#1
Neem een thumbprint, 10 mg.
![:tearsofjoy:]()
gNuxx zei:heb jij ook hoffmannetjes azgaza?
xx
tomz0r zei:Ik denk ook dat je niet zulke extreem goede zegels hebt. De visuals die jij beschrijft kunnen onmogelijk van 400 ug zijn.
Ook al kan persoonlijke gevoeligheid een grote rol spelen. Een vriendin van me merkte letterlijk niks na 80 ug terwijl ik na die dosis al vrij hard aan het trippen ben.
De gemiddelde zegel bevat iets meer dan 50 ug. Onthoud dat wel! Niemand beweert zegels onder de 100 te hebben, maar dat is echt vaak gelul.
azgaza zei:Er zijn alleen al op dit moment verschillende hofmann zegels, die print wordt voor zó veel fellen gebruikt. Valt me wel op dat ze allemaal, ook de goed geteste, smerig smaken.
funkmaus zei:azgaza zei:Er zijn alleen al op dit moment verschillende hofmann zegels, die print wordt voor zó veel fellen gebruikt. Valt me wel op dat ze allemaal, ook de goed geteste, smerig smaken.
Ik weet zeker dat Gnuxx dezelfde zegels als mij heeft, en ze proeven idd heel erg naar afwasmiddelMaar het is wel degelijk LSD.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."