Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervelende uitloop lsd....

Vervelende uitloop lsd....

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zondag weer een leuke lsdtrip gehad. Lekker gegamed, lachkicks gehad en daarna de hele BBCserie van Earth gekeken. Het was allemaal prachtig om te zien en heb me met in totaal drie halve Shiva's goed vermaakt.
Echter, tijdens de uitloop van mijn trip, was het leven opeens een stuk minder mooi. Dit heb ik nou al vaker gehad, maar voorgaande keren waren er tijdens het trippen ook nog andere drugs in het spel geweest, waardoor ik het waarschijnlijk minder vervelend heb ervaren.
Toen de trip aan het uitwerken was, vond ik alles om mij heen en vooral mezelf vies en lelijk. Ik wilde op een gegeven moment gaan slapen, maar dat lukte voor geen meter. Ik had de hele tijd negatieve gedachtes over mijn leven en ik had steeds zelfbedachte woorden in mijn hoofd die een hele negatieve vibe gaven.
Toen ik uiteindelijk na velen uren toch een paar uurtjes had geslapen en ik weer wakker werd, was het godzijdank over. Toch heeft dit gevoel een negatieve nasmaak aan mijn trip gegeven. Eigenlijk heel jammer, want de trip zelf was heel goed. Iemand tips om een negatieve uitwerking te voorkomen of korter te maken??

Bedankt!
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dat moment de vraag aan jezelf stellen, "waarom voel ik me zo?". Probeer het niet te ontwijken, maar ga er in mee. De trip wil je iets leren, alleen jijzelf kan ontdekken wat precies.
Just go with the flow he :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het beste is het ombuigen van het gevoel, andere personen kunnen je hierbij helpen. Het veranderen van set & setting is natuurlijk het eerste wat je doet. Als het niet lukt om uit die negatieve spiraal te komen kun je een snelwerkende benzo nemen om te gaan slapen, of jezelf een stuk rustiger mee te krijgen. Ikzelf zou voor valium gaan, maar ik ben geen farma-expert dus klop ff aan in dat subforum :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Henkfloyd zei:
Op dat moment de vraag aan jezelf stellen, "waarom voel ik me zo?". Probeer het niet te ontwijken, maar ga er in mee. De trip wil je iets leren, alleen jijzelf kan ontdekken wat precies.
Just go with the flow he :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind het juist erg vervelend als ik mezelf aan het afvragen ben "waaom voel ik me zo?" vaak begin ik me slecht te voelen als ik me dat af vraag wanneer ik aan het trippen ben. Ik denk dat het komt omdat ik dan iets te weten wil komen waar ik niet achter kan komen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Afgelopen zondag weer een leuke lsdtrip gehad. Lekker gegamed, lachkicks gehad en daarna de hele BBCserie van Earth gekeken. Het was allemaal prachtig om te zien en heb me met in totaal drie halve Shiva's goed vermaakt.
Echter, tijdens de uitloop van mijn trip, was het leven opeens een stuk minder mooi. Dit heb ik nou al vaker gehad, maar voorgaande keren waren er tijdens het trippen ook nog andere drugs in het spel geweest, waardoor ik het waarschijnlijk minder vervelend heb ervaren.
Toen de trip aan het uitwerken was, vond ik alles om mij heen en vooral mezelf vies en lelijk. Ik wilde op een gegeven moment gaan slapen, maar dat lukte voor geen meter. Ik had de hele tijd negatieve gedachtes over mijn leven en ik had steeds zelfbedachte woorden in mijn hoofd die een hele negatieve vibe gaven.
Toen ik uiteindelijk na velen uren toch een paar uurtjes had geslapen en ik weer wakker werd, was het godzijdank over. Toch heeft dit gevoel een negatieve nasmaak aan mijn trip gegeven. Eigenlijk heel jammer, want de trip zelf was heel goed. Iemand tips om een negatieve uitwerking te voorkomen of korter te maken??

Bedankt!
Klik om te vergroten...


Aah ik heb echt helemaal hetzelfde probleem en ik erger me er dood aan want het bederft de hele trip uiteindelijk wel en het is niet fijn voor je medetripper. Ik heb ook al vaak uren wakker gelegen in bed naar de muur zitten staren en me af te vragen waarom ik nou zo'n bui kreeg. En het gebeurt bijna elke keer weer, alleen aan het einde van de trip zelf want door de trip heen is het allemaal koek en ei.
Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden dus als er een is, ik hoor het graag :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan me er maar weinig bij voorstellen, ik word er juist supervrolijk van. Ook de uren, dagen, soms weken erna.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
Aah ik heb echt helemaal hetzelfde probleem en ik erger me er dood aan want het bederft de hele trip uiteindelijk wel en het is niet fijn voor je medetripper. Ik heb ook al vaak uren wakker gelegen in bed naar de muur zitten staren en me af te vragen waarom ik nou zo'n bui kreeg. En het gebeurt bijna elke keer weer, alleen aan het einde van de trip zelf want door de trip heen is het allemaal koek en ei.
Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden dus als er een is, ik hoor het graag :wink:
Klik om te vergroten...

een paar pintjes helpen zeer goed :beer:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamerOfDreams zei:
een paar pintjes helpen zeer goed :beer:
Klik om te vergroten...

+1 !

Na m'n vorige trip kreeg ik een leeg, chagrijnig, onprettig gevoel. We zijn toen bier gaan halen en dat werkte prima :).
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Potje ghb wil ook wel helpen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Henkfloyd zei:
Op dat moment de vraag aan jezelf stellen, "waarom voel ik me zo?". Probeer het niet te ontwijken, maar ga er in mee. De trip wil je iets leren, alleen jijzelf kan ontdekken wat precies.
Just go with the flow he :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mwah, de trip was grotendeels dus echt aan het uitwerken en ik heb mezelf toen ook de vraag gesteld waarom ik me zo voelde. Hier kon ik voor mezelf een hele logische en duidelijke conclusie uit trekken: tijdens het trippen ziet alles er veel mooier en intenser uit en als het uitwerkt zie je dat alles er weer gewoon zoals altijd uitziet . Die plotselinge tegenstelling kan heel groot zijn, heb ik nu ervaren. Vandaar dat ik alles opeens zo lelijk vond en daardoor ontstond ook die negatieve gedachtenstroom.
Ook al was ik me daar dus van bewust, ik kon het niet tegenhouden. Ik heb helaas ook geen valium of andere downers in mijn medicijnenkastje liggen. Ik heb het toen nog wel geprobeerd met wat valeriaan, maar dat werkte niet. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon maar een flesje wijn open trek dus.

Bedankt voor jullie adviezen!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."