stel je krijgt een zeldzaam kaartje cadeau voor je lievelings band die tot nu toe eigenlijk nooit opgetreden heeft in nederland..
vervolgens krijg je nog een kans: je kan je kaartje inruilen voor een ander kaartje: je kan dan later op de avond die band zien maar de gitarist en de bassist worden vervangen door twee leden van een andere band die je leuk vind en die je al vaker hebt zien optreden. en ja die combinatie schijnt, maar dat heb je van horen zeggen, heel oke te zijn! ze zullen alleen wel veel andere liedjes spelen..
verder hebben beide bands aangekondigt de komende jaren regelmatig in nederland te kunnen spelen, band 1 als de show goed ontvangen wordt en band 2 sowieso. ook zullen ze na het optreden binnenkort bereid zijn om vaker samen te spelen.
wat doe je met je kaartje?
oke dit is misschien een beetje een dom verhaal.
![:tearsofjoy:]()
(ik ben zelf niet eens een concertentype maar dit is natuurlijk allemaal bij wijze van spreken.) maar zo kan ik het gevoel dat ik bij dit soort dingen heb een beetje uitleggen. ik zou het eerste kaartje houden omdat ik mijn lievelingsband die ik dan voor het eerst ga zien gewoon in zijn gehele en pure vorm wil meemaken. en later kan ik dan altijd nog die combinatie gaan bekijken.
verder moet je het zelf weten. ik zeg niet dat 'kaartje 2' persee verkeerd is, maar weet je zeker dat je de eerste keer niet puur wilt meemaken?