zit, maar dat lijkt me wel. 'T voelt precies als LSD.
Klik om te vergroten...


euuh . :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb gehoord dat ze bij test punten schijnbaar weinig moeite doen de LSD goed te bewaren voor en tijdens het testen, waardoor resultaten toch vaak lager uitvallen.
Daarom zou mijn enige rede om het te testen zijn om te kijken of er wel echt LSD op zit, en er kan bijna niks anders op (behalve bv. DOB dat heel zeldsaam is), en bovendien voelt het precies als gewone LSD dus dat lijkt me niet; dus test ik het niet.
Zo duidelijker?
Klik om te vergroten...

Aha .... Mja , ik ga mezelf opgeven als proefkonijn , voor de wetenschap natuurlijk , laat ik wel iets weten...
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu kan ik via via dubbelgedrukte mayas regelen , ze zouden 36u moeten werken , wat ik echt wel te extreem vind . Is dit mogelijk ? Het is een betrouwbare kerel waar ik al langer van koop, maar het lijkt me toch sterk . Hoeveel µg zou het dan moeten zijn per trip ? 1200 ?
Dus ja , iemand hier ervaring mee fzo , let me know pls .

Cheers :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hhyyiiaaa ... ik kan je alleen maar vertellen dat je niet alles moet geloven.

De Mayas zijn lekker, krachtig emotioneel maar geen 36 uur 1200 mics ...

Helaas, als je me niet gelooft dan moet je de aankoop eerst even laten testen bij een drugstest punt in nederland.

Je kan er ook eentje nemen .... moet je wel weten hoe een 200 mics aanvoelt.

Groetjes

Stonie
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ikzelf heb nooit andere gehad dan maya's, maar ik moet wel toegeven dat ze erg hard gaan! :grin:

Echt geweldige dingen <3
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha, 1200 ug? Denk je dat dat uberhaupt past op een blotter :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."