Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAndere reactie op LSD?

Andere reactie op LSD?

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem een thumbprint, 10 mg.

:tearsofjoy:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn alleen al op dit moment verschillende hofmann zegels, die print wordt voor zó veel fellen gebruikt. Valt me wel op dat ze allemaal, ook de goed geteste, smerig smaken.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey mensen, vraagje, ik heb nu al een stuk of tien LSD trips achter de rug, tussen de 70 en de 400 mics. Al deze trips hebben op mij een teleurstellend resultaat gehad, teleurstellende visuals, teleurstellende gedachtegang en totaal geen bodyload op trekkende spieren + verhoogd comfort na, en totaal geen euforie of angstgevoelens. Het verschil tussen de trip van 400 mics ( 2 1/2 hoffman, 160 mics per stuk, heb ik gisteren genomen ) en die van 100 was ook niet erg groot, het enige verschil voor mij kwa dosis is dat boven de 180 mics de CEV's erg goed zichtbaar worden.

Nu kan het zijn dat mijn nieuwe lading zegels niet de hoeveelheid mics heeft dan mij verteld is, maar dit betwijfel ik ten sterkste want een kennis van mij heeft wel goede ervaringen met zegels van dezelfde batch.

Kwa visuals zie ik alleen patronen verschuiven, licht ademen van muren, en de lichte regenboog fractals op oppervlakten, op kleuren zie ik geen verschil, hoogstends iets verhoogde intensiteit. Nooit overlopende kleuren dus, nooit golvende vloeren, hoogstends 10 cm verplaatsing bij muren.

De trips laten mij in de laatste paar uren + uren er na ook vaak een beetje depressief voelen, als in ik maak me veel te snel zorgen over dingen waar ik normaal beter grip op heb, dus de comedown is wel redelijk brakkig, ik kan ook niet slapen tot 15 uur na in name van de lsd.


En tijdens de trip heb ik dus nooit het gevoel van euforie of iets dergelijks

Tussen alle trips word gemiddeld 2 tot 4 weken gehouden.

Nu vraag ik mij af wat dit nou voor een probleem kan zijn, is de nieuwe batch LSD waarbij ik mn dosis ging verhogen tot ( volgens de verkregen info ) 400 mics dan niet zo sterk als dat ik dacht? Misschien neem ik wel 150 mics en maak ik me druk om niets? ( Ik heb niet zelf getest hoeveel mics de zegels waren )

Het vreemde is, met paddo's en 2cb heb ik wel degelijk het volledige scala aan visuals/euforie en trippende gedachtengang. Ook op kleinere doseringen, waarom kan lsd dit dan niet bij mij?

Negeer mn taalgebruik, zolang ik verstaanbaar ben :P

Stiekem hoop ik dat mijn nieuwe lading LSD gewoon ruk is, en stiekem toch weer niet :P

Edit: oh ja, ik ben 21 jaar, man, en weeg 110 kilo.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb de Hoffmannetjes 2 keer gehad:

1 keer een halve zegel, hier niet zoveel van gemerkt, eigenlijk vrijwel niets.

2e keer:
LSD: Totale Euforie

Ik zit dus ook een beetje met gemengde gevoelens, want ik heb nu 3 LSD trips achter de rug.
Eerste keer was op een halve Buddha (+/-45mics) en die ging heel hard, tweede keer nam ik dus die halve Hoffman, en had ik dus ongeveer het dubbele aan mics binnen, maar vernam er niet zoveel van eigenlijk. De derde keer in totaal 1.4 hoffmann genomen ofzo, en toen wel redelijk hard getript, vooral visueel en euforisch, niet echt diepe gedachtegangen.

dusja, ik weet het niet met die hoffmannetjes, ik zal ze vaker gaan testen, als het zo doorgaat als mijn tweede ervaring met deze zegeltjes, gaat het helemaal goedkomen.

peace out
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb van onder de 100 ug al extremere visuals dan jij beschrijft, en vanaf 150 ug raak ik de hele piek lang bijna de visuele connectie met de wereld kwijt, zie haast alleen nog maar visuals en kan vaak nauwelijks zien waar ik eigenlijk ben door alle visuals.. dus óf je bent erg ongevoelig voor de stof, of je zegels zijn slap.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk ook dat je niet zulke extreem goede zegels hebt. De visuals die jij beschrijft kunnen onmogelijk van 400 ug zijn.
Ook al kan persoonlijke gevoeligheid een grote rol spelen. Een vriendin van me merkte letterlijk niks na 80 ug terwijl ik na die dosis al vrij hard aan het trippen ben.

