Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer lsd vraagje..

eerste keer lsd vraagje..

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi allen!

ik ben van plan binnekort voor et eerst de wondere wereld van lsd toe te treden. nou heeft een maatje waarmee ik dit wil gaan doen het al eens gedaan, hij zegt dat je de eerste keer op LSD niet echt tript en blabla.. nou is dus in principe mijn plan om wel leuk te gaan trippen..

is het een optie om de eerste keer dat je aan de lsd gaat te pluggen? zodat het wat harder aankomt etc. etc. of is dit een wat minder intelligent idee? :beer:

greetz!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat die vriend van jou een steekje los heeft in zijn hoofd.

als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd.

pets die vriend van jou maar even op de billen, want zoiets over LSD vertellen kan natuurlijk niet!! :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
weet je wat beter is ... douw 4 zegels in zijn anus .....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een voldoende dosis neemt (meer dan 50 ug, tussen de 50 en 100 ug is eigenlijk best ideaal) dan heb je zeker een prima trip maar niet te intens, ik zou het de eerste keer niet pluggen maar gewoon nemen. Als het niet sterk genoeg is kan je dat altijd nog eens, of een volgende keer iets meer nemen.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
ik denk dat die vriend van jou een steekje los heeft in zijn hoofd.

als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd.

pets die vriend van jou maar even op de billen, want zoiets over LSD vertellen kan natuurlijk niet!! :grin:
Klik om te vergroten...


Idd, dat is grote onzin... LSD kwam voor mij de eerste keer het heftigst binnen, zeker als je de dosering relativeert!!!
Handle with care, enjoy to the max!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
What they said.

gNuxx zei:
als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd
Klik om te vergroten...
Alleen hierover verschillen de meningen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dikkop zei:
hoi allen!

hij zegt dat je de eerste keer op LSD niet echt tript en blabla..
Klik om te vergroten...

Bla bla bla .... gelukkig adviseer je eerst dit forum.
Wij zijn er namelijk om dit soort fabeltjes te ontkrachtigen en je wel de juiste tips mee tegeven.
Dus lees het handboek voor de beginnende tripper maar is geod door.
Vertel je gabber maar dat ie beter zijn waffel kan houden als ie niet weet waar ie over praat.
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okeee mn maatje maar is even flink hard voor zn anus schoppen dus.. ach verder ist een best menneke..


maar thanks voor de replies zie best wel uit naar eerste keer lsd :hearteyes:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
weet je wat beter is ... douw 4 zegels in zijn anus .....
Klik om te vergroten...

hmmm.. zou misschien best grappig wezen.. maar of dat echt verantwoord is :confused: :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
tuurlijk wel hij is toch die hard ....kun jij is zien hoe leip je kan worden van teveel lsd.

:hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ja ik dacht de eerste keer ook dat ik vrij weinig van voelde, goeide dus na 2,5 uur nog een zegel erin, nou dat heb ik geweten :mrgreen:

Op het moment dat de zegel in mijn lichaam was opgenomen begon direct eerste in te slaan, wereld stond goed op zijn kop! Begon op een gegeven moment te twijfelen of realiteit eigenlijk wel bestaat en echt 10 uur keihard gegaan. Dus mijn advies begin lekker rustig, en laat het lekker over je heen komen...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik liep een keer onder Alice in wagenborger, maar op één of andere manier, vond niemand dat ik me vreemd gedroeg... zelfs het meisje bij de supermarkt, bleef vriendelijk, en deed de boodschappen zelfs voor me in de tas. (ik kreeg zelfs een knipoog toen ik er wegging. :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja mss had ze het daarom door :grin:
ze knipoogde even naar je om te laten weten dat je flink aan het gaan bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."