Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD eerste keer.

LSD eerste keer.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon eens de topics(er zijn er momenteel 453)over lsd lezen,het is beslist eens de moeite om ze te lezen,je zal ongetwijfeld wel iets bijleren :wave:
L
LisspaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
He!
ik wil graag een keer LSD gebruiken.
ik wil dan ook graag weten, wat de mooiste plekken zijn om het te doen..
is kleur bijvoorbeeld belangrijk, en maakt het uit met welke mensen je het doet?
is kou of regen vervelend?
alvast bedankt!
L
LisspaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
dankjewel :) !
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lisspace zei:
He!
ik wil graag een keer LSD gebruiken.

ik wil dan ook graag weten, wat de mooiste plekken zijn om het te doen..
Ik vind het bos altijd geweldig, het liefst met een aangename temperatuur. Op dit moment is het misschien beter om het thuis te doen. Zoek in ieder geval geen drukke plekken op!

is kleur bijvoorbeeld belangrijk, en maakt het uit met welke mensen je het doet?
De kleuren komen wel op jou af :grin: Het beste is om het te doen met mensen die je goed kent en die je ongegeneerd debiele dingen durft te vertellen etc.

is kou of regen vervelend?
Kou vind ik persoonlijk vrij irritant maar niet iedereen heeft dit geloof ik. Het vreemde aan regen was dat het wel mooi was, een caleidoscoop van nattigheid die op je neerdaalt. Het vervelende daaraan was echter weer dat je er wel nat van werd :P

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Viel spass en lees je goed in! Er zit een enorme mentale factor aan LSD!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is je eerste keer dus dan zou ik als ik u was het op een vertrouwde omgeving doen
waar je je goed en zeker voelt. versier bv de kamer met allemaal dinge die je leuk vind
zet ook wat eten klaar. hoeveelheid maakt niet uit maar wel de smaken.
als je later meer vertrouwd bent met LSD is de natuur ooh zo mooi
veel succes als de tijd daar is



:openmouth:
LSD LSD
LSA
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lisspace zei:
He!
ik wil graag een keer LSD gebruiken.
ik wil dan ook graag weten, wat de mooiste plekken zijn om het te doen..
is kleur bijvoorbeeld belangrijk, en maakt het uit met welke mensen je het doet?
is kou of regen vervelend?
alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Mooie plekken zijn je eigen huis, de natuur, nachtelijke straten, voor als je wat ervarener bent is een nachtelijk strand ook prachtig. De kleur van de omgeving maakt niet uit, wat er is wel een beetje maar overal kan je in principe mooie visuals hebben.

De mensen maken veel uit, dat wordt wel eens onderschat. Persoonlijk raad ik aan het met je beste of tenminste hele goede vrienden te doen en mensen die je vertrouwd en die veilig voelen, dat maakt de leukste trips.

Kou vind ik persoonlijk geen probleem in een LSD trip, dan heb ik het sowieso niet zo snel koud, en als het koud is ga ik wel rond lopen. Regen is íets irritanter, maar niet vervelender dan nuchter ofzo.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=9373

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."