Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip setting.

Bad trip setting.

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opzich lijkt dat idee me wel wat. Ik heb ook het idee dat als jij bewust voor zo'n setting kiest en genoeg ervaring hebt, dat je dan ook niet zo snel bad zal gaan maar dat het gewoon een andere kant van de lsd laat zien. Of lul ik nou echt poep :P ??
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
werkt niet hoor.. die horror dingen zijn juist zo goedkoop dat het eerder grappig en b-film achtig wordt :wink:

beter gewoon alleen in een donker bos gaan, daar gaat het sowieso spannender zijn

trouwens een bad trip dat kan je niet triggeren hoor, dat komt er gewoon.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe dan ritje in een spookhuis met LSD op :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, gebruik dan ook "bad trip" in je titel -.-.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soort darkpsy experience?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mocht ik me ooit nog eens gaan wagen aan de LSD (of een andere tripper) dan zou ik dit graag in een zo eng mogelijke omgeving willen doen. Ik wil de setting (omgeving) heel bad trip prikkelend maken. Bloed op de muren, horrorfilmpje aan, lugubere kandelaartjes, pentagrammen, een geslachte geit, maden op de grond, bloed kleurige limonade, martelapparaten en natuurlijk keiharde dark psytrance. Dit is allemaal een beetje overdreven maar je snapt vast wel waar ik op doel :P

Natuurlijk zou ik zoiets niet doen om een bad trip te triggeren en ik denk dat dat ook niet gebeurt. Wel zou ik echt ongelofelijk willen griezelen en gruwelen en ik denk dat LSD daar het perfecte middel voor is. Gezien alles wordt versterkt (waarnemingen en emoties daarbij) lijkt me dat het gruweleffect ook flink versterkt wordt.

Heeft iemand eerder zoiets geprobeerd? Zo ja, heb je nog tips? Een totaal ander spooky idee mag natuurlijk ook.

Enne..

HAIL SATAN! :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou in zo'n omgeving juist vooral GEEN bad trip krijgen XD. Die krijg ik in een heel zonnige omgeving, dan denk ik dat ik verblind word of verstikt door de hitte..
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
ga onder trip in irak lopen waar ze mekaar beschieten en doen ontploffen waar je allemaal opengereten mensen ziet ligggen zonder benen zonder hoofd etc daar zal je de schrik van je leven beleven hehe
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je er leuke patronen in zou zien? Ik heb iets dergelijks nog nooit geprobeerd, maar wat ik weet van LSD zelf is dat gevoel wisselt in de duur van de trip, interpretatie daar mee ook dus dat het het ene moment beeldschoon lijkt en vol patronen, het volgende moment totaal indruksloos en een moment later misschien precies wat je wil van de ervaring?
Ik vind het opzich een grappig idee, weet niet of het snel iets is wat ik zou doen want ik laat gevoel van de trip afhangen van de trip zelf, en dat eindigd meestal euforisch en psychedelisch met geweldige visuals, en daar stel ik de setting dan meestal eerder een beetje op af.
Ik denk ook dat je je mindset dan goed moet voorbereiden, zodat het niet ineens een heel ander effect heeft.. maar.. leuk idee.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geloof me, zoiets wil je echt niet meemaken.
Ik heb een keer tijdens een trip een badtrip gehad doordat onze tripsitter zich verveelde en ons ging irriteren. We hadden ook zo'n Mexicaans drankje met een echte worm erin. Die haalde hij eruit en ging ons daarmee irriteren. Heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld. Was echt een horrorfilm waar ik midden in zat.

Was ontzettend boos op die gast geworden, maar het was eigenlijk meer mijn schuld. Ik had hem geen instructies gegeven, hij dacht dat hij op moest passen dat we niet uit ramen sprongen enzo. En hij wist niet dat LSD zo mentaal was. Hij had alleen ervaring met alcohol.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm ik zou t niet prettig vinden :P Maar als je het doet, doe het dan met geluidseffecten! Gewoon vanuit verschillende hoeken onverwachte geluiden, daar schrik je echt 10x zo hard van denk ik :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom download je niet gewoon wat mens/dier onterende filmpjes van Orgish ofzo? Of gewoon op zoek gaan naar executies uit het Midden-Oosten. Vrouwen stenigingen bijvoorbeeld.

