Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer lsd vraagje

eerste keer lsd vraagje

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga vandaag voor de eerste keer lsd nemen. zou het slim zijn om al lachgas of wiet erbij te nemen tijdens de trip ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lachgas kan wel ivm de korte werking, wiet zou ik mee wachten.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon doen, zolang je niet gaat denken wat er KAN gebeuren en rustig blijft is het alleen maar lekker om te roken die wiet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachgas kan enorm heftig zijn in combinatie met LSD. Ik zou je adviseren te wachten met beide.
9
99icoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hello

nike sb | nike dunks | nike dunk sb ,
www.nike-dunksb.com
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
gewoon doen, zolang je niet gaat denken wat er KAN gebeuren en rustig blijft is het alleen maar lekker om te roken die wiet.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het dus niet mee eens, ik ben door het blowen onder mijn trips bijna 5 maanden gestopt met LSD. Vastlopende tijd, geluid wat vet vertraagd alles word chaotisch in je hoofd en koude rillingen... Nu al een aantal maanden niet meer gesmoked, en dit jaar weer eens aan de LSD gegaan twee weekenden achter elkaar en is nu echt weer super.

Het word zo'n chaos/para zooitje met blowen erbij, nu is het gewoon pure filosofische rust :beer:, de trips duren ook veel langer zonder blowen en gaan een stuk soepeler! Niet die keiharde schommelingen waarna de trip bijna over is bij terugkomst op aarde... En het was niet zo dat ik niet gewend was te blowen, heb het meer dan 10 jaar gedaan, waarvan 5 jaar dagelijks. Blij dat ik er mee gestopt ben, echt mijn beste/slimste keuze van 2008. Laatst nog eens paar hijsjes op, wat een zooi eigenlijk, snap echt niet waarom ik het zo lang heb gedaan...
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#7
Patrick a.k.a Spaceface zei:
gNuxx zei:
gewoon doen, zolang je niet gaat denken wat er KAN gebeuren en rustig blijft is het alleen maar lekker om te roken die wiet.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het dus niet mee eens, ik ben door het blowen onder mijn trips bijna 5 maanden gestopt met LSD. Vastlopende tijd, geluid wat vet vertraagd alles word chaotisch in je hoofd en koude rillingen... Nu al een aantal maanden niet meer gesmoked, en dit jaar weer eens aan de LSD gegaan twee weekenden achter elkaar en is nu echt weer super.
Klik om te vergroten...

Zie je nou wel, ik dacht al dat het aan mij lag! Mijn laatste LSD trip ging echt super lekker tot ik besloot te blowen. Kort daarna stond de wereld op zijn kop en had ik het maar naar. Pas na een half uurtje/uurtje ging het weer een beetje. Sindsdien heb ik het zelfde gevoel als ik blow bij een lekker paddotripje, en voorheen had ik dat helemaal nooit.

De eerstvolgende wordt weer lekker clean. Ohhh, ik heb zo'n zin in de lente! Alles weer lekker zonnig, groen en fris gekleurd... :sunglasses:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Het word zo'n chaos/para zooitje met blowen erbij, nu is het gewoon pure filosofische rust :beer:, de trips duren ook veel langer zonder blowen en gaan een stuk soepeler! Niet die keiharde schommelingen waarna de trip bijna over is bij terugkomst op aarde... En het was niet zo dat ik niet gewend was te blowen, heb het meer dan 10 jaar gedaan, waarvan 5 jaar dagelijks. Blij dat ik er mee gestopt ben, echt mijn beste/slimste keuze van 2008. Laatst nog eens paar hijsjes op, wat een zooi eigenlijk, snap echt niet waarom ik het zo lang heb gedaan...
Klik om te vergroten...

ok daar heb ik iets aan!
enorm veel dank
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blow altijd in mijn trips en mij bevalt het eigenlijk prima, maar het is subjectief, de een vind het fijn, de ander niet. Als je niet heel gewend bent dagelijks te blowen zou ik wachten tot de piek al is begonnen, zodat je weet wat je van de trip kan verwachten voor je er een joint bij opsteekt.

Lachgas en LSD is echt een tóp combinatie, ontzettend lekker, weet niet of het aan te raden is voor een eerste trip maar dat is echt een fíjne cominatie.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Ik blow altijd in mijn trips en mij bevalt het eigenlijk prima, maar het is subjectief, de een vind het fijn, de ander niet. Als je niet heel gewend bent dagelijks te blowen zou ik wachten tot de piek al is begonnen, zodat je weet wat je van de trip kan verwachten voor je er een joint bij opsteekt.

Lachgas en LSD is echt een tóp combinatie, ontzettend lekker, weet niet of het aan te raden is voor een eerste trip maar dat is echt een fíjne cominatie.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je 25 bent :mrgreen:, een jointje kan inderdaad prima maar het begon bij mij echt mijn trips te beheersen (wat ik overigens pas echt merkte toen ik gestopt was met blowen). Had het de eerst paar keer ook niet, maar hoe meer ik tripte hoe meer ik merkte dat blowen echt verwarring/chaos kan brengen, met andere drugs speed/mdma/coke had ik hier geen last van. In begin ook veel geblowed tijdens de LSD trips maar na een tijdje begon het echt a-relax te worden. Beste bij LSD is dat je vooral doet waar je je lekker bij voelt, dat is denk toch het belangrijkste :beer:

Voorlopig houd ik het lekker bij een biertje,sigaretje en LSD. De combo's heb ik het ook wel mee gehad... Een keer had ik 2 zegels LSD, 1/2 portie paddo's, drie pillen en flink wat bier op. Was tot toen echt een super trip, misschien wel mijn beste trip ooit, vetste visuals/kleuren/patronen ever, totaal mellow. Vervolgens rookte ik een jointje en kreeg het echt kil, alles bleef vasthangen, was echt niet leuk meer zeg maar 4 uur durende hel die mijn hele trip verpeste. Vanaf dat moment vond ik blowen al minder en werd er meer para van en kreeg het vaak koud als ik het deed. Daarna nog een keer LSD met wat jointjes en was weer echt zo'n heltrip. Toen had ik besloten vanaf dat moment niet meer te blowen en geen LSD meer te nemen de eerst volgende maanden.

In die tijd eigenlijk alleen bier gedronken, een paar keer 2cb, speed en dragonfly gedaan. Begin dit jaar na al die maanden weer eens LSD trip gedaan en was echt weer super, afgelopen weekend ook weer met een maat nieuwe batch getest ook weer super. Voor mij is blijkbaar het blowtijdperk over, geniet ervan zolang het nog kan :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat voel je dan wel aan, het kan denk ik wel als je je goed voelt. Als je al paranoïde bent ofzo dan zou ik er niet aan beginnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."