De gemiddelde zegel bevat iets meer dan 50 ug. Onthoud dat wel! Niemand beweert zegels onder de 100 te hebben, maar dat is echt vaak gelul.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
heb jij ook hoffmannetjes azgaza?

xx
Klik om te vergroten...

Heb hofmanns en maya´s gehad, laatste tijd alleen maar maya´s, wat verder terug vaak hofmanns, de maya´s die ik had waren sterker, maar het waren hofmanns uit 2007 dus misschien is dat ook niet zo representief meer.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat zijn ze, alsof iemand een lelijk .gif je van google heeft gedownload en die er op geprint heeft. Heel amateuristisch gedaan.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Ik denk ook dat je niet zulke extreem goede zegels hebt. De visuals die jij beschrijft kunnen onmogelijk van 400 ug zijn.
Ook al kan persoonlijke gevoeligheid een grote rol spelen. Een vriendin van me merkte letterlijk niks na 80 ug terwijl ik na die dosis al vrij hard aan het trippen ben.

De gemiddelde zegel bevat iets meer dan 50 ug. Onthoud dat wel! Niemand beweert zegels onder de 100 te hebben, maar dat is echt vaak gelul.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik dan ongevoelig ben voor dit spul, sinds mensen om mij heen van een halve hoffman toch al best hard gaan, ik snap gewoon niet hoe voor mij het verschil tussen 1 en 2 1/2 hoffman bijna niet merkbaar is!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De zegels zijn wel goed volgens mij hoor, alleen kan ik die metaal/zeep-smaak niet helemaal plaatsen.

peace
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
de lsd smaakt toch nooit smerig... het heeft bijna geen smaak.
en als het smaak heeft verzin je er gwn eentje en dan proef je die wel :grin:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Er zijn alleen al op dit moment verschillende hofmann zegels, die print wordt voor zó veel fellen gebruikt. Valt me wel op dat ze allemaal, ook de goed geteste, smerig smaken.
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat Gnuxx dezelfde zegels als mij heeft, en ze proeven idd heel erg naar afwasmiddel :) Maar het is wel degelijk LSD.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
funkmaus zei:
azgaza zei:
Er zijn alleen al op dit moment verschillende hofmann zegels, die print wordt voor zó veel fellen gebruikt. Valt me wel op dat ze allemaal, ook de goed geteste, smerig smaken.
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat Gnuxx dezelfde zegels als mij heeft, en ze proeven idd heel erg naar afwasmiddel :) Maar het is wel degelijk LSD.
Klik om te vergroten...

Dan smaken de zegels zelf of de print gewoon vies, bedoel je die albert hofmannetjes waar het plaatje sowieso niet helemaal duidelijk erop is geprint? Alsof de machine die het plaatje erop print niet super goed was ofzo?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tuurlijk is het niet de LSD die je proeft, maar dat neemt niet weg dat ze smerig zijn. Ik denk zelf dat het de inkt is bij de vieze zegels, vooral omdat alle hofmanns vies smaken, of misschien een oplosmiddel of ze hebben er expres een smaakje aan toegevoegd? Ik heb geen idee, weet wel dat ik ook zat smaakloze zegels heb gehad en ik vraag me af waarom de gasten die die zegels maken ze niet gewoon allemaal lekker smaakloos maken, da´s namelijk veel fijner.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nog nooit zegels met een smaakje eraan gehad.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lucky you!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pure LSD sterft snel af en wordt daarom in een vacuum flesje verwerkt met een geschikt oplosmiddel. Een open flesje ruikt heel apart en sterk. Maar LSD zelf is geurloos. Omdat liquid op blotters wordt gedropt, droogt de solvent waarschijnlijk mee en dat is wat je proeft.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nice, ik proef die 'niet'-lekkere smaak maar een paar seconden, wat meestal vervangen word door een vlaag van geluk, omdat ik weer mag trippen ;d
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan die smaak meestal uren na in name nog "voelen" in mijn mond, niet persé proeven, maar de tinteling van het bittere kan ik nog op mijn lippen voelen dan.

Maar heeft niemand verder trips? Meer nemen? Iets anders gebruiken om de trip een schop onder zijn kont te geven?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een jointje. :)
Ik zou de dosis niet extreem opschroeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."