Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFABELTJE?

FABELTJE?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Bolea zei:
Vaginaal minder goed dan oraal,begrijp ik best...maar waarom rectaal beter dan oraal of vaginaal? :rolleyes:
Ik doe hier moeilijk zeker?Sorry maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard :wink:
Klik om te vergroten...

Om een of andere rede neemt je darm veel beter op, ik weet niet precies waarom, ik denk dat misschien zowel speeksel als sowieso maagzuur drugs sneller afbreken maar ik weet het niet zeker. Ik vind het het dosis verschil in ieder geval niet waard persoonlijk.
Klik om te vergroten...

Maagzuur hydrolyseert veel stoffen ( logisch het is zuur ). Veel hydrolysaten van stoffen zijn niet werkzaam. Verder vormt de endeldarm ( volgens mij, niet helemaal zeker ) een uitzondering op het feit dat al het bloed uit het spijverteringskanaal uitkomt in de poortader. Deze ader stroomt rechtstreeks naar de lever om het bloed te checken, en zo drugs dus te metaboliseren. Als je drugs in je anus stopt en het opgenomen wordt via de endeldarm, komt het niet eerst door de lever en wordt het dus niet eerst gemetaboliseerd/afgebroken, waardoor je dus het fully effect van de opgenomen hoeveelheid ervaart.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank u voor de reacties :wink:
Blijf persoonlijk liefst bij orale inname,misschien zal ik het ooit eens rectaal(Lsd-zegels in een kapsule stoppen) proberen.
Tja van het geval"op de oog",blijf ik toch twijfelen...ik moet het eerst zelf zien hé...maar ik zal het in ieder geval niet proberen met mijn maya's :wink:
Groeten aan iedereen en een plezierig weekend !!!! :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bolea zei:
Dank u voor de reacties :wink:
Blijf persoonlijk liefst bij orale inname,misschien zal ik het ooit eens rectaal(Lsd-zegels in een kapsule stoppen) proberen.
Tja van het geval"op de oog",blijf ik toch twijfelen...ik moet het eerst zelf zien hé...maar ik zal het in ieder geval niet proberen met mijn maya's :wink:
Groeten aan iedereen en een plezierig weekend !!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Bedoel je hele zegeltjes op je oog leggen :confused: Dat heb ik nog nooit gehoord, druppeltjes ja maar hele zegeltjes.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
rectaal zou inderdaad volgens meerdere bronnen goed moeten werken, is ook een stickypost over als ik me niet vergis ?

Verder ben ik het met azgaza eens; vind het verschil in dosis is niet de moeite waard. Bovendien zijn mn ogen me veels te kostbaar om dergelijke experimenten mee uit te voeren :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het de laatste keer rectaal gedaan, twee zegels geplugged. Het werkte sneller dan normaal (binnen een half uur begonnen de eerste verschijnselen al), maar ik heb het idee dat het ook korter duurde dan normaal.
Al met al heb ik wel enorm hard getript.

Op het oog zal ongetwijfeld ook werken (maar ik had al gelezen dat we daar een oog-getuige van hebben :grin:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."