#1
Ik heb geen idee hoe het verder zit met de sterkte enz; maar ik vind het inderdaad ook superchill te blowen tijdens het trippen. Heeerlijk =).
mushiemadness zei:excuses azgaza
ExceptionalInsight zei:Verwacht vooral niet een uit het niets opduikend vuurwerkspektakel. Ik heb mensen vaker horen zeggen dat blowen trips versterkt, helaas kan ik daar zelf niet over mee praten.
De smaak vind ik ook vreemd, niet per se vies, maar wel erg.. anders.
Ik proef een hele typische plantaardige smaak (duh). Sigaretten zijn ook weer een geval apart, een hele sterke houtsmaak, die rook ik op dat moment eigenlijk ook stiekem omdat rook er trippend leuk uitziet :þ
Ivoos zei:Je moet je joints echt op voorhand rollen wel, ik heb ooit es 3 gram in een joint gegooid want dat bob marley blaadje leek me na een tientje nog steeds leeg![]()
Het smaakte HEERLIJK maar veel minder wiet geeft wel hetzelfde gevoel

Henkfloyd zei:Puurpijpje![]()
![]()
Ivoos zei:Henkfloyd zei:Puurpijpje![]()
![]()
vind ik persoonlijk niet zo leuk, ik vind het hele ritueel met het verkruimelen en rollen gewoon leuk, en wel 10x zo leuk op lsd
mushiemadness zei:dudes
azgaza zei:Ik ben een vrouw dus verwijs a.u.b. naar mij met 'zij', beste nieuwe leden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."