Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgezichten

gezichten

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij gebruikt regelmatig LSD, ik heb het zelf nog nooit gebruikt, ik durf niet.
Laatst zei hij

"t is heel raar, maar bij iedereen die ik zie in een lsd trip verdwijnt het gezicht, behalve bij jou..."

omdat ik er geen ervaring mee heb vraag ik me een beetje(BOELVEEL) af wat hij bedoelt, en wat het zou kunnen betekenen?

iemand?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan zijn dat de gezichten echt helemaal 'weg' gaan, maar ik denk eerder dat hij bedoelt dat ze zo vervormen dat ze onherkenbaar of gewoon 'anders' zijn, maar bij jou niet. Gezichten zijn echt hele rare voorwerpen met trips, ik zie ze altijd helemaal vervormen. Dan heeft het opeens de vorm van een elvenhoofd of een raar clown achtig iets. Als dat niet gebeurt is het meestal zo alsof de randen van gezichten zijn uitgewreven (alsof ze een beetje vloeibaar zijn).
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij probeert je te versieren clown! :sunglasses:
B
BLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat jcutter gelijk heeft... we hebben dan wel geen context, maar die onzin over gezichten vind ik niet 100% bij lsd passen.. ja tuurlijk vervormen gezichten, maar je ziet niet opeens zomaar geen gezichten, laat staan bij iedereen hetzelfde, en dan nog op 1 na.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Hij probeert je te versieren clown! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

t is mijn ex notabene! ik denk dat hij wel geleerd heeft van de eerste keer!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn allereerste keer lsd waren de gezichten van mensen die ik voorheen niet vertrouwde heel duivels en eng, en de gezichten van de mensen die ik liefhad heel mooi en vertrouwd, dat is eigenlijk altijd wel zo gebleven. Ontmoet ik in mijn trip nieuwe mensen dan ga ik af op hoe hun gezicht eruit ziet, kom ik mensen tegen die echt duivels eruit zien dan ga ik ze uit de weg... Over het algemeen klopt het wel met wat ik voel op dat moment...

X
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij mij zijn gezichten op lsd echt de max.
ze hebben allemaal zwarte ogen en zware kette :grin:, maar het grave er aan is dat de gelaatsuitdrukking en vorm hellemaal verranderd is iets wat niet in deze wereld mogelijk is.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

B zei:
ik denk dat jcutter gelijk heeft... we hebben dan wel geen context, maar die onzin over gezichten vind ik niet 100% bij lsd passen.. ja tuurlijk vervormen gezichten, maar je ziet niet opeens zomaar geen gezichten, laat staan bij iedereen hetzelfde, en dan nog op 1 na.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook niet bij LSD passen, gezichten vervormen bij mij pas als ik er naar staar en als ze stil zitten. Lijkt me ten eerste vreemd dat gezichten volledig verdwijnen, en ten tweede ook dat het bij iedereen is, behalve 1 persoon.

Zelf heb ik als ik net iemand tegen kom op LSD, dat ik denk dat het een wolf is of zo, als hij een baard heeft, maar zulke gedachten duren ook maar een fractie van een seconde en dan zie ik wie het is. Of iemand met een rode ster op zn pet dacht ik dat het Mao was :tongueout:

Nuja, klinkt me niet echt LSD-like :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is wel zo dat vreemden hun hoofd vaak erger een karikatuur wordt en erger vervormd dan dat van goede vrienden en bekenden, die zien er vaak toch iets normaler uit, maar gezichten verdwijnen op een persoon na? Ik geloof ik niet; ik denk dat het een verziertruc is óf dat hij bedoelt dat de rest erger vervormd.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat jouw vriend beweert kan niet. ff een klein voorbeeldje: je kijkt naar een boom. je ogen nemen de boom waar en sturen zo een prikkel naar je hersens dat er een boom staat. ook als de wind de bladeren van de boom heen en weer laat gaan nemen je ogen dat waar en sturen een prikkel naar je hersens. als men onder invloed is van bijvoorbeeld paddo's of lsd en we kijken naar een boom nemen onze ogen deze boom nog steed waar. ook sturen ze nog een prikkel naar de hersens maar de actieve stof uit paddo's of lsd zorgen ervoor dat deze prikkel vervormd. we zien dan bijvoorbeeld dat de boom groeit of dat de bladeren kleurstrepen in de lucht achterlaten. MAAR we nemen de boom nog steeds waar hij kan onmogelijk verdwijnen en we kunnen onmogelijk dingen uit het niets waarnemen. zo werkt het :)

oftwel Jcutter heeft gelijk. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."