#1
Het kan beter gezegd worden door iedereen zodat het niet meer gebeurt. Ik heb in totaal al flink wat pm's gehad van mensen die het met me eens waren maar het zelf niet schreven.
J0rrit zei:TrippyShit zei:Is het misschien niet zo dat het vroeger meer hippie-like was dan tegenwoordig? Dat de mensen toen echt de tijd namen om met liefde zo zuiver mogelijke lsd te produceren? En dat ze tegenwoordig gewoon zo snel mogelijk lsd van 'kan door de beugel' kwaliteit willen maken?
Ja natuurlijk, dat is toch ook het hele punt van het topic![]()

TrippyShit zei:J0rrit zei:TrippyShit zei:Is het misschien niet zo dat het vroeger meer hippie-like was dan tegenwoordig? Dat de mensen toen echt de tijd namen om met liefde zo zuiver mogelijke lsd te produceren? En dat ze tegenwoordig gewoon zo snel mogelijk lsd van 'kan door de beugel' kwaliteit willen maken?
Ja natuurlijk, dat is toch ook het hele punt van het topic![]()
Maar wat is verder de vraag dan? :P Dit is gewoon weer een nutteloos AT topic dan dus..![]()
Is er verandering in kwaliteit sinds de 60's? Ja+reden.. Dat je verder gaat discussieren is de keuze aan jullie, maar verder vind Ãk het iig een nutteloos topic. Elke keer alsie weer een nieuw iets heeft bedacht opent ie er weer 1.. Dat valt me gewoon op. Als jij hem had geopend had je van mij niet zo'n reactie gehad. Maar AT opent, als het aan mij ligt, wat te vaak topics met zulke dingetjes. Ook in het mdma-subforum bijv. Maarja, das mijn mening. En de mening van andere kan me vrij weinig schelen eigenlijk :P Als je het niet met me eens bent ben ik de laatste die daar mee zit..DrippTone zei:TrippyShit zei:J0rrit zei:Ja natuurlijk, dat is toch ook het hele punt van het topic![]()
Maar wat is verder de vraag dan? :P Dit is gewoon weer een nutteloos AT topic dan dus..![]()
Er zijn ook nog informatieve topics, topics met discussies, topics waar mensen hun ervaringen delen.
Het is geen nutteloos topic, maar een topic waarin mensen kunnen bevestigen dat inderdaad niet alle acid het zelfde is, en misschien wat meer info uitwisslene over de verschillen.![]()
Ff mn vingers over het toetsenbord heenrammen vind ik geen moeite hoor :PDrippTone zei:En je hebt ergens wel een klein beetje gelijk over de dingen die AT post, maar wil je daar nou echt zoveel moeite in steken? :P
tomz0r zei:Het kan beter gezegd worden door iedereen zodat het niet meer gebeurt. Ik heb in totaal al flink wat pm's gehad van mensen die het met me eens waren maar het zelf niet schreven.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."