#1
ik ga vandaag voor de eerste keer lsd nemen. zou het slim zijn om al lachgas of wiet erbij te nemen tijdens de trip ?
gNuxx zei:gewoon doen, zolang je niet gaat denken wat er KAN gebeuren en rustig blijft is het alleen maar lekker om te roken die wiet.
, de trips duren ook veel langer zonder blowen en gaan een stuk soepeler! Niet die keiharde schommelingen waarna de trip bijna over is bij terugkomst op aarde... En het was niet zo dat ik niet gewend was te blowen, heb het meer dan 10 jaar gedaan, waarvan 5 jaar dagelijks. Blij dat ik er mee gestopt ben, echt mijn beste/slimste keuze van 2008. Laatst nog eens paar hijsjes op, wat een zooi eigenlijk, snap echt niet waarom ik het zo lang heb gedaan...Patrick a.k.a Spaceface zei:gNuxx zei:gewoon doen, zolang je niet gaat denken wat er KAN gebeuren en rustig blijft is het alleen maar lekker om te roken die wiet.
Daar ben ik het dus niet mee eens, ik ben door het blowen onder mijn trips bijna 5 maanden gestopt met LSD. Vastlopende tijd, geluid wat vet vertraagd alles word chaotisch in je hoofd en koude rillingen... Nu al een aantal maanden niet meer gesmoked, en dit jaar weer eens aan de LSD gegaan twee weekenden achter elkaar en is nu echt weer super.
Patrick a.k.a Spaceface zei:Het word zo'n chaos/para zooitje met blowen erbij, nu is het gewoon pure filosofische rust, de trips duren ook veel langer zonder blowen en gaan een stuk soepeler! Niet die keiharde schommelingen waarna de trip bijna over is bij terugkomst op aarde... En het was niet zo dat ik niet gewend was te blowen, heb het meer dan 10 jaar gedaan, waarvan 5 jaar dagelijks. Blij dat ik er mee gestopt ben, echt mijn beste/slimste keuze van 2008. Laatst nog eens paar hijsjes op, wat een zooi eigenlijk, snap echt niet waarom ik het zo lang heb gedaan...
azgaza zei:Ik blow altijd in mijn trips en mij bevalt het eigenlijk prima, maar het is subjectief, de een vind het fijn, de ander niet. Als je niet heel gewend bent dagelijks te blowen zou ik wachten tot de piek al is begonnen, zodat je weet wat je van de trip kan verwachten voor je er een joint bij opsteekt.
Lachgas en LSD is echt een tóp combinatie, ontzettend lekker, weet niet of het aan te raden is voor een eerste trip maar dat is echt een fÃjne cominatie.
, een jointje kan inderdaad prima maar het begon bij mij echt mijn trips te beheersen (wat ik overigens pas echt merkte toen ik gestopt was met blowen). Had het de eerst paar keer ook niet, maar hoe meer ik tripte hoe meer ik merkte dat blowen echt verwarring/chaos kan brengen, met andere drugs speed/mdma/coke had ik hier geen last van. In begin ook veel geblowed tijdens de LSD trips maar na een tijdje begon het echt a-relax te worden. Beste bij LSD is dat je vooral doet waar je je lekker bij voelt, dat is denk toch het belangrijkste
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."