Horror iconen of symbolen werken op LSD niet zo omdat je juist door de onechtheid heen prikt, maar werkelijk zaken die in de wereld gebeuren en waar vernedering in voor komt komen op psychedelics keihard aan.

Als jij je heil daarin wilt zoeken... go ahead, het sterkt je incasseringsvemogen wel aan. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het het schreeuwende gillende geluid van een gemarteld persoon/dier zo'n beetje het naarste is wat je voor je kiezen kunt krijgen op dit vlak.

Het kan leerzaam zijn, maar je zult er heel benauwd bij moeten slikken.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je het topic had gelezen had je begrepen dat ik geen bad trip wil triggeren. Ik heb zelf 2 bad trips gehad en nee dat was inderdaad niet prettig.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb hier op het forum gelezen dat je een horrortrip krijgt als je datura neemt. of dark DMT of zo iets.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat noemt een DarkGOA feestje :grin:.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
Geloof me, zoiets wil je echt niet meemaken.
Ik heb een keer tijdens een trip een badtrip gehad doordat onze tripsitter zich verveelde en ons ging irriteren. We hadden ook zo'n Mexicaans drankje met een echte worm erin. Die haalde hij eruit en ging ons daarmee irriteren. Heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld. Was echt een horrorfilm waar ik midden in zat.
Klik om te vergroten...

Geloof me, dat wil ik wel. Vorige keer dat ik 2c-b nam heb ik ook horror/creepy filmpjes zitten kijken. Ik ben zoiezo een horror fan, altijd als ik trip vind ik zieke of verdraaide dingen altijd heel grappig. Dat jij er zo'n slechte ervaring mee hebt komt ongetwijfeld door de waardeloze tripsitter (no offense) die niet wist dat jullie helemaal niet op gruwelen uit waren. Ik ben dat dus wel.

Pikachu zei:
Hmm ik zou t niet prettig vinden :P Maar als je het doet, doe het dan met geluidseffecten! Gewoon vanuit verschillende hoeken onverwachte geluiden, daar schrik je echt 10x zo hard van denk ik :P
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me inderdaad een heel goed idee. Moet ik wel eerst iemand vinden die zoiets speciaal heeft gemaakt (gemixt in dolby surround). Natuurlijk kan ik dat niet zelf gaan doen want dan is het verrassingseffect er af. Ik wil inderdaad schrikken, om er vervolgens weer om te kunnen lachen.

Atropa zei:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het het schreeuwende gillende geluid van een gemarteld persoon/dier zo'n beetje het naarste is wat je voor je kiezen kunt krijgen op dit vlak.
Klik om te vergroten...

Ik vind het zelf ook VRESELIJK om een film als hostel te kijken en moet bij zulke dingen regelmatig mijn blik afwenden omdat ik het echt te ziek vind. Maar toch geven zulke dingen me een ongelofelijk adrenalinekick. Misschien vind ik het inderdaad zwaar onprettig, gelukkig is het met de 1 druk op een knop dan allemaal voorbij :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maar enge films etc geeft je geen bad trip

een bad trip overkomt je, en wedden dat jij het niet zo leuk vind op dat moment :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb eens gehad dat ik te lang aan 't trippen was en moe was, 's middags zat een irritante kerel heel m'n kop overhoop te halen. "Ge zijt een goeie maat, maar zoals ge nu bezig zijt spuug ik op u!"
Of toen ik een lijntje aan 't leggen was, pakt 'm mijn cd-doosje en begint ermee te zwaaien "Wat?! Dat is niks, dat kost niks. 't Is speed, dat is niks.", maar even later wel een lijntje pakken.
Op gegeven moment kroop in een auto "Ga weg, ik moet dat gezaag van u niet meer".
Achteraf zijn dat wel de beste LSD-momenten :grin:.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
andere kant idd, bad gaan kun je niet uit jezelf, dat gebeurt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
andere kant idd, bad gaan kun je niet uit jezelf, dat gebeurt.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, als ik bv zou gaan trippen als m'n ouders erbij zouden zijn zou ik 100% bad gaan. Of in een ziekenhuis trippen BRRRRRRRRRRR al die ambulances!! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."